Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[w201] 2.0 M102 + Turbo


133 odpowiedzi w tym temacie

#121 Offline   mirasmerc


  • Postów: 235
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 20 luty 2016 - 23:32

Na potwierdzenie ze silnik żyje i ma się dobrze :D

https://www.youtube....h?v=Bo1VW6qofKA

#122 Offline   mirasmerc


  • Postów: 235
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 29 marzec 2016 - 21:40

na 1/4 mili od zera jestem prawie równo z e500. Odchodzi przy starcie, a pozniej po przekroczeniu 140 dochodze je by pozniej przy koncówce byc na połowie auta. Małe zmiany jeszcze zajdą bo moze mniejsze turbo załoze by na starcie nie dostawac batów. Silnik wytrzymuje teraz na orginalnych gratach 1,4 Bara przy archaicznej budowie silnika :D

A na potwierdzenia widoki jakie widac wieczorem :) Na tylnej częsci Turbiny
Dołączona grafika

Wiec nie załuje mu dać po garach.

Użytkownik mirasmerc edytował ten post 29 marzec 2016 - 21:48


#123 Offline   w0jta5


  • Postów: 4609
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 marzec 2016 - 21:47

Petarda. Gratuluję wyniku, jest nieprzeciętny.

#124 Offline   mirasmerc


  • Postów: 235
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 05 czerwiec 2016 - 22:56

Chłopaki co tu taka cisza, myslałem że bede miał z kim sie poscigać :P Silnik żyje i czeka

#125 Offline   Prze_Cinek


  • Postów: 281
  • Na forum od: 01 mar 2008
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W203 m111.982 + turbo

Napisano 27 luty 2017 - 09:58

Za około rok koncze projekt a będzie to w203 ze swapowanym 2.3 m111.982 Evo w serii 197km kompresor zostanie dolozona będzie turbina gt35 z k64.pl wszystko przygotowuje pod 400+:)

#126 Offline   mirasmerc


  • Postów: 235
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 09 marzec 2017 - 00:16

Za rok to chyba tez podobny projekt wleci do jednej z moich 190 :)

#127 Offline   Smile421


  • Postów: 5
  • Na forum od: 21 kwi 2017
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W211 2.7CDI

Napisano 21 kwiecień 2017 - 08:44

Kolego ,,mirasmerc" jakiej uszczelki pod głowicę użyłeś?

#128 Offline   mirasmerc


  • Postów: 235
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 21 kwiecień 2017 - 23:22

Uszczelka firmy viktor reinz ;)

#129 Offline   Smile421


  • Postów: 5
  • Na forum od: 21 kwi 2017
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W211 2.7CDI

Napisano 22 kwiecień 2017 - 11:56

 Użytkownik mirasmerc dnia 21 kwiecień 2017 - 23:22 napisał

Uszczelka firmy viktor reinz ;)

I nie wypcheło Ci jej :hooray:
ja juz załatwiłem 2 "elring'a" od czego masz turbo i ile "pompuje"
jak bys potrzebował mam patent na pozbycie sie wtrysku mechanicznego.

Użytkownik Smile421 edytował ten post 22 kwiecień 2017 - 11:57


#130 Offline   Smile421


  • Postów: 5
  • Na forum od: 21 kwi 2017
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W211 2.7CDI

Napisano 23 kwiecień 2017 - 03:23

"mirasmerc" mógłbys dac kontakt do siebie na PW będe bardzo wdzięczny.

#131 Offline   tomuss1980


  • Postów: 254
  • Na forum od: 25 sty 2013
  • Miejscowość: Warlubie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,0E

Napisano 23 kwiecień 2017 - 08:55

Kolego masz napisane u Mirasa w stopce nad zdjeciem.
Mechanika i tuning nr tel. 605 278 994 lub 726 597 200
Kotły zgazowujace drzewo ATMOS oraz Kotły Elektrodowe na prąd


#132 Offline   mirasmerc


  • Postów: 235
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 25 kwiecień 2017 - 07:19

Wyświetl postUżytkownik Smile421 dnia 22 kwiecień 2017 - 11:56 napisał

jak bys potrzebował mam patent na pozbycie sie wtrysku mechanicznego.

A myslałeś ze na czym to pedze :D https://www.youtube....h?v=2w0pZC11LBI

Turba rózne testuje bo mam nieszczesny automat narazie maks jaki dmuchałem to 2 bary turbo sie skonczyło chyba za duze obroty juz miało zaczynało sie od turbo 3.0 td om603 po t3/t4 teraz garett gt29 wleci

Użytkownik mirasmerc edytował ten post 25 kwiecień 2017 - 07:25


#133 Offline   IgorGregor


  • Postów: 2
  • Na forum od: 03 wrz 2017
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.3 kompresor

Napisano 03 wrzesień 2017 - 10:34

Witam. Polecam M111 2,3 kompresor z m62. Dziala swietnie, Na seryjnym setupie jezdzi juz calkiem przyjemnie. NIe zaluje tego kroku

#134 Offline   w0jta5


  • Postów: 4609
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 wrzesień 2017 - 10:35

Wyświetl postUżytkownik IgorGregor dnia 03 wrzesień 2017 - 10:34 napisał

Witam. Polecam M111 2,3 kompresor z m62. Dziala swietnie, Na seryjnym setupie jezdzi juz calkiem przyjemnie. NIe zaluje tego kroku
Temat dotyczy modyfikacji m102 i tego się trzymajmy. Ale jeżeli masz już tak przerobioną 190'kę to zapraszamy do otworzenia galerii i opisania swojego auta. Pozdro!