roxa ściemniacz doszedł, ale nadal leży "w częściach" bo nie mam kiedy go poskładać do kupy a w czym jest problem?
9
[W124] Elektryczne szyby, moduł komfortu, instalacja
Rozpoczęty przez codec, paź 01 2009 18:27
146 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 24 stycznia 2010 - 19:57
#42
Napisano 10 lutego 2010 - 23:47
Panowie czy ktos mi moze pomoc w instalacji el szyb z przodu, co krok po kroku mam robic/sprawdzic?
#43
Napisano 11 lutego 2010 - 21:34
najprościej jest kupić gotową oryginalną instalację na alledrogo. koszt 100-200 zł. do tego siłowniki i przyciski oraz odpowiednie drewienko podłączasz + i - oraz szaro/niebieski do podświetlenia przycisków i całość gotowa - prościej się nie da
#44
Napisano 12 lutego 2010 - 20:21
maciek179,kupujesz cały zestaw na all od jakiegoś dawcy (koszt 300-800zł) i dalej postepujesz zgodnie z instrukcją codec,...no chyba że chcesz zaoszczędzić to kup zestaw uniwersalny(150pln)ale przyciski paskudnie wyglądaja na "drewienku" i musisz przerobić instalacje (patrzebne 2 przyciski a instalacja jest pod 3)...
#45
Napisano 13 lutego 2010 - 13:28
Witam.
No a ja dalej zostałem bez domykania szyb z pilota A to dlatego (pisałem wcześniej) że z alarmu do sterowania komfortem jest dodatkowy kabelek który trzeba wpiąć w odpowiednie miejsce (wiedziałem ale już zapomniałem, bo robiłem próby i działało jak dołożyłem masę w dany przewód), jednak impuls na tym kablu z alarmu pojawia się dopiero wtedy kiedy zaniknie już impuls od zamykania i niestety komfort nie będzie działał Bo aby działał musi być podany w tym samym czasie co impuls do zamykania i tutaj jest wielka kaszana. Uniwersalny moduł domykania odpada, bo nie chce instalować jak mam oryginał.
Jednak zastanawiam się czy są alarmy takie które np. po przytrzymaniu przycisku na pilocie nie przerwanie podają impuls komfortu (zamykania na jednym kablu) np. przez te 30sekund?
Tak jak to jest w oryginalnych scyzorykach np. w W202 W210?
Tzn chcę zamknąć auto przyciskam krótko i zamykam, chcę domknąć szyby przyciskam i trzymam wtedy zostają ryglowane drzwi i domykają się szyby.
Może ktoś montował taki alarm? Jeżeli tak to proszę o jakiekolwiek info. Ja mam MAGICARa niby fajny ale pozostawia wiele do życzenia.
Pozdrawiam
No a ja dalej zostałem bez domykania szyb z pilota A to dlatego (pisałem wcześniej) że z alarmu do sterowania komfortem jest dodatkowy kabelek który trzeba wpiąć w odpowiednie miejsce (wiedziałem ale już zapomniałem, bo robiłem próby i działało jak dołożyłem masę w dany przewód), jednak impuls na tym kablu z alarmu pojawia się dopiero wtedy kiedy zaniknie już impuls od zamykania i niestety komfort nie będzie działał Bo aby działał musi być podany w tym samym czasie co impuls do zamykania i tutaj jest wielka kaszana. Uniwersalny moduł domykania odpada, bo nie chce instalować jak mam oryginał.
Jednak zastanawiam się czy są alarmy takie które np. po przytrzymaniu przycisku na pilocie nie przerwanie podają impuls komfortu (zamykania na jednym kablu) np. przez te 30sekund?
Tak jak to jest w oryginalnych scyzorykach np. w W202 W210?
Tzn chcę zamknąć auto przyciskam krótko i zamykam, chcę domknąć szyby przyciskam i trzymam wtedy zostają ryglowane drzwi i domykają się szyby.
Może ktoś montował taki alarm? Jeżeli tak to proszę o jakiekolwiek info. Ja mam MAGICARa niby fajny ale pozostawia wiele do życzenia.
