Gąsior, przekaźnik pompy paliwa masz fabrycznie nowy także go nie dotykaj, dobry dla Twojego samochodu.
2
[w201] wtryskiwacz rozruchowy i czujnik termiczo-czasowy
Started by Viater, Feb 06 2010 23:03
115 replies to this topic
#101
Posted 01 March 2016 - 14:31
#102
Posted 01 March 2016 - 14:36
Dawid skąd wiesz, że był nowy?😊 Tylko nie mów, że wiesz ile kosztował 😊
Edited by Gasior, 01 March 2016 - 14:37.
#105
Posted 15 June 2016 - 16:56
Panowie mam ten sam problem,pytanie brzmi czy zaworek zwrotny załatwi problem ? ponieważ mam wrażenie ze paliwo wraca sie do zbiornika
#106
Posted 15 June 2016 - 22:47
Paliwo może się cofać do zbiornika z powodu uszkodzonego zaworka zwrotnego przy pompie paliwa, ale również może uchodzić wężem powrotnym, gdy regulator ciśnienia jest niesprawny - on również pełni rolę zaworu zwrotnego.
#107
Posted 16 June 2016 - 10:29
Czyli najlepiej wymienić akumulator ciśnienia paliwa, zaworek zwrotny i regulator ten przy wtryskach?
#108
Posted 16 June 2016 - 10:30
widac gdzieś ten zaworek zwrotny?
#109
Posted 17 June 2016 - 11:38
Nie grzebałem nigdy aż tak w mechanicznym m104, więc nie podpowiem, choć pewnie jest przy którejś pompie paliwa lub nawet przy obu. Ale z racji, że temat jest o w201, to Twoja sprawa całkowicie nie wpisuje się w ten temat.
#110
Posted 27 June 2016 - 23:34
W124 silnik 2.3 benz M102 automat, z kat. 1989 r
Witam, przeczytałem temat do końca i nie znalazłem objawów takich jak u mnie, a mianowicie:
jak odpale zimny silnik to najpierw chodzi na ok 800-900 obr (delikatnie faluje) i po ok 10 sek podnosi obroty na 1200, za chwilę 1300 i tak trzyma do pełnego rozgrzania silnika.
Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu nagrzanego silnika jest podobnie tyle że na początku ma już 750 obr,
czyli tak jak powinien, ale on po ok 5 sek, podnosi sobie obroty znowu na ok 1200-1300 obr/min.
Po kilku kilometrowej jeździe, po zatrzymaniu się ma 1100-1200 obr, zależy jak mu się zachce.
A czasami po przejażdżce i zatrzymaniu się ma 900 obr, ale to rzadko.
A jeszcze ze dwa razy mi się trafiło, że po przyjeździe pod dom miał 750+/-800 obr. i już myślałem, że się naprawił.
Niestety na drugi dzień z powrotem to samo.
Pytanie, dlaczego po kilku, kilkunastu sekundach pracy podnosi sobie obroty ?, czy rozgrzany, czy zimny podnosi sobie obroty po odpaleniu.
Po odpięciu sterownika, tego dużego, pierwszego za akumulatorem obroty spadają do 800-900 obr./min.
Dodam, że świece, kable WN, kalosz, sonda są nowe.
ZDP po przekręceniu stacyjki otwiera się.
Tależ po wciśnięciu wraca szybko do pierwotnego położenia.
Przekaźnik za akumulatorem przelutowany.
Większość wtyczek i kostek potraktowane preparatem do połączeń elektrycznych.
Próbowałem regulować śrubą, która jest na środku filtra powietrza, ale to nic nie dało, bo tym sie reguluje skład mieszanki.
Skrzynia automat, w lato można jeszcze jakoś jeździć, ale w zimie to masakra, automat ciągnie, przednie koła zblokowane,
a auto dalej jest pchane do przodu, ostatnio mało co nie wjechałem w ścianę.
Jak auto kupiłem, to poprzedni właściciel jeździł z odpiętym ZPD, czy ZDP, jak podpiąłem ten zawór to objawy miał podobne, tyle że od razu łapał wyższe obroty na początku 1300-1400 i po kilku- kilkunastu sekundach nawet do 1800-2000 obr. ,a po rozgrzaniu 1500-1700, wtedy to w ogóle w zimie nie było mowy o jeździe z podpiętym ZPD.
Teraz lato więc te obroty są trochę niższe j.w. ale dalej to nie jest tak jak być powinno.
Może ktoś miał podobne objawy i wie jak temu zaradzić ?
Witam, przeczytałem temat do końca i nie znalazłem objawów takich jak u mnie, a mianowicie:
jak odpale zimny silnik to najpierw chodzi na ok 800-900 obr (delikatnie faluje) i po ok 10 sek podnosi obroty na 1200, za chwilę 1300 i tak trzyma do pełnego rozgrzania silnika.
Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu nagrzanego silnika jest podobnie tyle że na początku ma już 750 obr,
czyli tak jak powinien, ale on po ok 5 sek, podnosi sobie obroty znowu na ok 1200-1300 obr/min.
Po kilku kilometrowej jeździe, po zatrzymaniu się ma 1100-1200 obr, zależy jak mu się zachce.
A czasami po przejażdżce i zatrzymaniu się ma 900 obr, ale to rzadko.
A jeszcze ze dwa razy mi się trafiło, że po przyjeździe pod dom miał 750+/-800 obr. i już myślałem, że się naprawił.
Niestety na drugi dzień z powrotem to samo.
Pytanie, dlaczego po kilku, kilkunastu sekundach pracy podnosi sobie obroty ?, czy rozgrzany, czy zimny podnosi sobie obroty po odpaleniu.
Po odpięciu sterownika, tego dużego, pierwszego za akumulatorem obroty spadają do 800-900 obr./min.
Dodam, że świece, kable WN, kalosz, sonda są nowe.
ZDP po przekręceniu stacyjki otwiera się.
Tależ po wciśnięciu wraca szybko do pierwotnego położenia.
Przekaźnik za akumulatorem przelutowany.
Większość wtyczek i kostek potraktowane preparatem do połączeń elektrycznych.
Próbowałem regulować śrubą, która jest na środku filtra powietrza, ale to nic nie dało, bo tym sie reguluje skład mieszanki.
Skrzynia automat, w lato można jeszcze jakoś jeździć, ale w zimie to masakra, automat ciągnie, przednie koła zblokowane,
a auto dalej jest pchane do przodu, ostatnio mało co nie wjechałem w ścianę.
Jak auto kupiłem, to poprzedni właściciel jeździł z odpiętym ZPD, czy ZDP, jak podpiąłem ten zawór to objawy miał podobne, tyle że od razu łapał wyższe obroty na początku 1300-1400 i po kilku- kilkunastu sekundach nawet do 1800-2000 obr. ,a po rozgrzaniu 1500-1700, wtedy to w ogóle w zimie nie było mowy o jeździe z podpiętym ZPD.
Teraz lato więc te obroty są trochę niższe j.w. ale dalej to nie jest tak jak być powinno.
Może ktoś miał podobne objawy i wie jak temu zaradzić ?
Edited by Qbica, 27 June 2016 - 23:40.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Czujnik temperatury płynu chłodzącego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
||
[W201] czujnik załączający wentylator |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
||
[W124] czujnik temperatury do świec żarowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] Czujnik IrDA padł i nie mogę odpalić |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kubojakubo |
|
||
[OM601] Problem z wtryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dulson |
|