0
[W124] m111 zmiana miksera na blos
Started by tinOFbeer, Apr 02 2015 17:56
37 replies to this topic
#1
Posted 02 April 2015 - 17:56
Witam.
Posiadam aktualnie mikser zamontowany bezpośrednio do przepustnicy w taki sposób, że koniec kolektora dolotowego wchodzi bezpośrednio do miksera, z pominięciem tego gumowego łącznika.
Chciałbym zmienić mikser na blos'a tylko, ze takie samo połączenie chyba nie jest możliwe z racji większej długości blos'a.
Jak najlepiej to wszystko połączyć?
Posiadam aktualnie mikser zamontowany bezpośrednio do przepustnicy w taki sposób, że koniec kolektora dolotowego wchodzi bezpośrednio do miksera, z pominięciem tego gumowego łącznika.
Chciałbym zmienić mikser na blos'a tylko, ze takie samo połączenie chyba nie jest możliwe z racji większej długości blos'a.
Jak najlepiej to wszystko połączyć?
#3
Posted 03 April 2015 - 09:32
Dzięki, nie zwróciłem uwagi na literówkę.
O to chodziło, czyli wystarczy dolot dać na max do tyłu i wejdzie.
Szkoda, że fotka taka mała, na połączeniu blos'a z dolotem jest jakaś guma? Bo z drugiej strony to coś tam widać.
O to chodziło, czyli wystarczy dolot dać na max do tyłu i wejdzie.
Szkoda, że fotka taka mała, na połączeniu blos'a z dolotem jest jakaś guma? Bo z drugiej strony to coś tam widać.
#4
Posted 03 April 2015 - 10:10
Użytkownik tinOFbeer dnia 03 April 2015 - 09:32 napisał
na połączeniu blos'a z dolotem jest jakaś guma? Bo z drugiej strony to coś tam widać.
Blos ma 70mm
Blos - przepustnica musi być szczelnie na 100%
Blos - filtr nie trzeba się tak spuszczać, bo przepływki tam niema, ale lepiej zrobić to dobrze i szczelnie
Opaski muszą być na wszystkich łączeniach, tzn od strony filtra plastikowej rury raczej nie dasz rady mocno zacisnąć, ale wykombinuj coś, żeby nie spadało.
Edited by JuR, 03 April 2015 - 10:12.
#5
Posted 03 April 2015 - 12:50
Nie lepiej wsadzić trochę kasy i przejść na sekwencję ? Chociaż jak ma wszystkie elementy układanki, to można eksperymentować...
#6
Posted 03 April 2015 - 16:19
Auto wymaga i tak sporego wkładu bo np. urwały mi sie mocowania wozka, do tego jest trochę spawania podłogi. Przestał też ostatnio otwierać sie szyber, siadło otwieranie drzwi ciśnieniem, itd...
Wiec na sekwencje nie ma na tą chwilę funduszy
Wiec na sekwencje nie ma na tą chwilę funduszy
#7
Posted 03 April 2015 - 19:00
Mam jeszcze jedno pytanie, nie wiem czy jest związany z instalacją gazową ale nie chce zakładać nowego tematu.
Nie mogę wkręcić silnika powyżej 4000, trzymam gaz w podlodze ale gdy wskazówka przekroczy tę wartość nastepuje jakby odcięcie, obroty spadają i znów zaczyna gazować i tak w kółko. Próbę robiłem na PB bo gazu nie mam w butli (ostatnio nie tankowałem bo gasł na wolnych obrotach i cięzko było hamować z dodawaniem gazu) a auto porozbierane, wię nie wiem na ile się wkręca na LPG.
Jesli można to proszę o zcalenie z poprzednim postem.
Nie mogę wkręcić silnika powyżej 4000, trzymam gaz w podlodze ale gdy wskazówka przekroczy tę wartość nastepuje jakby odcięcie, obroty spadają i znów zaczyna gazować i tak w kółko. Próbę robiłem na PB bo gazu nie mam w butli (ostatnio nie tankowałem bo gasł na wolnych obrotach i cięzko było hamować z dodawaniem gazu) a auto porozbierane, wię nie wiem na ile się wkręca na LPG.
Jesli można to proszę o zcalenie z poprzednim postem.
Edited by tinOFbeer, 03 April 2015 - 19:01.
#8
Posted 04 April 2015 - 06:40
Rozumiem, że na postoju .. Przejedź się z butem w podłodze.
#9
Posted 04 April 2015 - 12:56
Na tą chwile nie da rady, auto porozbierane i czeka na spawanie mocowań wózka.
Tak z ciekawości to jaki to mniej więcej wydatek?
Użytkownik m104 dnia 03 April 2015 - 12:50 napisał
Nie lepiej wsadzić trochę kasy i przejść na sekwencję ? Chociaż jak ma wszystkie elementy układanki, to można eksperymentować...
Tak z ciekawości to jaki to mniej więcej wydatek?
#10
Posted 04 April 2015 - 15:24
Gdzieś około 600 zł.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Zmiana temperatury zewnętrznej z F na C |
Mercedes S, CL i SEC | Walgoz |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|