Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] m104 2.8E Silnik odpala tylko na hol


77 odpowiedzi w tym temacie

#71 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 kwietnia 2018 - 19:43

Pominales napisać, że nie pomagasz, tylko statystki w dodanych odpowiedziach gromadzisz i się tym dowartosciowujesz?! Czytaj że zrozumieniem, iż podejrzewam, że iskra może być nie w tym momencie jak ww.



#72 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 kwietnia 2018 - 22:06

Dlatego właśnie podsumowuję całość, żeby się upewnić, że nic po drodze się nie przeoczyło.

Zapłon możesz ustawić, czy już elektronika? Bo właśnie w 93 była pod tym kątem zmiana

#73 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 22 kwietnia 2018 - 07:19

Elwktronika. Zaprowadziłem auto wczoraj po dwóch miesiącach czekania do swojego mechanika i powiedział, że wtryski dają za duża dawkę paliwa, tylko nie doszedł jeszcze dlaczego tak jest.

#74 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 maja 2018 - 06:59

Sprawdzony zapłon i wszystko na miejscu. Sterownhik mam już nowy. Co może być przyczyną zbyt dużej dawki paliwa przez wtryski?

#75 Offline   brajtas


  • Postów: 186
  • Na forum od: 09 gru 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W204 C200 Kompressor

Napisano 17 maja 2018 - 03:31

Wyświetl postUżytkownik Kamile280 dnia 15 maja 2018 - 06:59 napisał

Co może być przyczyną zbyt dużej dawki paliwa przez wtryski?
Odpowiedź: przepływomierz lub sterownik silnika (numery na obudowie sterownika może i masz takie same ale co jest w środku nie wiadomo) więc moja sugestia jest taka:
podłącz swój "stary" sterownik silnika (wcześniej wyprowadź na zewnątrz te uszkodzone dwa piny, bo jak dobrze pamiętam to jeden z nich jest do odczytywania błędów) uruchom silnik (na chwilę) zgaś i wybłyskaj błędy, skasuj je a potem jeszcze raz uruchom silnik i zagrzej go (do temp. płynu ok. 80stopni) zgaś i ponownie "wybłyskaj błędy".
A byłbym zapomniał: Twoja "przepływka" umarła dawno, dawno temu więc jak kupiłeś jakiegoś "chińczyka" to możesz go sobie "postawić za szybą w gablocie".... co oznacza szukaj oryginału - nówki lub używki.

Użytkownik brajtas edytował ten post 17 maja 2018 - 03:32


#76 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 maja 2018 - 06:31

To już dawno zrobione. Te dwa piny itp. Też nie zagadal w ten sposób. Przepływomierz nie robił by takich problemów, bo by odpalił przy uszkodzonym...juz zaczyna coś tam chodzić tylko trzeba bardzo długo to kręcić, ale dymi strasznie na jakby czarny kolor. Ten nowy sterownik był sprawdzany na takim samym aucie. Po podłączeniu ktsa wyskakuje 19bledow m.in. wszystkie wtryskiwacze -zwarcie do masy. Czy można w jakiś sposób zmierzyć dawkę paliwa, które dają wtryskiwacze?

#77 Offline   brajtas


  • Postów: 186
  • Na forum od: 09 gru 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W204 C200 Kompressor

Napisano 22 maja 2018 - 12:25

Na

Wyświetl postUżytkownik Kamile280 dnia 17 maja 2018 - 06:31 napisał

Po podłączeniu ktsa wyskakuje 19bledow m.in. wszystkie wtryskiwacze -zwarcie do masy
Oba sterowniki pokazują te same błędy? Coś mi się nie chce wierzyć, że nagle wszystkie wtryski leją, w Jetronic-u może mogłoby się to zdarzyć ale w HFM, ....no nie wiem?
A ten silnik nie pochodzi czasem z W210 po 1996 roku? Jak wygląda blaszka czujnika położenia wałka rozrządu?
#16
http://mb201-124.eu/...__fromsearch__1

Użytkownik brajtas edytował ten post 22 maja 2018 - 12:32


#78 Offline   Kamile280


  • Postów: 45
  • Na forum od: 11 cze 2017
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 maja 2018 - 06:40

Panowie, problem z nierówna praca silnika oraz kopceniem rozwiklany. Jak już odpali to pracuje Ok, lecz pozostał problem z odpaleniem to z pierwszego. Dziś wymienię czujnik temp cieczy. Może on podaje źle info dawki paliwa przy rozruchu?! Tak Brajtas, sprawdzone








Podobne tematy Zwiń