Jump to content




- - - - -

[w124] Dyferencjał - wyje



24 replies to this topic

#21 Offline   Goku


  • posts 990
  • Joined 26 Mar 2009
  • Miejscowość:
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:CLS
  • Trzeci Mercedes:SLS
  • Inne auto:A 45 AMG

Posted 29 November 2013 - 00:34

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 28 November 2013 - 15:32 napisał

Same części czy i robocizna ?
Za wymontowanie, remont i zamontowanie. Podziału kosztów nie pamiętam, ale za części wychodziło około 600-700zł + chyba 200zł/h pracy. Czasowo było to szacowane na oko ile by to zajęło.
Gwarancji nie dają ze względu na to, że czasem nie pomaga wymienić uszczelki, łożyska itp jeśli są tam już jakieś opiłki.

Edited by Goku, 29 November 2013 - 00:35.




#22 Offline   mbaszyns


  • posts 310
  • Joined 27 Dec 2007
  • Miejscowość: był Wrocław, Kraków, teraz okolice Wieliczki..
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Kia Sorento 3.3 V6 2007

Posted 29 November 2013 - 09:57

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 28 November 2013 - 17:13 napisał

w Wrocławiu jest gość co regeneruje mosty i jak z nim rozmawiałem to daje dożywotnią gwarancje .

a gdzie dokładniej we Wrocławiu?
Poza tym problem z mostami jest innego rodzaju - można w nim wymienić łożyska, uszczelniacze - ale najważniejsza część (koło talerzowe) kosztuje majątek (kiedyś ponoć kosztowało ponad 2000 DM - jeśli ktoś jeszcze pamięta co to DM i jaki był kurs wymiany DM/Euro). Nawet jeśli przyczyną wycia jest/są tylko łożysko/(a) - to ze świecą szukać mechanika, który to po złożeniu poprawnie wyreguluje. Most technicznie niby będzie sprawny, ale będzie głośny. Tam są tak małe tolerancje, że po rozebraniu nawet sprawnego mostu i jego ponownym złożeniu bez wymiany jakiegokolwiek elementu nie ma gwarancji, że most będzie cichy.
Poza tym Panowie pocieszę Was - most 3,91/3,92 ABS jest jeszcze trudniejszy do zdobycia, ale da się.

#23 Offline   Krzys546


  • posts 10
  • Joined 13 Oct 2016
  • Miejscowość: Chełmno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S 124 250 D T 1992

Posted 22 October 2016 - 10:38

Mam podobny problem most , huczy podejrzewam łożyska tak słychać ale może być atak . Najgorsze kto to złoży sam jestem mechanikiem ale w mostach nie siedziałem , tu jest problem . Mój most jest z grupy 3,91 . Czy można zamienić na inny .

#24 Offline   Baltycki


  • posts 8
  • Joined 02 Apr 2011
  • Miejscowość: Trójmiasto
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 13 June 2018 - 21:19

Czy ten warsztat w Kielcach jeszcze istnieje? Podobno daje 1 rok gwarancji na naprawiony/regenerowany dyferencjał, 1300 pln...
U mnie troszkę zaczyna hałąsować, potrzebuję przełożenia 3,67 ABS rocznik 1995 W124 E250D, 5 biegowa manualna. Jakby kto wiedział to proszę o kontakt.

#25 Offline   OSTRY2500


  • posts 814
  • Joined 29 Jul 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 24 March 2020 - 07:00

Witam może mi ktoś podpowiedzieć jaki numer simeringa dyfra od strony wału 3.23 mała główka ABS bo jak rozbiore to chce mieć pod ręką i odrazu wymienić będę wdzięczny

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń