Odgrzewam kotleta bo mam 1 pytanie.
Czy mając taki sam licznik jak kolega rafalwicher (tzn 0-6000 obrotów) mogę zastosować te same wartości rezystorów i kondensatorów ? czy to jest tak ze to sie zawsze dobiera pod konkretne auto ?
1
[w207] (kaczka) 2,3D - Montaz obrotomierza
Rozpoczęty przez mercedes207, sty 25 2009 09:29
26 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 12 kwietnia 2010 - 22:04
#22
Napisano 13 kwietnia 2010 - 06:58
AngelOfDeath napisał:
mogę zastosować te same wartości rezystorów i kondensatorów ?
tak - do regulacji "pod auto" sluza wlasnie potencjometry.
#23
Napisano 13 kwietnia 2010 - 11:49
troszke źle swoje pytanie ujołęm. chodziło mi czy zawsze do silnika np 2.0d i licznika 0-6000 uzywa sie wartosci X X X a do silnika 2,5d i licznika od benzyny zawsze Y Y Y. Czy mimo iż np ja i ty mamy takie same liczniki i silniki to wartrosci rezystancji będą się różniły.
Wypytuję o to poniewaz chciałem zrobić dokładną fotorelacje i tutorial ale po polsku bo widzaiłem tylko niemiecki , a nie chce tam powypisywać głupot .
a i jeszcze 1 pytanie kupiłem dzis kondensatory, ale facet powiedział ze foliowych juz nie da sie nigdzie kupić i dał mi jakies inne dziwne, jeden ceramiczny a jeden jakis inny (nie elektrolityczny). Powiedzcie cz szukać foliowych czy nie gra to roli jednak ?
Wypytuję o to poniewaz chciałem zrobić dokładną fotorelacje i tutorial ale po polsku bo widzaiłem tylko niemiecki , a nie chce tam powypisywać głupot .
a i jeszcze 1 pytanie kupiłem dzis kondensatory, ale facet powiedział ze foliowych juz nie da sie nigdzie kupić i dał mi jakies inne dziwne, jeden ceramiczny a jeden jakis inny (nie elektrolityczny). Powiedzcie cz szukać foliowych czy nie gra to roli jednak ?
#24 Gość__
Napisano 16 kwietnia 2010 - 10:27
Podłączam się - mam w201 2.5D i dokupiłem zegary z obrotomierzem też od 201 2.5D - też trzeba kombinować z opornikami itp?
#25
Napisano 18 kwietnia 2010 - 19:13
na logike chyba raczej nie. ale niech ktos to potwierdzi jeszcze
#26
Napisano 23 października 2011 - 13:05
Koledzy kupiłem obrotomierz od bęzyny podłączyłem go do sygnału W i na wolnych obrotach silnika pokazuje mi 5 tyś obrotów co mam dołożyć aby pokazywało odpowiednie obroty . Najlepiej niech wypowiedzą się osoby które u siebie taki bajer zrobiły . Bardzo zależy mi na szybkiej odpowiedzi . Z góry dziękuje za odpowiedz . Konstanty
#27
Napisano 14 grudnia 2012 - 15:58
Załóżmy, że alternator nie ma złącza W bo jest stary (88r.) czy takie złącze mogę sobie sam stworzyć poprzez przylutowanie przewodu do miejsca zaznaczonego czerwonym kółkiem na obrazku z linku?
http://imageshack.us...9/14366811.jpg/
http://imageshack.us...9/14366811.jpg/
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekłamywanie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Daksig |
|
|
|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
2.5D '86 dołożenie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WalterW |
|
||
W124 300D 1986 r. dziwne zachowanie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | w201chojnice |
|
||
W124 , demontaz silnika elektrycznych szyb |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | fazzi |
|