Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] m104 2.8E Silnik odpala tylko na hol


77 odpowiedzi w tym temacie

#51 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 kwietnia 2018 - 09:46

No to widzisz, jakie masz błędy i trzeba je sprawdzić. Masę na czujniku przepustnicy, napięcie potencjometru etc. Trochę nie rozumiem, o co chodzi. Oczekujesz, że ktoś ci na odległość przejrzy instalację?



#52 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 kwietnia 2018 - 09:51

Oczekuje takich wskazówek jakich mi Ty udzieliles, więc biorę się do roboty. Poprostu nie jestem mechanikiem, by wiedzieć co czym i jak sprawdzić w jakiej kolejności itp.

#53 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 kwietnia 2018 - 11:28

No to samochód ci powiedział, co go boli. Pamiętaj też, że wiązka ma już ćwierć wieku (chyba, że wymieniałeś) i zwyczajnie parcieje - stąd dużo przebić i zwarć.

#54 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 kwietnia 2018 - 14:56

Nowa wiązka jest na aucie. Cała wiązka od przepustnicy nowa i przepatrzylem ja. Jest ok. I dalej nic

#55 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 kwietnia 2018 - 16:36

Dołączona grafika

#56 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 kwietnia 2018 - 09:25

Powinno być po kolei, z tego co wiem. Od podszybia szósty, piąty, czwarty itd

#57 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 kwietnia 2018 - 17:55

A czy mogł się rozrząd przestawić przy takich objawach?

#58 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 kwietnia 2018 - 03:11

Gdyby ci się przestawił, to byś nie miał zaworów. Inna sprawa, że nie ma czegoś takiego, jak "rozrząd przeskoczył".

#59 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 kwietnia 2018 - 11:16

A jest coś takiego jak napinacz łańcucha? W tym poście wymieniłem wszystko co napisaliście i stoję w miejscu. Jest ktoś w woj. Lubelskim co mi uratuje Mercedesa???

#60 Offline   elspasoo


  • Postów: 211
  • Na forum od: 20 lip 2017
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS 55 AMG

Napisano 13 kwietnia 2018 - 14:15

Moim zdaniem nadal masz problem z elektryką. A jak wyglądają przewody od cewek? Czy te błędy ,o których wspominasz mają jakieś numery, tylko błagam napisz ze znakami interpunkcyjnymi, nic nie rozumiem z tego co piszesz? Powinieneś sprawdzić live data najlepiej w SD (HHT), tylko musi to zobaczyć ktoś kumaty. Nie znam twojego auta więc zgaduję, ale zwróć tez uwagę ,ze jeśli wcześniej było zwarcie na instalacji silnika to równie możliwe jest ,że są uszkodzone przewody od modułu HFM w kierunku auta - warto zdjąć izolację i sprawdzić czy nie ma tam stopionych przewodów.








Podobne tematy Zwiń