Pozdrawiam
#46
Napisano 13 lutego 2010 - 14:51
ja mam ori instalacje na scyzoryk na podczerwien (E-klasa) i tak to wlasnie u mnie dziala, po przytrzymaniu przycisku na kluczyku szyby same sie domykaja
#47
Napisano 13 lutego 2010 - 15:17
MAGNUM-DXi12 a nie możesz dołączyć sterownika wydłużającego impuls, np UNSTER który wcześniej opisywałem? podłączasz 4 kabelki i już masz gotowe. +/- zasilanie, wejście impulsu (niebieski lub zielony, w zależności pod który masz podłączony alarm - wpięte w pompkę centralnego) i wyjście impulsu z UNSTER-a na moduł komfortu. szybko i bez zbędnego kablowania (wszystko zrobisz pod tylną kanapą)
Efekt: zamykasz auto, zamykają się szyby i szyber
Efekt: zamykasz auto, zamykają się szyby i szyber
#48
Napisano 13 lutego 2010 - 16:50
codec, Wszystko było by cacy gdyby nie to że za każdym razem kiedy bym zamykał samochód to domykałby się szyby i szyber, a właśnie tak nie chce Ponieważ bywa tak że chciałbym aby jedno lub drugie zostało uchylone.
Na myśl przychodzi mi jeszcze żeby kupić nowy alarm lub sterownik który będzie podawał impuls zamykania i komfort na drugim kablu w tym samym czasie. Oczywiście taki żeby funkcją domykania można było sterować z pilota po przytrzymaniu dodatkowego przycisku.
Myślałem nad tym (STIG VEYRON 44): http://www.allegro.pl/item908555978_ala ... _auta.html
Sprzedawca zapewniał że impuls komfortu jest podawany jednocześnie z imp. zamykania, tzn w tym samym czasie. Jednak przed zakupem chciałbym mieć pewność przynajmniej na 99% że tak właśnie jest.
Innego rozwiązania jakoś nie widzę, ponieważ ten mój dziadowski alarm jest do bani!
Pozdr
Na myśl przychodzi mi jeszcze żeby kupić nowy alarm lub sterownik który będzie podawał impuls zamykania i komfort na drugim kablu w tym samym czasie. Oczywiście taki żeby funkcją domykania można było sterować z pilota po przytrzymaniu dodatkowego przycisku.
Myślałem nad tym (STIG VEYRON 44): http://www.allegro.pl/item908555978_ala ... _auta.html
Sprzedawca zapewniał że impuls komfortu jest podawany jednocześnie z imp. zamykania, tzn w tym samym czasie. Jednak przed zakupem chciałbym mieć pewność przynajmniej na 99% że tak właśnie jest.
Innego rozwiązania jakoś nie widzę, ponieważ ten mój dziadowski alarm jest do bani!
Pozdr
#49
Napisano 13 lutego 2010 - 17:45
prostsza metoda: załóż dodatkowy przełącznik (np: nad pokrętłami nawiewów) którym będziesz odłączał impuls na moduł komfortu gdy będziesz chciał pozostawić szyby/szyber otwarte, lub wykorzystaj podłużny, mały przełącznik "blokady rodzicielskiej" znajdujący się między przełącznikami podnoszenia szyb - ja osobiście z tego przełącznika nigdy nie korzystałem
ważne: szyby i szyber będą się zamykały zawsze razem po podłączeniu impulsu komfortu - tak jest skonstruowany moduł, więc tego nie ominiesz (chyba, że z dodatkowym przełącznikiem-rozłącznikiem
ważne: szyby i szyber będą się zamykały zawsze razem po podłączeniu impulsu komfortu - tak jest skonstruowany moduł, więc tego nie ominiesz (chyba, że z dodatkowym przełącznikiem-rozłącznikiem
#50
Napisano 13 lutego 2010 - 21:52
codec, Też przez głowę przeszła mi taka myśl, ale takie cuuuuś totalnie odpada.
Kwestia jest taka iż muszę dorwać (kupić) odpowiedni alarm który będzie podawał ten impuls w tym samym czasie co zamykania. Tutaj jest jeszcze taka opcja że stały komfort można wyłączyć a sterować z pilota (tylko kwestia tych impulsów…) Może ktoś zamontował taki alarm że działa mu domykanie szyb z pilota, bez zbędnych kombinacji?
Kwestia jest taka iż muszę dorwać (kupić) odpowiedni alarm który będzie podawał ten impuls w tym samym czasie co zamykania. Tutaj jest jeszcze taka opcja że stały komfort można wyłączyć a sterować z pilota (tylko kwestia tych impulsów…) Może ktoś zamontował taki alarm że działa mu domykanie szyb z pilota, bez zbędnych kombinacji?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Odpływ wody przedniej szyby w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|