Witam. Szukałem wszędzie odpowiedzi na ten temat ale niestety nic bardzo sprecyzowanego nie znalazłem. Otóż czy po wstawieniu w miejsce zaworu powietrza dodatkowego śruby (registra) od gazu i ustawieniu nim wolnych obrotów silnik będzie chodził dobrze? Pytam bo moim zdaniem jak przy wkręconej śrubie bd miał obroty dobre to chyba na wyższych obrotach powinien ten register być całkiem otwarty. Czy to prawda? Jeśli ktoś wie coś na ten temat proszę o odpowiedź.
2
Register zamiast zaworu powietrza dodatkowego
Started by Emil-Radom, Apr 02 2011 09:13
48 replies to this topic
#1
Posted 02 April 2011 - 09:13
#2
Posted 02 April 2011 - 09:34
Zawór otwiera się zgodnie z tym co podaje przepływomierz, możesz ustawić wolne obroty registrem
ale podczas przyspieszania będzie miał muła bo wtedy zawór się otwiera i bez niego wyjdzie zbyt bogata mieszanka.
Nie wspominając o spalaniu w takiej konfiguracji.
ale podczas przyspieszania będzie miał muła bo wtedy zawór się otwiera i bez niego wyjdzie zbyt bogata mieszanka.
Nie wspominając o spalaniu w takiej konfiguracji.
#3
Posted 14 May 2011 - 11:36
Niech sie wypowie ktos kto ma tak zrobione. Tez myślę o takiej modyfikacji.
#4
Posted 14 May 2011 - 20:11
michal93, niemiec gadzina chytra, jeśli nie musiało by być zaworu suwakowego to by go nie było.
#5
Posted 14 May 2011 - 21:58
No Ale on jest do pracy na benzynie. A mnie interesuje jak sie zachowuje auto na LPG bez zaworu a z ręczną regulacją.
#6
Posted 08 June 2011 - 23:29
Ja będę zakładał w niedziele to napiszę jak to się sprawuje
#7
Posted 09 June 2011 - 08:19
Jestem ciekawy efektow, bardzo dużo ludzi na forach (szczegolnie francozow), pisze że auto na registrze chodzi nie do poznania (w pozytywnym tego slowa znaczeniu).
A tak poza tym to zawór działa na podstawie sondy oraz tps, a nie przepływki.
A tak poza tym to zawór działa na podstawie sondy oraz tps, a nie przepływki.
#8
Posted 13 June 2011 - 15:53
A wiec tak silniczek krokowy wywalony wsadzony register od gazu, samochód chodzi o niebo lepiej nie da się tego opisać obroty równo spadają , nie falują , Samochód lepiej się wkręca na obroty (lepsze przyśpieszenie)jest bardziej żywszy. A teraz o spalaniu 20 km miasto 80km (trasa) po zatankowaniu do pełna i przejechaniu 98km weszło do butli 13,43L Gazu Może to przez to że trochę ruszałem register od LPG jak byłem na działce. Zobaczymy za jakieś 3 dni ile spali po mieście (trochę już przykręciłem dawkę gazu) Ogólnie To moja jest nie do poznania
#9
Posted 13 June 2011 - 16:29
tylko z tym przykręcaniem to ostrożnie bo jak pierdnie to będziesz klął na czym świat stoi
#10
Posted 13 June 2011 - 17:31
A skąd wziąłeś ten register? Co z wtyczką? Jak chodzi na Benzynie?
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Konsola kuda zamiast uchwytu na smartfon |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PolnaMysz |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
Stale zapowietrzające się sprzęgło w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kato |
|
||
Filtry Powietrza firmy KAMOKA |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Loockki |
|
||
w124 300-24v odpięta druga pompa powietrza - pomoc z podłączeniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MaNiEk91 |
|