Jump to content




- - - - -

[W140]Błędy sprawdzone diodą


77 replies to this topic

#51 Offline   rogra


  • posts 232
  • Joined 11 Jun 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140 3.2E-M104

Posted 13 August 2013 - 19:50

mam też błąd na pinie 6 30.CAN data line to EA/CC/ISC module (N4/1) czym to jest spowodowane co sprawdzić??



#52 Offline   m104


  • posts 4,488
  • Joined 24 Apr 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 14 August 2013 - 07:17

Zakłóconą komunikacją między sterownikiem przepustnicy. Przyczyn może być kilka. Zacząłbym od oczyszczenia styków na sterownikach i prześwietlenia wiązek - zaśniedziałe przewody.

#53 Offline   rogra


  • posts 232
  • Joined 11 Jun 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140 3.2E-M104

Posted 14 August 2013 - 18:22

styki czyszczone wiązka jest w bdb stanie była kiedyś robiona

#54 Offline   m104


  • posts 4,488
  • Joined 24 Apr 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 14 August 2013 - 18:38

Nie chodzi mi o wiązkę instalacji silnika, ale o tą łączącą poszczególne sterowniki - sterownik silnika, e-gas, base module itd.

#55 Offline   rogra


  • posts 232
  • Joined 11 Jun 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140 3.2E-M104

Posted 17 August 2013 - 20:51

zastanawiam się czy czujnik w skrzyni biegów S65 może mieć wpływ na prace w trybie awaryjny ?? lub na brak ASR??

#56 Offline   m00n


  • posts 1,411
  • Joined 05 Sep 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Posted 17 August 2013 - 21:00

mzoe miec, chodzi dokladnie o czujnik NSS - Neutral safety switch - tu masz opisane wszystko
http://www.k6jrf.com/MB_asr.html

Wracajac do magnesow na kole zamachowym. U mnie okazalo sie ze sa oba. Jednak w jednym z nich, blaszka byla lekko odgieta do góry. Przywrócenie jej na odpowiedni poziom, poskutkowało brakiem błedu 18 na module zaplonowym wiec chyba temat ogarniety. Został mi jeszcze tylko blad lewego elektromagnesu zmiennych faz rozrzadu, no ale to chyba trzeba bedzie kupic nowy magnes bo wiazka w tym miejscu jest ok.

A i jesli chodzi o to ile czasu kreci u mnei jest bardzo podobnie jak na tym filmiku

Długo to czy normalnie ?

Edited by m00n, 17 August 2013 - 21:04.


#57 Offline   Kubasz


  • posts 610
  • Joined 18 Dec 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Posted 18 August 2013 - 10:54

To jest normalny czas odpalania. Moja 500E też tak się uruchamiała i nie miałem z tego powodu żadnych błędów ani nic. Jak jest słaby akumulator to wtedy będzie się dłużej uruchamiać. Tak będzie jęczał silnik jakby nie miał siły.

#58 Offline   m104


  • posts 4,488
  • Joined 24 Apr 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 18 August 2013 - 11:01

Również potwierdzam - jest ok.

#59 Offline   m00n


  • posts 1,411
  • Joined 05 Sep 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Posted 19 August 2013 - 07:24

A no to ok, tak sie zastanawialem bo w w202 pali ze tak powiem od strzala, przekrecam kluczyk i jest a tu jednak chwile kreci.

Edited by m00n, 19 August 2013 - 07:24.


#60 Offline   m104


  • posts 4,488
  • Joined 24 Apr 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 19 August 2013 - 07:33

A tam zamiast LH nie siedzi już ME-Jetronic ? Sporo zależy też od rozrusznika. Widziałem ostatnio 420E, które kręciło jak wściekłe - tym samym paliło od strzała.








Podobne tematy Zwiń