Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Wyciek oleju z tylnego dyferencjału



46 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 15 lutego 2014 - 13:06

tak też myślałem żeby dospawać, ale wolałem zapytać, a wiecie może czy to jest kosztowne wymiana tego całego uszczelniacza ?



#12 Offline   Juri44


  • Postów: 65
  • Na forum od: 31 sty 2014
  • Miejscowość: Biała Podlaska
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lutego 2014 - 19:57

Najlepiej cały kmpl. 3szt. cena około 18 zł za 1 szt.A robota to zależy od Ciebie.

#13 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 15 lutego 2014 - 20:22

E 18 zł to można zrobić całość, ale roboty dużo jest?? Na samą myśl o wyjęciu mostu to wydaje się dużo

a mam jeszcze jedno pytanie odnośnie oleju czy 75w90 nadaje się do mostu?? Pytałem w sklepie o olej podałem model silnik i rok, a gościu powiedział że 75w90 może być

Użytkownik Depsu95 edytował ten post 15 lutego 2014 - 20:24


#14 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 15 lutego 2014 - 20:30

Daj 85W - 90

#15 Offline   aarmir


  • Postów: 682
  • Na forum od: 12 kwi 2013
  • Miejscowość: Trójmiasto
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 E-Klasse 250 TD - OM605 1994

Napisano 15 lutego 2014 - 20:35

Wyświetl postUżytkownik Depsu95 dnia 15 lutego 2014 - 20:22 napisał

Pytałem w sklepie o olej podałem model silnik i rok, a gościu powiedział że 75w90 może być
Zmień sprzedawcę, zanim zmienisz olej :E
Sprawdzony i pewny:Castrol Axle EPX 90

#16 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 15 lutego 2014 - 20:56

To ten olej wezmę z magazynu na praktykach jeżeli taki znajde, a jak nie castrol to jaki ? napewno 85w90 albo jakieś sae90

#17 Offline   aarmir


  • Postów: 682
  • Na forum od: 12 kwi 2013
  • Miejscowość: Trójmiasto
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 E-Klasse 250 TD - OM605 1994

Napisano 15 lutego 2014 - 21:27

Wyświetl postUżytkownik Depsu95 dnia 15 lutego 2014 - 20:56 napisał

To ten olej wezmę z magazynu na praktykach jeżeli taki znajde,
Daj spokój.Nie lej byle czego-wyjący dyfer za marne 30 zeta? :E Już teraz pewno jeździsz na połowie stanu, jeszcze chwila i zęby dostaną swoje..
Jak chcesz jeździć bezproblemowo to zrób to i się nie zastanawiaj.Tym bardziej,że to pierdoła a nie np.regeneracja wiązki ;)
Może być też Mobil Mobilube HD-A 85W90 albo szarpnij sie na ASO-to tylko 1l i zostanie jeszcze...
Przecie tematów o dyfrze już tyle tu było ;) a Ty dalej drążysz... :mrgreen:

Użytkownik aarmir edytował ten post 15 lutego 2014 - 21:29


#18 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 15 lutego 2014 - 21:44

zrobić to napewno zrobie, olej też dam jakiś lepszy postaram się castrol, ale długo i trudno wyjąć dyfer ?

#19 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 15 lutego 2014 - 21:58

Wyświetl postUżytkownik Depsu95 dnia 15 lutego 2014 - 21:44 napisał

ale długo i trudno wyjąć dyfer ?

W tyle dyfra 2 śruby + jedna od góry na takiej stopce. Półosie od dyfra odkręcić, wał napędowy od tarczy - wał musisz uprzednio poluzować na jego wieloklinie, czujnik ABS wyjąć z dyfra jeśli masz i gotowe.

#20 Offline   aarmir


  • Postów: 682
  • Na forum od: 12 kwi 2013
  • Miejscowość: Trójmiasto
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 E-Klasse 250 TD - OM605 1994

Napisano 15 lutego 2014 - 22:02

Pierwsze co musisz zrobić, to dospawać nakrętkę i uzupełnic stan oleju albo najlepiej wymienić.Pojeździć z tydzień,popróbować i posłuchać.Nie sika przecież z półosi olej ciurkiem...Jeśli po tym zabiegu dyfer będzię dalej głośny,to psu na budę go wyciągać i uszczelniać. ;) Wyjęcie trochę jest zabawy ale bez przesady.Trzeba od razu być przygotowanym na wymianę nowych tulei /dwie z tyłu i 2 płaskie z przodu/-na 99% nikt tam dawno nie zaglądał ;)








Podobne tematy Zwiń