Pominales napisać, że nie pomagasz, tylko statystki w dodanych odpowiedziach gromadzisz i się tym dowartosciowujesz?! Czytaj że zrozumieniem, iż podejrzewam, że iskra może być nie w tym momencie jak ww.
1
[W124] m104 2.8E Silnik odpala tylko na hol
Started by Kamile280, Feb 27 2018 07:26
77 replies to this topic
#71
Posted 21 April 2018 - 19:43
#72
Posted 21 April 2018 - 22:06
Dlatego właśnie podsumowuję całość, żeby się upewnić, że nic po drodze się nie przeoczyło.
Zapłon możesz ustawić, czy już elektronika? Bo właśnie w 93 była pod tym kątem zmiana
Zapłon możesz ustawić, czy już elektronika? Bo właśnie w 93 była pod tym kątem zmiana
#73
Posted 22 April 2018 - 07:19
Elwktronika. Zaprowadziłem auto wczoraj po dwóch miesiącach czekania do swojego mechanika i powiedział, że wtryski dają za duża dawkę paliwa, tylko nie doszedł jeszcze dlaczego tak jest.
#74
Posted 15 May 2018 - 06:59
Sprawdzony zapłon i wszystko na miejscu. Sterownhik mam już nowy. Co może być przyczyną zbyt dużej dawki paliwa przez wtryski?
#75
Posted 17 May 2018 - 03:31
Użytkownik Kamile280 dnia 15 May 2018 - 06:59 napisał
Co może być przyczyną zbyt dużej dawki paliwa przez wtryski?
podłącz swój "stary" sterownik silnika (wcześniej wyprowadź na zewnątrz te uszkodzone dwa piny, bo jak dobrze pamiętam to jeden z nich jest do odczytywania błędów) uruchom silnik (na chwilę) zgaś i wybłyskaj błędy, skasuj je a potem jeszcze raz uruchom silnik i zagrzej go (do temp. płynu ok. 80stopni) zgaś i ponownie "wybłyskaj błędy".
A byłbym zapomniał: Twoja "przepływka" umarła dawno, dawno temu więc jak kupiłeś jakiegoś "chińczyka" to możesz go sobie "postawić za szybą w gablocie".... co oznacza szukaj oryginału - nówki lub używki.
Edited by brajtas, 17 May 2018 - 03:32.
#76
Posted 17 May 2018 - 06:31
To już dawno zrobione. Te dwa piny itp. Też nie zagadal w ten sposób. Przepływomierz nie robił by takich problemów, bo by odpalił przy uszkodzonym...juz zaczyna coś tam chodzić tylko trzeba bardzo długo to kręcić, ale dymi strasznie na jakby czarny kolor. Ten nowy sterownik był sprawdzany na takim samym aucie. Po podłączeniu ktsa wyskakuje 19bledow m.in. wszystkie wtryskiwacze -zwarcie do masy. Czy można w jakiś sposób zmierzyć dawkę paliwa, które dają wtryskiwacze?
#77
Posted 22 May 2018 - 12:25
Na
Oba sterowniki pokazują te same błędy? Coś mi się nie chce wierzyć, że nagle wszystkie wtryski leją, w Jetronic-u może mogłoby się to zdarzyć ale w HFM, ....no nie wiem?
A ten silnik nie pochodzi czasem z W210 po 1996 roku? Jak wygląda blaszka czujnika położenia wałka rozrządu?
#16
http://mb201-124.eu/...__fromsearch__1
Użytkownik Kamile280 dnia 17 May 2018 - 06:31 napisał
Po podłączeniu ktsa wyskakuje 19bledow m.in. wszystkie wtryskiwacze -zwarcie do masy
A ten silnik nie pochodzi czasem z W210 po 1996 roku? Jak wygląda blaszka czujnika położenia wałka rozrządu?
#16
http://mb201-124.eu/...__fromsearch__1
Edited by brajtas, 22 May 2018 - 12:32.
#78
Posted 24 May 2018 - 06:40
Panowie, problem z nierówna praca silnika oraz kopceniem rozwiklany. Jak już odpali to pracuje Ok, lecz pozostał problem z odpaleniem to z pierwszego. Dziś wymienię czujnik temp cieczy. Może on podaje źle info dawki paliwa przy rozruchu?! Tak Brajtas, sprawdzone
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Czesc, Hello, Servus, Salut, Hola... |
Wątek Powitalny | szafa |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
Pinned [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|