Widzisz m00n u mnie też długo kręci tak jak u ciebie. czasem jest nawet tak że kręci , kręci i nie odpala aż puszcze kluczyk a on dopiero zaskoczy! I dzwięk jak u Ciebie. Muszę teraz znaleśc kogoś kto ma oscyloskop.
1
[W140]Błędy sprawdzone diodą
Rozpoczęty przez rogra, paź 15 2012 11:39
77 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 02 sierpnia 2013 - 14:16
#32
Napisano 05 sierpnia 2013 - 10:37
Witam,
wczoraj troszkę pojeździłem i dziś odczyt błędów a tu niespodzianka : pin 17- 6mrugnięć (CMP sensor[L5/1] defective) i 8 mrugnięć (Transmission overload protection switch[S65] does not close ). Błędy te powróciły po ostatnim kasowaniu. O co chodzi????
wczoraj troszkę pojeździłem i dziś odczyt błędów a tu niespodzianka : pin 17- 6mrugnięć (CMP sensor[L5/1] defective) i 8 mrugnięć (Transmission overload protection switch[S65] does not close ). Błędy te powróciły po ostatnim kasowaniu. O co chodzi????
#33
Napisano 05 sierpnia 2013 - 11:18
6 mrugniec czyli czujnik polozenia walka rozrzadu, wymien drogi nie jest, 100-150 zł, kup najlepiej helli. Transmission overload protection switch to czujnik w skrzyni biegow, ktory cofa zaplon jak skrzynia jest przeciazona (przegrzana ?) mialem to u siebie i na 99% jest to problem wtyczki ( u mnie kable w srodku zwierały) Sam czujnik mam nowy z ASO na sprzedaz jesli to on by sie okazal u Ciebie wadliwy. Wkrecony jest w skrzynie po stronie kierowcy, dwupinowa wtyczka.
Tu masz ten czujnik
http://www.benzworld...ion-switch.html
http://www.ebay.com/...em=230623153895
Tu masz ten czujnik
http://www.benzworld...ion-switch.html
http://www.ebay.com/...em=230623153895
Użytkownik m00n edytował ten post 05 sierpnia 2013 - 11:20
#34
Napisano 05 sierpnia 2013 - 11:29
ok, dzięki m00n zrobię jak mówisz a masz może foto gdzie znajduje się czujnik położenia wałka rozrządu????
#35
Napisano 05 sierpnia 2013 - 11:56
Nie mam fotki jest wkrecony z boku glowicy po stronie kierowcy, taki czarny kabel tuz obok elektromagnesu wałka rozrzadu.
Tu znalazlem watek, dotyczacy jeszcze tych magnesow na kole zamachowym.
http://www.benzworld...-placement.html
Z tego co zrozumialem to ze mozna zle przykrecic ta trojkatna blache (flexplate) do kola zamachowego i bedzie wtedy zly odczyt przez czujnik polozenia wału ?
Tu znalazlem watek, dotyczacy jeszcze tych magnesow na kole zamachowym.
http://www.benzworld...-placement.html
Z tego co zrozumialem to ze mozna zle przykrecic ta trojkatna blache (flexplate) do kola zamachowego i bedzie wtedy zly odczyt przez czujnik polozenia wału ?
Użytkownik m00n edytował ten post 05 sierpnia 2013 - 12:00
#36
Napisano 05 sierpnia 2013 - 13:12
Ten czujnik wysyła sygnał o konieczności cofnięciu zapłonu, aby "uciąć" na 0,5 sekundy moc silnika w momencie zmiany biegu. O ile pamiętam, działa przy zmianie z 1-2 i 2-3
#37
Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:17
Byłem dziś na podglądzie oscyloskopem czujnika położenia wałka korbowego i wszystko niby ok z czujnikiem z tego co mówi elektryk. Pozostaje wyjąć skrzynie i przejrzeć te magnesy na kole zamachowym.
#38
Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:20
zacznij od tej podkladki 0.5mm pod czujnik polzoenia walu.
#39
Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:31
ach no faktycznie, zapomniałem. fajnie ,że ktoś tu czuwa. Dzięki!!!
#40
Napisano 05 sierpnia 2013 - 17:04
Można ją nawet testowo "zrobić" z o-ringa. Tylko trzeba trochę wprawy, żeby zgnieść o-ring na tyle, aby oddalił czujnik o odpowiednią długość. Albo wyciąć tą podkładkę z czegokolwiek.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Błędy migane diodą - m104.990 |
Mercedes S, CL i SEC | majkel333 |
|
||
[W201] Przekaźnik z diodą pod kolumną kierownicy - dziwne zachowanie prądu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KotSylwester |
|
||
kasowanie adaptacji diodą led |
Mercedes S, CL i SEC | m00n |
|
|
|
[W140]Błędy sprawdzone na SD |
Mercedes S, CL i SEC | rogra |
|
|
|
Radio - sprawdzone i polecane modele |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | piotrek_124D |
|