Skocz do zawartości




- - - - -

[w207] (kaczka) 2,3D - Montaz obrotomierza


26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   AngelOfDeath


  • Postów: 48
  • Na forum od: 27 mar 2010
  • Miejscowość: l-ca

Napisano 12 kwietnia 2010 - 22:04

Odgrzewam kotleta bo mam 1 pytanie.

Czy mając taki sam licznik jak kolega rafalwicher (tzn 0-6000 obrotów) mogę zastosować te same wartości rezystorów i kondensatorów ? czy to jest tak ze to sie zawsze dobiera pod konkretne auto ?



#22 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 kwietnia 2010 - 06:58

AngelOfDeath napisał:

mogę zastosować te same wartości rezystorów i kondensatorów ?

tak - do regulacji "pod auto" sluza wlasnie potencjometry.

#23 Offline   AngelOfDeath


  • Postów: 48
  • Na forum od: 27 mar 2010
  • Miejscowość: l-ca

Napisano 13 kwietnia 2010 - 11:49

troszke źle swoje pytanie ujołęm. chodziło mi czy zawsze do silnika np 2.0d i licznika 0-6000 uzywa sie wartosci X X X a do silnika 2,5d i licznika od benzyny zawsze Y Y Y. Czy mimo iż np ja i ty mamy takie same liczniki i silniki to wartrosci rezystancji będą się różniły.

Wypytuję o to poniewaz chciałem zrobić dokładną fotorelacje i tutorial ale po polsku bo widzaiłem tylko niemiecki , a nie chce tam powypisywać głupot :).

a i jeszcze 1 pytanie kupiłem dzis kondensatory, ale facet powiedział ze foliowych juz nie da sie nigdzie kupić i dał mi jakies inne dziwne, jeden ceramiczny a jeden jakis inny (nie elektrolityczny). Powiedzcie cz szukać foliowych czy nie gra to roli jednak ?

#24 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 16 kwietnia 2010 - 10:27

Podłączam się - mam w201 2.5D i dokupiłem zegary z obrotomierzem też od 201 2.5D - też trzeba kombinować z opornikami itp?

#25 Offline   AngelOfDeath


  • Postów: 48
  • Na forum od: 27 mar 2010
  • Miejscowość: l-ca

Napisano 18 kwietnia 2010 - 19:13

na logike chyba raczej nie. ale niech ktos to potwierdzi jeszcze

#26 Offline   konstanty


  • Postów: 27
  • Na forum od: 25 kwi 2011
  • Drugi Mercedes:Mercedes Sprinter 208D OM901
  • Inne auto:Nissan Cabstar 110

Napisano 23 października 2011 - 13:05

Koledzy kupiłem obrotomierz od bęzyny podłączyłem go do sygnału W i na wolnych obrotach silnika pokazuje mi 5 tyś obrotów co mam dołożyć aby pokazywało odpowiednie obroty . Najlepiej niech wypowiedzą się osoby które u siebie taki bajer zrobiły . Bardzo zależy mi na szybkiej odpowiedzi . Z góry dziękuje za odpowiedz . Konstanty :ok:

#27 Offline   matej1410


  • Postów: 1
  • Na forum od: 14 gru 2012
  • Miejscowość: Żary/Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 grudnia 2012 - 15:58

Załóżmy, że alternator nie ma złącza W bo jest stary (88r.) czy takie złącze mogę sobie sam stworzyć poprzez przylutowanie przewodu do miejsca zaznaczonego czerwonym kółkiem na obrazku z linku?

http://imageshack.us...9/14366811.jpg/








Podobne tematy Zwiń