Witam. Zakładam nowy temat ponieważ nie mogę znaleźć potrzebnych informacji. Otóż mam wyciek z dyferencjału tak jakby z półosi, z lewej strony. Nie mam pojęcia co mam z tym zrobić. Czy są tam jakieś symeringi? uszczelki? czy coś? czy musze rozpinać belkę i wymieniać półośki?
Jak mogę zlikwidować ten wyciek.
Proszę o pomoc. Dodam że jest to W124 CE 220 z 95r Dziękuję
1
46 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 czerwca 2010 - 19:14
#2
Napisano 18 czerwca 2010 - 22:34
Owszem są tam uszczelki.
Aby wyjąć most trzeba odkręcić półośki i wał napędowy, następnie jedną śrubę przy łączeniu mostu z wałem i dwie na tylnej ściance mostu.
Ja u siebie wymieniałem most bo miałem niewłaściwe przełożenie mostu (mam 2.2 a most był od 2.8/3.2) cała operacja zajęła mi ze 3godziny, wymieniałem łącznie z półosiami bo miały inną średnicę flansz.
Ogólnie rzecz biorąc to do usunięcia wycieku z mostu trzeba go wyjąć i rozebrać żeby wymienić uszczelniacze.
Swoją drogą sam chętnie się dowiem czy trudno jest wymienić uszczelniacze w moście bo mój też się lekko poci.
Aby wyjąć most trzeba odkręcić półośki i wał napędowy, następnie jedną śrubę przy łączeniu mostu z wałem i dwie na tylnej ściance mostu.
Ja u siebie wymieniałem most bo miałem niewłaściwe przełożenie mostu (mam 2.2 a most był od 2.8/3.2) cała operacja zajęła mi ze 3godziny, wymieniałem łącznie z półosiami bo miały inną średnicę flansz.
Ogólnie rzecz biorąc to do usunięcia wycieku z mostu trzeba go wyjąć i rozebrać żeby wymienić uszczelniacze.
Swoją drogą sam chętnie się dowiem czy trudno jest wymienić uszczelniacze w moście bo mój też się lekko poci.
#3
Napisano 20 czerwca 2010 - 19:47
No dobrze a gdzie mogę nabyć takie uszczelniacze? Bo w sklepach nie mają nic takiego a na szrotach tylko całe mosty. A może ma ktoś jakieś zdjęcie takiego uszczelniacza, jak to mniej więcej wygląda.
#4
Napisano 19 lipca 2010 - 18:32
Witam Panowie wziąłem się za wymiane tych uszczelniaczy, wyjąłem most i oczywiście co? Musiał się ułamać czujnik od abs, i kicha. Czy to jest jakiś specjalny czy można kupić jakiś inny zamiennik?
#5
Napisano 19 lipca 2010 - 19:13
Mam pytanie jak zdjąć flansze? czy musze rozbierać cały dyfer? Ma ktoś może jakieś zdjęcie, schemat budowy czy coś?
#6
Napisano 14 lutego 2014 - 21:54
Nie tworze nowego tematu bo ten jest zbliżony do mojego
Ostatnio zaczął odzywać mi się tylny most, słychać go troszkę, więc pojechałem na podnośnik i zauważyłem że z lewej półosi troszke się olej sączy, chciałem uzupełnić stan, ale śruba od wlewu jest obrobiona, i moje pytanie co moge zrobić w takiej sytuacji, napewno będę chciał zmenić olej w moście i zrobić ten wyciek, ale na początek jak odkręcić korek ?
Ostatnio zaczął odzywać mi się tylny most, słychać go troszkę, więc pojechałem na podnośnik i zauważyłem że z lewej półosi troszke się olej sączy, chciałem uzupełnić stan, ale śruba od wlewu jest obrobiona, i moje pytanie co moge zrobić w takiej sytuacji, napewno będę chciał zmenić olej w moście i zrobić ten wyciek, ale na początek jak odkręcić korek ?
#7
Napisano 14 lutego 2014 - 22:14
Żeby flansze zdjąć ,to trzeba odkręcić tylną pokrywę mostu.Zdjąć zabezpieczenia i wyciągnąć je.Od strony wału przedłużana nasadka 12 kątna nr.27 ,tylko kluczem pneumatem lub innym udarowym.Następnie ściągacz 3 ramienny i mocny śrubokręt.Spisujemy nr. mostu i idziemy do sklepu po zakupy.Są to sklepy motoryzacyjne bądż z łożyskami tocznymi.Mają oni tam katalogi, dajemy nr.mostu i tyle.
#8
Napisano 14 lutego 2014 - 22:23
to gdzie kupić część to nie problem, bo pójde na praktykach do kierownika i załatwie, ale jak odkręcić korek, i żeby zmienić ten uszczelniacz to trzeba wyciągać most, bo w przednio napędowych to uszczelniacze są zazwyczaj na półosiach.
#9
Napisano 14 lutego 2014 - 22:35
Korek od oleju imbusem odkręć.Półosie trzeba gwiazdkowym kluczem od flansz odkręcić.Prosta robota.
#10
Napisano 14 lutego 2014 - 23:14
Dospawaj nakrętkę do korka.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
|
|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|