Zapowietrzyć się nie ma co w skrzyni. Reguluje się napięcie linki i podciśnienie modulacji.
Żeby to była kwestia regulacji to musiałoby to się dziać na wszystkich biegach a tu występuje tylko w jednej sytuacji.
Rymnęło mi się
7
1602 replies to this topic
#11
Posted 20 October 2009 - 21:59
#12
Posted 21 October 2009 - 05:57
a możesz mi opisać jak się i gdzie reguloje
#13
Posted 21 October 2009 - 11:55
Linka skrzyni biegów musi byc gdzieś gdzie są cięgna przepustnicy itp. na silniku. Przychodzą tam dwie linki-jedna od gazu a druga od ASB, muszisz je niestety już rozpoznać samemu bo w benzynie nie widziałem jak to wygląda. Napinając linkę powodujesz że skrzynia zmienia biegi przy wyższych prędkościach a luzując-przy mniejszych.
Co do tego podcisnienia to chyba reguluje się na skrzyni biegów, zdaje się z prawej strony, tam gdzie wchodzą rurki podciśnienia. Ja się do tego nie dotykałem ale niektórzy pisali że kręcili eksperymentalnie po 1 obrocie i testowali jak jeździ
Co do tego podcisnienia to chyba reguluje się na skrzyni biegów, zdaje się z prawej strony, tam gdzie wchodzą rurki podciśnienia. Ja się do tego nie dotykałem ale niektórzy pisali że kręcili eksperymentalnie po 1 obrocie i testowali jak jeździ
#14
Posted 21 October 2009 - 19:34
ja mam jedną linke a z tego co piszesz to wynika że taką małą zembateczką trzeba pokręcić bo tam nie ma nic innego. gdzieś słyszałem że w skrzyni jest regulacja. mam jeszcze jedno pytanko jaki olej użyłeś chodzi mi o producenta?
#15
Posted 21 October 2009 - 19:48
olej do skrzyń jeśli nie z ASO to Mobil ATF220
Nie wiem jak jest w benzynowych silnikach i dlaczego masz jedną linkę. Czy w twoim silniku jest juz elektryczny pedał gazu? Dla pewności weź kogoś kto będzie siedział w środku i naciskał na gaz a ty patrz czy ta linka ciągnie czy może jest ciągnięta ;-) Może czegoś nie zauważyłeś.
Odnośnie regulacji na skrzyni to ja wiem tylko o regulacji podciśnienia
Nie wiem jak jest w benzynowych silnikach i dlaczego masz jedną linkę. Czy w twoim silniku jest juz elektryczny pedał gazu? Dla pewności weź kogoś kto będzie siedział w środku i naciskał na gaz a ty patrz czy ta linka ciągnie czy może jest ciągnięta ;-) Może czegoś nie zauważyłeś.
Odnośnie regulacji na skrzyni to ja wiem tylko o regulacji podciśnienia
#16
Posted 21 October 2009 - 20:18
jak długo masz problem z swoją skrzynią? i czy jak Ci się ślizga to masz dzwięk jakby szorowania?
#17
Posted 21 October 2009 - 20:55
Od kiedy kupiłem czyli od maja. Zrobiłem na niej tak juz ponad 10 tyś km i jest ciągle tak samo. Dźwieków żadnych podejrzanych nei wydaje
#18
Posted 22 October 2009 - 07:32
http://www.benzworld.org/forums/w201-19 ... 2-4-a.html
to wam powinno pomóc w dalszej dyskusji na ten temat
to wam powinno pomóc w dalszej dyskusji na ten temat
#19
Posted 22 October 2009 - 08:09
semil05, to już nie ma o czym dyskutować tylko trzeba zamówić sprężyny i sie brać do roboty
Wielkie dzięki! Wkońcu ktoś coś konkretnego podpowiedział
Wielkie dzięki! Wkońcu ktoś coś konkretnego podpowiedział
#20
Posted 22 October 2009 - 16:29
piotrek.m5 jak wymienisz to dasz znać?
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
||
[W124] Gałka + mieszek zmiany biegów - oryginalny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|