Niby racja a podpowiedzieli byscie mi jaka sobie kopic lampe stroboskopowa i jak ja podpiac zeby sprawdzic pzyspieszenie zaplonu,rozumiem ze patzec na znaki na kole zamachowym?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
0
m103 - Przekładka głowicy 12V na 24V
Started by Lukiz, Oct 07 2017 22:27
14 replies to this topic
#11
Posted 18 October 2017 - 18:46
#12
Posted 18 October 2017 - 20:42
Użytkownik Sawyer dnia 18 October 2017 - 12:44 napisał
Sam montaż EFI nie doda 20 koni, można liczyć na połowę tego. Strojenie, turbo, wtedy moc rośnie. Zresztą Ukaniu, Ty to akurat przerabiasz, nie?
Nie hamowałem samochodu to przyrostu mocy nie znam. Jednak odpowiedź na gaz, żwawość wchodzenia na obroty z wtryskiem jest nieporównywalnie lepsza od tej z KE. Wtrysk mechaniczny choć mocno obudowany elektroniką to jednak epoka która słusznie minęła. Sama moc w warunkach ustalonych pewnie dramatycznie nie wzrośnie*. Dla mnie liczy się to o czym wspomniałem - reakcja na puknięcie w pedał gazu a to to dzień do nocy. (*coś tam wzrośnie bo jednak pozbywamy się klapy i mamy możliwość wzbogacić przy WOT).
CO do strobo - to Lukizu - zlituj się nad forum i uruchom pytaniem google, ostatecznie po zakupie lampy dostaniesz instrukcję obsługi.
Skład spalin sprawdza się podczas jazdy z sondą wetkniętą w rurę. Jeden przejazd z gazem do deski da odpowiedź co boli silnik przy jeździe na LPG, drugi przejazd - na benzynie - powie jak tam jeszcze żyje KE.
Edited by Ukaniu, 18 October 2017 - 20:44.
#13
Posted 18 October 2017 - 21:09
Reakcja jest naprawde dobra spaliny sa ok wiem ze kj dobze wzbogaca bo jak rozepne eha to czoc lekka ruznice,a co do stroboskopu to wiem ze sa ruzne rodzaje
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#14
Posted 20 October 2017 - 15:28
Sprawdzilem juz zaplon stroboskopem kopilem nowy bo ten co mialem jakis dziwny czeski 4 kable do niego szly ale mniejsza z tym.jest reakcja na kolektor oktanowy na obroty i temp ale tak jak podejzewalem niema reakcji na podciscienie ktore wchodzi do modolu probowalem na wszystkie sposoby na wolnyh i nietylko,na zimnym silniku i cieplym.
Wymieniac modol czy da sie go naprawic czy tak ma byc bo juz niewiem?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wymieniac modol czy da sie go naprawic czy tak ma byc bo juz niewiem?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#15
Posted 21 October 2017 - 21:15
Jak to powinno reagowac na to podcisnienie?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
Pinned [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
||
300E 24V EGR- wpływ na pracę silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dylu83 |
|