Witam, ostatnio wyjeżdżając ze stacji ruszyłem normalnie, lecz gdy wyjechalem na ulice cos strzeliło i straciłem napęd, silnik pracuje normalnie, nie ma żadnego biegu, nawet P. wiec powoli zaholowałem auto pod dom i stoi. Na zimnym oleju jest duużo, jest czysty i nieprzepalony. Czekam na jakieś podpowiedzi, co to może być.
0
[w124] ASB - strzał podczas zmiany biegu
Rozpoczęty przez Grzechus71, kwi 17 2009 15:59
16 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 kwietnia 2009 - 15:59
#2
Napisano 17 kwietnia 2009 - 16:39
skrzynia prawdopodobnie. W moscie raczej olej nie był by czysty.
#3
Napisano 17 kwietnia 2009 - 18:00
Grzechus71, Miałem to samo wczoraj, tyle że mi się ostał 2-gi bieg więc się dotoczyłem samodzielnie do serwisu. Mój budyń wylądował w serwisie. Koszt to niestety jakieś 2000 pln. moja skrzynka miała przebieg powyżej 500kkm.
#4
Napisano 17 kwietnia 2009 - 19:15
Olej na ciepłym silniku jest na min. ale jest a jak dam na R albo na D i spowrotem na P to słychać taki metaliczny dźwięk jakby coś ocierało się o coś. Moja stała się niepełnosprawna. :sad:
#5
Napisano 17 kwietnia 2009 - 19:29
Jak nie ma P to trzeba wleźć pod auto i zobaczyć co się urwało,
Najprawdopodobniej półośka pod gumą od strony koła, albo coś bardziej nietypowego jak sam wał. Blokada P w skrzynce jest praktycznie na wałku wyjściowym więc za wiele tam nie ma możliwości chyba, że wieloklin na flanszy wyjściowej.
Najprawdopodobniej półośka pod gumą od strony koła, albo coś bardziej nietypowego jak sam wał. Blokada P w skrzynce jest praktycznie na wałku wyjściowym więc za wiele tam nie ma możliwości chyba, że wieloklin na flanszy wyjściowej.
#6
Napisano 17 kwietnia 2009 - 19:49
Ale gdyby to była półośka to chyba by zgrzytało coś, a poza tym terkocze gdy zrzuca się na P
#7
Napisano 17 kwietnia 2009 - 21:30
Miałem coś podobnego u siebie tyle że mi przy dużej prędkości walnęło pod autem aż lewarek od biegów się poruszył ale cały czas ciągnął tyle że hałasował - przyczyna - rozwalił się łącznik gumowo-metalowy między skrzynią a wałem a kawał urywającej się gumy zahaczył o dzwigienkę od lewarka. Dobrze kuknij pod auto może ASB jest cała.
#8
Napisano 18 kwietnia 2009 - 14:31
No cóż zobaczymy w poniedziałek, jak zawiozę do mechanika. Podzielę się z wami wiedzą jak będę coś wiedział, chyba ze ma ktoś jeszcze jakiś pomysł na usterkę??
#9
Napisano 20 kwietnia 2009 - 21:02
Grzechus71 napisał:
chyba ze ma ktoś jeszcze jakiś pomysł na usterkę??
Zobacz czy wał się kręci jak zapniesz jakiś bieg, jeżeli nie to uszkodzona jest ASB lub oberwany wandler (piszę ogólnie)
#10
Napisano 21 kwietnia 2009 - 09:01
Grzechus71 napisał:
a poza tym terkocze gdy zrzuca się na P
Kwestia czy terkocze przez kilka sekund czy cały czas.
Uszkodzenie przegubu umożliwia dalsza jazde.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|
|
[W124] Gałka + mieszek zmiany biegów - oryginalny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|