Witam,
Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem dmuchawy w mojej raz działa, raz nie działa, dzisiaj wyjąłem silnik i okazało się że komutator jest na końcówce, a przy tej temperaturze na zewnątrz bez dmuchawy nie jeździ się fajnie...
Znalazłem gościa który regeneruje silniki elektryczne i wymieni mi komutator oraz szczotki na nowe. Za dwa dni mam go odebrać, zobaczę jakie to będą pieniądze i jak będzie zrobione i dam wam znać. Gość mówił że taka regeneracja może oscylować od 80 do 200,-. Cóż biorąc pod uwagę że na Allegro dmuchawa do mojej z klimką kosztuje ok 300,- i nie wiadomo w jakim jest stanie może się opłacać...
Pzdr
0
[w124] Silnik dmuchawy - regeneracja
Rozpoczęty przez PeterSQL, sty 16 2008 19:50
16 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 stycznia 2008 - 19:50
#2
Napisano 16 stycznia 2008 - 21:48
PeterSQL napisał:
nie wiadomo w jakim jest stanie może się opłacać...
Oczywiście, jeżeli fachowiec zrobi to porządnie to masz spok na następne 10 lat
#3
Napisano 16 stycznia 2008 - 23:51
Od razu niech tulejki (łożyska ślizgowe - drogie nie są) wymieni, bo będziesz się w tyłek gryzł, jak za jakiś czas zacznie piszczeć dmuchawa i będziesz rozbebeszał na nowo
#4
Napisano 19 stycznia 2008 - 21:11
Mi w Warszawie mechanik obiecał zregenerować całość - wyjęcie 80, robocizna 120. Tani jak na Warszawę. Okazało się że jest sprawny - zapłaciłem tylko za demontaż i montaż
#5
Napisano 22 stycznia 2008 - 09:56
No i odebrałem dmuchawę po regeneracji i zamontowałem do mojej , radość ogromna mnie ogarnęła znów jest Ciepło
Zapłaciłem 130,- więc cena do przyjęcia
Jakby ktoś w przyszłości potrzebował zregenerować silnik elektryczny to mogę polecić w Warszawie na ulicy Opoczyńskiej 5/24, wjazd od Narbutta...
Pzdr
Zapłaciłem 130,- więc cena do przyjęcia
Jakby ktoś w przyszłości potrzebował zregenerować silnik elektryczny to mogę polecić w Warszawie na ulicy Opoczyńskiej 5/24, wjazd od Narbutta...
Pzdr
#6
Napisano 22 stycznia 2008 - 12:54
Witam,
Wiecie gdzie można dostać lub ew. zacząć pytać o tulejki (łożyska ślizgowe) do silników nawiewu. Ja mam prawdopodobnie taki z łopatkami tylko po jednej stronie. W ASO nie ma :-)
Wiecie gdzie można dostać lub ew. zacząć pytać o tulejki (łożyska ślizgowe) do silników nawiewu. Ja mam prawdopodobnie taki z łopatkami tylko po jednej stronie. W ASO nie ma :-)
#7
Napisano 23 stycznia 2008 - 05:31
Kiedyś na ruskim forum widziałem opis całkowitej rozbiórki i regeneracji silnika dmuchawy w 190ce. Koleś wymieniał tulejki na jakieś od Łady - także w tych sklepach popytaj, a najlepiej jakbyś wziął na wzór albo przynajmniej średnicę znał wałka.
#8
Napisano 23 stycznia 2008 - 07:59
jjanicki napisał:
także w tych sklepach popytaj, a najlepiej jakbyś wziął na wzór albo przynajmniej średnicę znał wałka.
A najlepiej idź do jakiegoś tokarza to Ci zrobi ekstra tulejki z własnego materiału. Będzie wiedział z czego ;-)
#9
Napisano 23 stycznia 2008 - 11:00
...najlepiej z brazu cynowego.
#10
Napisano 08 maja 2010 - 09:18
witam wszystkich.
tez mialem problem z wentylatorem(chodzil jak stara sieczkarnia).
wczoraj pojechalem do znajomej ZLOTEJ RACZKI (kolo Trzebnicy fima METALSTAL), rozebranie i dostanie sie do silnika dmuchawy nie jest az tak straszny.po ogledziach silniczka okazalo sie ze tulejki mialy otwor jajowy
i dlatego tak pracowal.ZLOTA RACZKA dotoczyl nowe tulejki z mosiadzu przy okazji wymienil szczotki i teraz pracuje jak nowy :mrgreen:
radosc z jazdy wrocila
SZCZERZE POLECAM
tez mialem problem z wentylatorem(chodzil jak stara sieczkarnia).
wczoraj pojechalem do znajomej ZLOTEJ RACZKI (kolo Trzebnicy fima METALSTAL), rozebranie i dostanie sie do silnika dmuchawy nie jest az tak straszny.po ogledziach silniczka okazalo sie ze tulejki mialy otwor jajowy
i dlatego tak pracowal.ZLOTA RACZKA dotoczyl nowe tulejki z mosiadzu przy okazji wymienil szczotki i teraz pracuje jak nowy :mrgreen:
radosc z jazdy wrocila
SZCZERZE POLECAM
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|