Witam wszystkich. Przeprowadzam swap z m102 na m111. Dawca to w202 z 1996r, u mnie wcześniej był 2.0 z ASB. Skrzynia została, łapy zmieniłem (A6012233004 lewa i A1112230704 prawa), a silnik nadal jest za wysoko i dotyka maski. Powinienem zmienić poduszki, są jakieś niższe?
0
[w201] Zamiana silnika na m111.
Started by Fredrigez, May 11 2020 09:00
9 replies to this topic
#1
Posted 11 May 2020 - 09:00
#2
Posted 11 May 2020 - 14:29
Użytkownik Fredrigez dnia 11 May 2020 - 09:00 napisał
Witam wszystkich. Przeprowadzam swap z m102 na m111. Dawca to w202 z 1996r, u mnie wcześniej był 2.0 z ASB. Skrzynia została, łapy zmieniłem (A6012233004 lewa i A1112230704 prawa), a silnik nadal jest za wysoko i dotyka maski. Powinienem zmienić poduszki, są jakieś niższe?
Temat był już przewijany na forum. Nie pamiętam nr oem ale m111 trzeba posadzić na poduszkach i łapach z w124 eklasa. Ja tak u siebie zrobiłem.
http://mb201-124.eu/...11/page__st__20
Edited by Qbica84, 11 May 2020 - 14:35.
#3
Posted 20 May 2020 - 14:57
Zamienilem poduszki na (1242401717 1242401617) takie z w124 2.0E dlugo to trwalo bo musialem zorganizowac czas by pojechac zdemontowac. Silnik juz lezy lepiej lecz nadal jest za wysoko. Czytalem te wszystkie tematy dotyczace SWAP-u na m111 i duzo jest niejasnosci.
#4
Posted 20 May 2020 - 16:07
Musial byś chyba dorobić z blachy nowe mocowanie. Wyciąć blachę np. 10 mm na wymiar większy niż otwory montażowe w bloku i do tej blachy od strony bloku wkręcić nieco wyżej nowe śruby. Do tego przykręcić łapę z poduszką. O ile jest na tyle miejsca, żeby przykręcić łapę wyżej.
Edited by SuperBuster11, 20 May 2020 - 16:08.
#5
Posted 20 May 2020 - 21:02
Może popełniam jakiś bład, czy ktoś z zacnego grona forumowiczów mogłby sprawdzić ile cm jest pomiędzy kolektorem a maska w samochodzie po takim swap-ie.
Skoro innym ten silnik pasuje a u mnie jest za wysoko. To może gdzies popełniłem błąd.
Skoro innym ten silnik pasuje a u mnie jest za wysoko. To może gdzies popełniłem błąd.
Edited by Fredrigez, 20 May 2020 - 21:05.
#6
Posted 20 May 2020 - 22:55
U mnie siedzi na styk, brakuje 1cm, mam nadzieję że na wolnych nie będzie biło w pokrywę.
#7
Posted 21 May 2020 - 11:38
U mnie nie ma nawet 3mm, na styk jest wszystko.
#8
Posted 07 July 2020 - 17:53
Poradziłem sobie z tym silnikiem, pisze gdyby ktoś miał podobny problem. Poduszki zostały stoczone od spodu o 14mm i silnik jest na odpowiedniej wysokosci.
#9
Posted 30 June 2022 - 11:34
Uruchomiłeś swojego Mercedesa?
#10
Posted 10 January 2023 - 18:34
Uruchomic silnik uruchomilem, lecz samochod nadal stoi, czekam na wolna hale by zrobic blachy, nikt nie chce mi pomoc z blacharka i zaden zaklad nie chce sie podjac tego.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|