Witam. Znowu natchneło mnie zeby cos zrobic z mercedesem... Zaczne od tego co mam w garazu:
-Mercedes w210 om606
-Mercedes w124 om602- ten raczej na dawce czesci bo jest mocno skorodowany
- hybryde turbiny holset hx35 i hx40
-pompe mechaniczna om603
-pompe om606 przerobiona przez diselmekena na 7,5 mm
- zawór wastegate
- i rózne pierdoły rury kolanka silikonow
Marzenie to w124 coupe z silnikiem om606 i pompa om603 z sekcjami 7,5 mm i duzym turbem ale wiadomo nie kazde sie spełnia. Bardziej przyziemnie kupic w124 om603 i wsadzic graty które mam łacznie z przełozeniem sekcji z pompy elektronicznej... Cel to zrobienie weekendowej zabawki 300 - 400 ps
Co byscie poradzili zeby było jak najmniej rzezby ?
1
co wybrac om603 czy om606 ?
Started by aniol, Jan 09 2020 17:39
14 replies to this topic
#1
Posted 09 January 2020 - 17:39
#2
Posted 09 January 2020 - 17:47
Kup C32 lub C36 AMG i dopieszczaj. Ta rzeźba nigdy się nie zwróci. Jak masz dużo czasu, kasy i samozaparcia to działaj, w innym przypadku będziesz mieć pomnik w garażu zamiast weekendowej zabawki.
Edited by elspasoo, 09 January 2020 - 17:48.
#3
Posted 09 January 2020 - 17:57
Wiem ze to najprostszy sposób tylko troche mi zal tych klamotów co mam w garazu. Kiedys zaczałem tego okulara robic tylko były problemy... turbo nie chciało wstawac, diselmeken próbował mi pomóc tylko wiadomo jak to na odległosc, u mnie tez nie było takiego mechanika który by odgadł o co chodzi i temat poszedł w odstawke. Mam sentyment do w124 dlatego chciałbym isc w ta strone. Tym bardziej ze troche klamotów juz mam. Co bys proponował ?
#4
Posted 10 January 2020 - 08:12
Ja bym kupił 124 605 albo 606 jak wszystko masz to żaden problem w 605 zostanie Ci jedna sekcja gratis. A że turbo nie wstawalo to może za bardzo zhybrydzona na twoją pompę, bo to już elektroniczna a tak wsadzisz manualna z zewnętrzną alda i wysterujesz jak chcesz
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#5
Posted 10 January 2020 - 09:50
Gdybym ja rozpatrywał tylko z opcją W124, bralbym C124 z silnikiem 3,2 na wtrysku. Już na początku jest czym pojeździć, w dalszym etapie możesz "turbić", unikasz temat swapa i zmiany wielu podzespołów, przynajmniej na początku. Poza tym świetnie będzie trzymać wartość. Graty wystaw na forum typu racing.
Edited by elspasoo, 10 January 2020 - 09:52.
#6
Posted 10 January 2020 - 11:09
Ostry2500 ale przeciez nie było w124 om606 chyba ze chodzi Ci o om603. Ok druga sprawa skrzyni.. jaka bedzie pasowała plug&play i w miare bedzie dawac rade ?
Elspas00 pierwotnie taki był plan... Kupic w124 copue z tym silnikiem i uturbic. Gdzies nawet miałem liste potrzebnych gratów
Elspas00 pierwotnie taki był plan... Kupic w124 copue z tym silnikiem i uturbic. Gdzies nawet miałem liste potrzebnych gratów
#7
Posted 10 January 2020 - 11:16
elspasoo przepraszam przekręciłem nick
#8
Posted 10 January 2020 - 11:19
Były wolnossace, natrysk na denka ma to tylko kolektor dokupić i zasilanie turbiny i odpływ i gotowa zabawka a jak ci skrzynia padnie to mocniejszą wsadzić mi manual 5 biegowy narazie wytrzymuje
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#9
Posted 10 January 2020 - 16:38
Ostry2500 to teraz mnie zagiołes... zebym to wiedział kilka lat temu to pewnie dawno juz bym latał takim Mercedesem a ja kombinowałem jak kon pod góre. To jest blizniaczy om606 turbo ? Czyli przekładam sekcje 7,5 mm do mechanicznej pompy, zewnetrzna alde, kolektor pod turbo( swoja droga od om606 turbo nie pasuje ?)pakuje turbo i to powinno chodzic ? Smarowanie turbo mozna chyba z czujnika cisnienia a spływ pewnie trzeba cos pokombinowac Czy sa jeszcze jakies sprawy które trzeba ogarnac ?
#10
Posted 10 January 2020 - 21:30
Kolektor z om 606 turbo +redukcja do holseta, sekcje przekladasz i kolektor dolotowy z om 606 turbo. Intercooler duży i rury dolotowe puszczasz dołem tylko trzeba trochę pokombinować mi przeszkadzało oczko do holowania i wyciolem. Mercedes przeważnie robił części żeby pasowały do wielu modeli w tamtych czasach nie to co bmw z trójki do piątki części nie podejda
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Edited by OSTRY2500, 10 January 2020 - 21:38.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
silnik OM606 instalacja elektryczna |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zibi111 |
|
||
Pompa paliwa w124 om603 2,5td problem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Sylwek12321 |
|
||
[w124] OM606 - terkotanie silnika na niskich obrotach - kiwaczka? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PowitanieSlonca |
|
||
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|