mam też błąd na pinie 6 30.CAN data line to EA/CC/ISC module (N4/1) czym to jest spowodowane co sprawdzić??
1
[W140]Błędy sprawdzone diodą
Started by rogra, Oct 15 2012 11:39
77 replies to this topic
#51
Posted 13 August 2013 - 19:50
#52
Posted 14 August 2013 - 07:17
Zakłóconą komunikacją między sterownikiem przepustnicy. Przyczyn może być kilka. Zacząłbym od oczyszczenia styków na sterownikach i prześwietlenia wiązek - zaśniedziałe przewody.
#53
Posted 14 August 2013 - 18:22
styki czyszczone wiązka jest w bdb stanie była kiedyś robiona
#54
Posted 14 August 2013 - 18:38
Nie chodzi mi o wiązkę instalacji silnika, ale o tą łączącą poszczególne sterowniki - sterownik silnika, e-gas, base module itd.
#55
Posted 17 August 2013 - 20:51
zastanawiam się czy czujnik w skrzyni biegów S65 może mieć wpływ na prace w trybie awaryjny ?? lub na brak ASR??
#56
Posted 17 August 2013 - 21:00
mzoe miec, chodzi dokladnie o czujnik NSS - Neutral safety switch - tu masz opisane wszystko
http://www.k6jrf.com/MB_asr.html
Wracajac do magnesow na kole zamachowym. U mnie okazalo sie ze sa oba. Jednak w jednym z nich, blaszka byla lekko odgieta do góry. Przywrócenie jej na odpowiedni poziom, poskutkowało brakiem błedu 18 na module zaplonowym wiec chyba temat ogarniety. Został mi jeszcze tylko blad lewego elektromagnesu zmiennych faz rozrzadu, no ale to chyba trzeba bedzie kupic nowy magnes bo wiazka w tym miejscu jest ok.
A i jesli chodzi o to ile czasu kreci u mnei jest bardzo podobnie jak na tym filmiku
Długo to czy normalnie ?
http://www.k6jrf.com/MB_asr.html
Wracajac do magnesow na kole zamachowym. U mnie okazalo sie ze sa oba. Jednak w jednym z nich, blaszka byla lekko odgieta do góry. Przywrócenie jej na odpowiedni poziom, poskutkowało brakiem błedu 18 na module zaplonowym wiec chyba temat ogarniety. Został mi jeszcze tylko blad lewego elektromagnesu zmiennych faz rozrzadu, no ale to chyba trzeba bedzie kupic nowy magnes bo wiazka w tym miejscu jest ok.
A i jesli chodzi o to ile czasu kreci u mnei jest bardzo podobnie jak na tym filmiku
Długo to czy normalnie ?
Edited by m00n, 17 August 2013 - 21:04.
#57
Posted 18 August 2013 - 10:54
To jest normalny czas odpalania. Moja 500E też tak się uruchamiała i nie miałem z tego powodu żadnych błędów ani nic. Jak jest słaby akumulator to wtedy będzie się dłużej uruchamiać. Tak będzie jęczał silnik jakby nie miał siły.
#58
Posted 18 August 2013 - 11:01
Również potwierdzam - jest ok.
#59
Posted 19 August 2013 - 07:24
A no to ok, tak sie zastanawialem bo w w202 pali ze tak powiem od strzala, przekrecam kluczyk i jest a tu jednak chwile kreci.
Edited by m00n, 19 August 2013 - 07:24.
#60
Posted 19 August 2013 - 07:33
A tam zamiast LH nie siedzi już ME-Jetronic ? Sporo zależy też od rozrusznika. Widziałem ostatnio 420E, które kręciło jak wściekłe - tym samym paliło od strzała.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Błędy migane diodą - m104.990 |
Mercedes S, CL i SEC | majkel333 |
|
||
[W201] Przekaźnik z diodą pod kolumną kierownicy - dziwne zachowanie prądu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KotSylwester |
|
||
kasowanie adaptacji diodą led |
Mercedes S, CL i SEC | m00n |
|
||
[W140]Błędy sprawdzone na SD |
Mercedes S, CL i SEC | rogra |
|
||
Radio - sprawdzone i polecane modele |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | piotrek_124D |
|