Jump to content




* * * * * 3 votes

[W201] M103 - Turbo baj najt


194 replies to this topic

#31 Offline   Ukaniu


  • posts 676
  • Joined 30 May 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Posted 03 August 2015 - 23:02

carl00s - jeśli nie dam rady w okolicy to będę prosił o kontakt, jeszcze nie poprawiłem flansz to nie cisnę tematu.

Mam nadzieje wybaczycie mi moją własną "modę na suckecs" dziś odcinek 2322. Jakby tego było za dużo to niech ktoś napisze abym spd..

Jeśli kogoś interesuje nadal kolektor to teraz będą zdjęcia.

Dołączona grafika

Tak wygląda z tyłu bez jednej rury.

Dołączona grafika

Tak się zmieściło z drugiej strony.

Dołączona grafika

A tak wygląda z boczku. Z tego boczku który w zadaniu miał gwiazdkę.

Dziękuję za ew. uwagę i przepraszam za niedogodności, ten ekshibicjonizm mnie motywuje do szybszego działania...

A jutro powinno się okazać, że rury do w-g nie pasują i tą całą robotę ch. strzelił :-))))

Edited by Ukaniu, 03 August 2015 - 23:07.




#32 Offline   KrystaGG


  • posts 331
  • Joined 04 Jul 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Posted 04 August 2015 - 01:55

Takie customowe barany by mi sie do m104 przydaly, gud dzob ;)

#33 Offline   matick


  • posts 59
  • Joined 28 Jul 2014
  • Miejscowość: Kielce
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A8, Vectra C, Golf IV

Posted 04 August 2015 - 07:30

Dawaj, dawaj, im więcej tym lepiej.

#34 Offline   Ukaniu


  • posts 676
  • Joined 30 May 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Posted 06 August 2015 - 22:49

Dziś skończyłem przymiarki zaworu w-g. Wydaje mi się, że jest sensownie... chyba ;-)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edited by Ukaniu, 06 August 2015 - 22:50.


#35 Offline   cobesh


  • posts 706
  • Joined 06 Mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 07 August 2015 - 09:33

Będziesz robił jeszcze raz ;)
Zobacz kolektory turbobantit, skogena czy projekty z usa.

#36 Offline   Ukaniu


  • posts 676
  • Joined 30 May 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Posted 07 August 2015 - 09:52

:-) ale ciągle nie rozumiem dlaczego? Ja zwykle robię po swojemu, kopiowanie mnie nie cieszy, czasem faktycznie błądzę - no ale gdzie tu ma być problem? Zwykle zresztą jak coś projektuje to się niby nie da ;-) No może się nie da ale jak na razie nikt nie zdradził czego.
Bandyci wsadzają w-g pod spód ja nie mam miejsca pod kolektorem a i rury stają się dłuższe, regulacje trudniejsze. Najlepiej było by przykleić grzybek w-g do samej szyszki. Jakakolwiek pojemność tutaj poza rurami i muszlą tłumi pulsacje ciśnienia.
Ja widzę kłopoty z: może obijać się o grodzie, może być za ciepło pod maską.
Ja lubię takie kompaktowe rozwiązania, na wylocie w w-g będzie złącze elastyczne i dalej wpust do rynny. Wychodzi też, że ta rurka z portek musi być demontowalna - dam v-band aby można do góry wyjechać przy demontowaniu z rurą odprowadzającą w razie serwisu.

#37 Offline   KrystaGG


  • posts 331
  • Joined 04 Jul 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Posted 07 August 2015 - 12:18

Lepiej czasem cos podpatrzec niz pozniej uczyc sie na bledach

Dołączona grafika Dołączona grafika
Tu masz jego projekt na fb tez uturbil m103 https://www.facebook...?type=1

#38 Offline   Ukaniu


  • posts 676
  • Joined 30 May 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Posted 07 August 2015 - 13:06

Fju, fju - ale to są projekty wyścigowe a ja robię usypiacza. Ta blaszka ma pocięte wnęki, inne fartuchy, nadkola - to nie moja droga, na razie ;-). Zrobimy listę tych którzy piszą, że się nie uda aby było wiadomo kto będzie mógł ewentualnie napisać: a nie mówiłem ! :]
Tylko ja wtedy napiszę - dla czego mi nie wyszło.
Na dziś, aktualnie, mój największy problem (jaki widzę) to przepływ wody przez położony poziomo IC z 400CDI oraz jak upchnąć chłodniczki wody we wnęki przed kołami przednimi. Ale jak dojdę do tego, po kolei, z meslami kluczami i palnikami to będę dyniował.

#39 Offline   cobesh


  • posts 706
  • Joined 06 Mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 07 August 2015 - 14:08

Nie mówię że się nie uda. Będzie tylko problematyczne w codziennej obsłudze.

#40 Offline   wojtek81


  • posts 5,934
  • Joined 17 Sep 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 07 August 2015 - 15:35

"Podążając z tłumem nie dojdziesz dalej niż tłum, podążając samotnie możesz dojść tam gdzie nikogo jeszcze nie było".
Nawet jeśli po skończeniu pracy Ukaniu stwierdzi: "Cholera, to nie tak, muszę to zrobić od nowa!", to tak na prawdę jeśli nawet coś straci ( czas, materiał? ), to zyska czterokrotnie więcej - cenną wiedzę!
Ja kibicuję, jestem ogromnym fanem tego typu projektów ( i nie chodzi mi tu o turbo, o ogólne założenia "zrobię po swojemu" ).








Podobne tematy Zwiń