mam też błąd na pinie 6 30.CAN data line to EA/CC/ISC module (N4/1) czym to jest spowodowane co sprawdzić??
1
[W140]Błędy sprawdzone diodą
Rozpoczęty przez rogra, paź 15 2012 11:39
77 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 13 sierpnia 2013 - 19:50
#52
Napisano 14 sierpnia 2013 - 07:17
Zakłóconą komunikacją między sterownikiem przepustnicy. Przyczyn może być kilka. Zacząłbym od oczyszczenia styków na sterownikach i prześwietlenia wiązek - zaśniedziałe przewody.
#53
Napisano 14 sierpnia 2013 - 18:22
styki czyszczone wiązka jest w bdb stanie była kiedyś robiona
#54
Napisano 14 sierpnia 2013 - 18:38
Nie chodzi mi o wiązkę instalacji silnika, ale o tą łączącą poszczególne sterowniki - sterownik silnika, e-gas, base module itd.
#55
Napisano 17 sierpnia 2013 - 20:51
zastanawiam się czy czujnik w skrzyni biegów S65 może mieć wpływ na prace w trybie awaryjny ?? lub na brak ASR??
#56
Napisano 17 sierpnia 2013 - 21:00
mzoe miec, chodzi dokladnie o czujnik NSS - Neutral safety switch - tu masz opisane wszystko
http://www.k6jrf.com/MB_asr.html
Wracajac do magnesow na kole zamachowym. U mnie okazalo sie ze sa oba. Jednak w jednym z nich, blaszka byla lekko odgieta do góry. Przywrócenie jej na odpowiedni poziom, poskutkowało brakiem błedu 18 na module zaplonowym wiec chyba temat ogarniety. Został mi jeszcze tylko blad lewego elektromagnesu zmiennych faz rozrzadu, no ale to chyba trzeba bedzie kupic nowy magnes bo wiazka w tym miejscu jest ok.
A i jesli chodzi o to ile czasu kreci u mnei jest bardzo podobnie jak na tym filmiku
Długo to czy normalnie ?
http://www.k6jrf.com/MB_asr.html
Wracajac do magnesow na kole zamachowym. U mnie okazalo sie ze sa oba. Jednak w jednym z nich, blaszka byla lekko odgieta do góry. Przywrócenie jej na odpowiedni poziom, poskutkowało brakiem błedu 18 na module zaplonowym wiec chyba temat ogarniety. Został mi jeszcze tylko blad lewego elektromagnesu zmiennych faz rozrzadu, no ale to chyba trzeba bedzie kupic nowy magnes bo wiazka w tym miejscu jest ok.
A i jesli chodzi o to ile czasu kreci u mnei jest bardzo podobnie jak na tym filmiku
Długo to czy normalnie ?
Użytkownik m00n edytował ten post 17 sierpnia 2013 - 21:04
#57
Napisano 18 sierpnia 2013 - 10:54
To jest normalny czas odpalania. Moja 500E też tak się uruchamiała i nie miałem z tego powodu żadnych błędów ani nic. Jak jest słaby akumulator to wtedy będzie się dłużej uruchamiać. Tak będzie jęczał silnik jakby nie miał siły.
#58
Napisano 18 sierpnia 2013 - 11:01
Również potwierdzam - jest ok.
#59
Napisano 19 sierpnia 2013 - 07:24
A no to ok, tak sie zastanawialem bo w w202 pali ze tak powiem od strzala, przekrecam kluczyk i jest a tu jednak chwile kreci.
Użytkownik m00n edytował ten post 19 sierpnia 2013 - 07:24
#60
Napisano 19 sierpnia 2013 - 07:33
A tam zamiast LH nie siedzi już ME-Jetronic ? Sporo zależy też od rozrusznika. Widziałem ostatnio 420E, które kręciło jak wściekłe - tym samym paliło od strzała.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Błędy migane diodą - m104.990 |
Mercedes S, CL i SEC | majkel333 |
|
||
[W201] Przekaźnik z diodą pod kolumną kierownicy - dziwne zachowanie prądu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KotSylwester |
|
||
kasowanie adaptacji diodą led |
Mercedes S, CL i SEC | m00n |
|
|
|
[W140]Błędy sprawdzone na SD |
Mercedes S, CL i SEC | rogra |
|
|
|
Radio - sprawdzone i polecane modele |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | piotrek_124D |
|