0
Ciśnienie oleju problem.
Rozpoczęty przez Przemek PL, lis 15 2018 20:47
40 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 16 listopada 2018 - 21:19
Najlepiej przedmuchać kompresorem. końcówkę przyłożyć do otworu górnego przy deklu i dmuchać. Zobaczysz ile syfu z rurki wyleci. Czynność można profilaktycznie powtarzać przy każdej wymianie filtra oleju.
#12
Napisano 22 listopada 2018 - 19:27
Obudowa filtra oleju wyjęta. Wygląda na uszczelkę papierową pomiędzy blokiem a podstawą. Wydmuchana pomiędzy kanałami. Jutro w ic ma być uszczelka ok 22zł. Jak wymienię i sprawdzę to dam znać.
#13
Napisano 24 listopada 2018 - 13:58
Wymieniona uszczelka brak efektu.
#14
Napisano 24 listopada 2018 - 13:59
Zmieniłem olej z 15w40 na 10w40 jest poprawa z 10s na 6s
#15
Napisano 24 listopada 2018 - 14:01
Co o tym myślicie na rozgrzanym silniku 15w40 ok 2,2bara. 10w40 1.9 bara. Co o tym myślicie. Zalać 5w40?
#16
Napisano 24 listopada 2018 - 14:30
Śmiało lej 5W40. Efekty lepszej pompowalności to żadne zaskoczenie
#18
Napisano 25 listopada 2018 - 14:25
Jak dobrze zrozumiałem, to wskaźnik ciśnienia oleju podnosi się po dłuższej chwili po uruchomieniu na zimno. Podobny efekt jest po wymianie oleju - po uruchomieniu silnika trzeba poczekać dłuższą chwilę nim pompa dotłoczy olej do punktu pomiaru ciśnienia, więc wnioskując poprzez analogię coś powoduje ucieczkę oleju do miski (bo czujnik ciśnienia jest na górze); Co do ciśnienia roboczego na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku 2,5 na wskaźniku to w miarę dobrze. Za co do porównań ciśnienia i lepkości to sam napisałeś, że " 15w40 ok 2,2bara. 10w40 1.9 bara", więc przy 5W będzie jeszcze gorzej. Spróbuj 20W.
Użytkownik mixx edytował ten post 25 listopada 2018 - 14:27
#20
Napisano 25 listopada 2018 - 16:04
Co się czepiacie tego ciśnienia oleju jak wejście 20w40 to pewnie cały czas będzie 3 na blacie moja taka rada jazda 150hm/h przez parę chwil i dać na luz jak ciśnienie na 1 spadnie to zajebiscie a producent dopuszcza 0.5 bar. A jak zalejesz 5w40 to wiadomo że ten olej jest żatszy i nie uzyskamy takiego ciśnienia jak na 20w40 ale jak wam wysmaruje silnik 5w40 a jak 20w40 sami wiecie. Kiedyś nie było nowoczesnych syntetukow tylko minerały gęste jak ch..era. Co do dzisiejszych syntetukow to zaraz po odpaleniu ma smarowanie a te gęste stare oleje zanim oplyna cała magistrale to minie sekunda dwie na sucho i ja bym nie patrzył na wskaźnik ciśnienia tak dosłownie żeby mieć 3 na zegarach.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
[W201] OM601 - Mocowanie wiązki przewodów przy filtrze oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W 124 2.5d podciśnienie do modulatora ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sebaIRF1 |
|
|
|
OM602-problem z ciśnieniem oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | om602fan |
|
|