Pominales napisać, że nie pomagasz, tylko statystki w dodanych odpowiedziach gromadzisz i się tym dowartosciowujesz?! Czytaj że zrozumieniem, iż podejrzewam, że iskra może być nie w tym momencie jak ww.
1
[W124] m104 2.8E Silnik odpala tylko na hol
Rozpoczęty przez Kamile280, lut 27 2018 07:26
77 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 21 kwietnia 2018 - 19:43
#72
Napisano 21 kwietnia 2018 - 22:06
Dlatego właśnie podsumowuję całość, żeby się upewnić, że nic po drodze się nie przeoczyło.
Zapłon możesz ustawić, czy już elektronika? Bo właśnie w 93 była pod tym kątem zmiana
Zapłon możesz ustawić, czy już elektronika? Bo właśnie w 93 była pod tym kątem zmiana
#73
Napisano 22 kwietnia 2018 - 07:19
Elwktronika. Zaprowadziłem auto wczoraj po dwóch miesiącach czekania do swojego mechanika i powiedział, że wtryski dają za duża dawkę paliwa, tylko nie doszedł jeszcze dlaczego tak jest.
#74
Napisano 15 maja 2018 - 06:59
Sprawdzony zapłon i wszystko na miejscu. Sterownhik mam już nowy. Co może być przyczyną zbyt dużej dawki paliwa przez wtryski?
#75
Napisano 17 maja 2018 - 03:31
Użytkownik Kamile280 dnia 15 maja 2018 - 06:59 napisał
Co może być przyczyną zbyt dużej dawki paliwa przez wtryski?
podłącz swój "stary" sterownik silnika (wcześniej wyprowadź na zewnątrz te uszkodzone dwa piny, bo jak dobrze pamiętam to jeden z nich jest do odczytywania błędów) uruchom silnik (na chwilę) zgaś i wybłyskaj błędy, skasuj je a potem jeszcze raz uruchom silnik i zagrzej go (do temp. płynu ok. 80stopni) zgaś i ponownie "wybłyskaj błędy".
A byłbym zapomniał: Twoja "przepływka" umarła dawno, dawno temu więc jak kupiłeś jakiegoś "chińczyka" to możesz go sobie "postawić za szybą w gablocie".... co oznacza szukaj oryginału - nówki lub używki.
Użytkownik brajtas edytował ten post 17 maja 2018 - 03:32
#76
Napisano 17 maja 2018 - 06:31
To już dawno zrobione. Te dwa piny itp. Też nie zagadal w ten sposób. Przepływomierz nie robił by takich problemów, bo by odpalił przy uszkodzonym...juz zaczyna coś tam chodzić tylko trzeba bardzo długo to kręcić, ale dymi strasznie na jakby czarny kolor. Ten nowy sterownik był sprawdzany na takim samym aucie. Po podłączeniu ktsa wyskakuje 19bledow m.in. wszystkie wtryskiwacze -zwarcie do masy. Czy można w jakiś sposób zmierzyć dawkę paliwa, które dają wtryskiwacze?
#77
Napisano 22 maja 2018 - 12:25
Na
Oba sterowniki pokazują te same błędy? Coś mi się nie chce wierzyć, że nagle wszystkie wtryski leją, w Jetronic-u może mogłoby się to zdarzyć ale w HFM, ....no nie wiem?
A ten silnik nie pochodzi czasem z W210 po 1996 roku? Jak wygląda blaszka czujnika położenia wałka rozrządu?
#16
http://mb201-124.eu/...__fromsearch__1
Użytkownik Kamile280 dnia 17 maja 2018 - 06:31 napisał
Po podłączeniu ktsa wyskakuje 19bledow m.in. wszystkie wtryskiwacze -zwarcie do masy
A ten silnik nie pochodzi czasem z W210 po 1996 roku? Jak wygląda blaszka czujnika położenia wałka rozrządu?
#16
http://mb201-124.eu/...__fromsearch__1
Użytkownik brajtas edytował ten post 22 maja 2018 - 12:32
#78
Napisano 24 maja 2018 - 06:40
Panowie, problem z nierówna praca silnika oraz kopceniem rozwiklany. Jak już odpali to pracuje Ok, lecz pozostał problem z odpaleniem to z pierwszego. Dziś wymienię czujnik temp cieczy. Może on podaje źle info dawki paliwa przy rozruchu?! Tak Brajtas, sprawdzone
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Czesc, Hello, Servus, Salut, Hola... |
Wątek Powitalny | szafa |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|