Skocz do zawartości




- - - - -

[W140]Błędy sprawdzone diodą


77 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   Biały-W140


  • Postów: 154
  • Na forum od: 28 maj 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W 140 S500

Napisano 02 sierpnia 2013 - 14:16

Widzisz m00n u mnie też długo kręci tak jak u ciebie. czasem jest nawet tak że kręci , kręci i nie odpala aż puszcze kluczyk a on dopiero zaskoczy! I dzwięk jak u Ciebie. Muszę teraz znaleśc kogoś kto ma oscyloskop.



#32 Offline   Biały-W140


  • Postów: 154
  • Na forum od: 28 maj 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W 140 S500

Napisano 05 sierpnia 2013 - 10:37

Witam,
wczoraj troszkę pojeździłem i dziś odczyt błędów a tu niespodzianka : pin 17- 6mrugnięć (CMP sensor[L5/1] defective) i 8 mrugnięć (Transmission overload protection switch[S65] does not close ). Błędy te powróciły po ostatnim kasowaniu. O co chodzi????

#33 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 05 sierpnia 2013 - 11:18

6 mrugniec czyli czujnik polozenia walka rozrzadu, wymien drogi nie jest, 100-150 zł, kup najlepiej helli. Transmission overload protection switch to czujnik w skrzyni biegow, ktory cofa zaplon jak skrzynia jest przeciazona (przegrzana ?) mialem to u siebie i na 99% jest to problem wtyczki ( u mnie kable w srodku zwierały) Sam czujnik mam nowy z ASO na sprzedaz jesli to on by sie okazal u Ciebie wadliwy. Wkrecony jest w skrzynie po stronie kierowcy, dwupinowa wtyczka.

Tu masz ten czujnik
http://www.benzworld...ion-switch.html
http://www.ebay.com/...em=230623153895

Użytkownik m00n edytował ten post 05 sierpnia 2013 - 11:20


#34 Offline   Biały-W140


  • Postów: 154
  • Na forum od: 28 maj 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W 140 S500

Napisano 05 sierpnia 2013 - 11:29

ok, dzięki m00n zrobię jak mówisz a masz może foto gdzie znajduje się czujnik położenia wałka rozrządu???? :D :D :D

#35 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 05 sierpnia 2013 - 11:56

Nie mam fotki jest wkrecony z boku glowicy po stronie kierowcy, taki czarny kabel tuz obok elektromagnesu wałka rozrzadu.

Tu znalazlem watek, dotyczacy jeszcze tych magnesow na kole zamachowym.
http://www.benzworld...-placement.html
Z tego co zrozumialem to ze mozna zle przykrecic ta trojkatna blache (flexplate) do kola zamachowego i bedzie wtedy zly odczyt przez czujnik polozenia wału ?

Użytkownik m00n edytował ten post 05 sierpnia 2013 - 12:00


#36 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 sierpnia 2013 - 13:12

Ten czujnik wysyła sygnał o konieczności cofnięciu zapłonu, aby "uciąć" na 0,5 sekundy moc silnika w momencie zmiany biegu. O ile pamiętam, działa przy zmianie z 1-2 i 2-3

#37 Offline   Biały-W140


  • Postów: 154
  • Na forum od: 28 maj 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W 140 S500

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:17

Byłem dziś na podglądzie oscyloskopem czujnika położenia wałka korbowego i wszystko niby ok z czujnikiem z tego co mówi elektryk. Pozostaje wyjąć skrzynie i przejrzeć te magnesy na kole zamachowym.

#38 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:20

zacznij od tej podkladki 0.5mm pod czujnik polzoenia walu.

#39 Offline   Biały-W140


  • Postów: 154
  • Na forum od: 28 maj 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W 140 S500

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:31

ach no faktycznie, zapomniałem. :spokoj: :spokoj: :spokoj: fajnie ,że ktoś tu czuwa. Dzięki!!!

#40 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 sierpnia 2013 - 17:04

Można ją nawet testowo "zrobić" z o-ringa. Tylko trzeba trochę wprawy, żeby zgnieść o-ring na tyle, aby oddalił czujnik o odpowiednią długość. Albo wyciąć tą podkładkę z czegokolwiek.








Podobne tematy Zwiń