Jump to content




- - - - -

Problem z spalaniem i obrotami silnika !


6 replies to this topic

#1 Offline   szymciooo96


  • posts 8
  • Joined 20 Dec 2018
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 20 December 2018 - 16:31

Witam !
Posiadam w201 1.8benzyne bez gazu ,skrzynia automat.Silnik po zrobieniu głowicy,nowe świece ,nowe kable filtry oleje! Uszczelki wwzystkie wokół glowicy sa nowe ,pod filtrem itp. Problem jest ze spalaniem które siega przy na prawde spokojnej jeździe kolo 16/100km smierdzi benzyna za nim. A drugim problemem jest ze na rano jak ja odpale to gaśnie ,jak wbije D lub R to strasznie spadaja jej obroty (czasami tak ze zgasnie) natomiast na P lub N obroty sa wyższe ,czy jest ktos w stanie mi pomoc ?



#2 Offline   melfio1


  • posts 3,639
  • Joined 02 Nov 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Posted 21 December 2018 - 07:40

Musisz szukać w temacie # problem z obrotami#jeśli sam będziesz robił,jak sam nie czujesz się na siłach to do fachowca.

#3 Offline   Fah


  • posts 336
  • Joined 12 Sep 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 21 December 2018 - 10:56

To tak - P i N rozpinają układ napędowy (w pewnym sensie), obroty rosną, bo silnik ma lżej. Przy D i R motor jest pod obciążeniem. To jest akurat normalne.

Takie spalanie i śmierdzenie paliwem brzmi jak uszkodzony przewód paliwowy (może ktoś źle dokręcił i wywala pod ciśnieniem)

#4 Offline   szymciooo96


  • posts 8
  • Joined 20 Dec 2018
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 21 December 2018 - 12:30

Ja rozumiem ze zwalniaja obroty ,ale nie do tego stopnia ze gasnie auto na biegu a na Plub N ma wyzsze obroty ,a paliwa nie wywala na zewnatrz smierdzi benzyna z wydechu tyle jej dostaje ze jej nie wypala do końca

#5 Offline   Szarik


  • posts 1,167
  • Joined 29 Nov 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Posted 21 December 2018 - 12:57

http://mb201-124.eu/...liwe-przyczyny/
http://mb201-124.eu/...ku-ke-jetronic/

Standardowo, lewe powietrze, potencjometr, diagnostyka i regulacja wtrysku. To tak w skrócie. Resztę znajdziesz w tych tematach i szukając na forum.

#6 Offline   szymciooo96


  • posts 8
  • Joined 20 Dec 2018
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 21 December 2018 - 21:42

Dziekuje ! Wszystko jasno rozpisane co zrobić ,dzieki wielkie !

#7 Offline   Sawyer


  • posts 2,499
  • Joined 28 Aug 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Posted 22 December 2018 - 23:57

Ponieważ Szarik podał już linki do właściwych tematów- niniejszy zdublowany zamykam żeby nie robić tłoku.








Podobne tematy Zwiń