Ja Wiem, że byłoby by lepiej, ale zobacz moje posty i ile części wymieniłem w przeciągu trzech miesięcy, a używany sterownik jakikolwiek jest dość drogi! Nie jestem milionerem, szukam tańszego bynajmniej rozwiązania . To nie jest mój jedyny samochód, a wszystko kosztuje.
1
[W124] m104 2.8E Silnik odpala tylko na hol
Rozpoczęty przez Kamile280, lut 27 2018 07:26
77 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 29 marca 2018 - 18:26
#42
Napisano 29 marca 2018 - 21:02
W takim razie po co pytanie czy (g)lutowanie to dobry pomysł?
Problemy rozumiem, jak najbardziej. Ale po co wracać za jakiś czas do tematu?
Problemy rozumiem, jak najbardziej. Ale po co wracać za jakiś czas do tematu?
#43
Napisano 30 marca 2018 - 06:19
Po to by się dowiedzieć czy ktoś z Was już tak robił i jak to idzie w parze z praktyką. Mój problem nie należy do łatwych, kto pyta nie błądzi...
#44
Napisano 30 marca 2018 - 07:39
Myślę, że doraźnie można w ten sposób to naprawić, czyli wyprowadzić przez obudowę te dwa kable na zewnątrz w jakąś kostkę. Tak nieraz bywa, że forsy brakuje i trzeba wybrać tańsze rozwiązanie, ważne żeby dobrze zabezpieczyć otwory w obudowie sterownika aby do środka się wilgoć nie dostała bo elektronika tego nie przeżyje. Potem bez "spiny" można jakiś sterownik upolować za mniejsze pieniądze, przełożyć bebechy i wrócić do oryginału.
Użytkownik brajtas edytował ten post 30 marca 2018 - 07:41
#45
Napisano 30 marca 2018 - 16:31
Bez tych pinów powinien normalnie zapalić i chodzić. Czytając to, co napisałeś wcześniej, to stawiam, że wilgoć poczyniła tu większe szkody, niż się wydaje. Otwórz sterownik i zobacz.
#46
Napisano 30 marca 2018 - 20:15
Panowie, dziś elektryk otworzył komputer i stwierdził tak: elektronika cała, może mi wypuścić te dwa piny bez problemu, ale mówił że komputer dostał wilgoci, zasbiedzial i najlepszym by było znaleźć taki sam komp i przełożyć bebechy. Elektronika niby sprawna tylko reszta nie za bardzo. W takim razie szukam komputera gdyby ktoś miał. Nie widzę innej opcji. Mogło to być przyczyną tego wszystkiego...
#47
Napisano 05 kwietnia 2018 - 18:30
Mam pytanie, jutro przyjdzie mi sterownik do MB I czy powinienem przed pierwszym odpaleniem podpiąć pod kompa w celu sprawdzenia błędów? Dodam, że sterownik jest używany o Takich samych oznaczebiach w pełni sprawny.
#48
Napisano 05 kwietnia 2018 - 18:45
Nie zaszkodzi, ale w sumie nie jest to konieczne
#49
Napisano 06 kwietnia 2018 - 17:19
Nowy komputer na swoim miejscu i to samo. Co dalej? Nie mam już pomysłów. Odpala i pali nieba wszystkie gary jak zwieram kilka razy wtyczkę od położenia walka korb
#50
Napisano 06 kwietnia 2018 - 21:27
Czujnik przepustnicy zwarcie masy. Napięcie potencjom nastaw przepust. Wtryskiwacz cylinder 2 i 5 przerwa zwarcie masy. Czujnik obrotow/Czujnik położenia. Zawór przebaczenia rury dolot przerwa zwarcie do masy. Takie oto mam błędy. Co na to powiecie??? P.S. mam wrażenie że na tym forum gadasz samym sobą...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Czesc, Hello, Servus, Salut, Hola... |
Wątek Powitalny | szafa |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|