Wygląda na regulator ciśnienia paliwa, tylko na jak długo musisz nie odpalać silnika, żeby wystąpił ten objaw?
2
156 replies to this topic
#21
Posted 18 June 2011 - 15:52
#22
Posted 18 June 2011 - 16:26
kable WN są stare:(
Dodano po kilku min.
czy chodzi o ten regulator co jest na fotkce???
a jak go sprawdzic czy jest dobry czy nie?????????????
Proszę zamieszczać zdjęcia w postaci miniaturek (następnym razem usunę nieregulaminowe zdjęcia).
Proszę edytować swoje wątki a nie dopisywać kolejne po chwili.
Poprawiono.
Dodano po kilku min.
czy chodzi o ten regulator co jest na fotkce???
a jak go sprawdzic czy jest dobry czy nie?????????????
Proszę zamieszczać zdjęcia w postaci miniaturek (następnym razem usunę nieregulaminowe zdjęcia).
Proszę edytować swoje wątki a nie dopisywać kolejne po chwili.
Poprawiono.
#23
Posted 18 June 2011 - 17:08
Tak o ten. A sprawdzić go można za pomocą wakuometru. Wpinasz w listwę wtryskową i obserwuje czy schodzi ciśnienie.
Ale przedtem wymień kable WN jeśli piszesz, że są stare.
Ale przedtem wymień kable WN jeśli piszesz, że są stare.
#24
Posted 18 June 2011 - 17:27
nie posiadam na ta chwile wakuometru, ale jak mi sie uda zalatwic to mam go wpiąc do tego wezyka co wychodzi z regulatora??????????
#25
Posted 18 June 2011 - 17:59
Ty... ale tam nie ma podciśnienia no i w M102 nie ma listwy wtryskowej
#26
Posted 18 June 2011 - 18:02
własnie sie zdziwilem litswa wtryskowa??? to jak najlepiej srawdzic ten regulator????????
#27
Posted 18 June 2011 - 19:30
No tak, przecież to M102, mój błąd. A więc, wakuometr podłączasz pod powrót:
BLEDNY FORMAT ZDJECIA
i sprawdzasz w jakim czasie spadnie ciśnienie. Jak nie spadnie to znaczy, że jest dobry i przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
BLEDNY FORMAT ZDJECIA
i sprawdzasz w jakim czasie spadnie ciśnienie. Jak nie spadnie to znaczy, że jest dobry i przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
#28
Posted 18 June 2011 - 19:48
moge prosic o fotke gdzie mam podlaczy wakometr
#29
Posted 18 June 2011 - 19:52
Witam mam podobną przypadłość w 2.0 ee tzn nie odpala wogóle ponieważ podejżewam któryś przekaźnik lub wiązkę w rejonach gaźnika
Dokładnie w okolicach gaźnika jak brzenczał to palił jak nie to już nie zapala moje pytanie nasuwa się tu dokładnie które kable zasilają ten gaźnik jest kilaka kostek wokół niego czasami jak poruszyłem w jego okolicach zapalał podejżewam że któryś kabel nie łączy lub przekaźnik lecz króry i gdzie się znajduje to ja nie wiem czy ktoś miał podobne zjawisko? z góry dzieki za odp
Dokładnie w okolicach gaźnika jak brzenczał to palił jak nie to już nie zapala moje pytanie nasuwa się tu dokładnie które kable zasilają ten gaźnik jest kilaka kostek wokół niego czasami jak poruszyłem w jego okolicach zapalał podejżewam że któryś kabel nie łączy lub przekaźnik lecz króry i gdzie się znajduje to ja nie wiem czy ktoś miał podobne zjawisko? z góry dzieki za odp
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Pinned [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|