Dasz radę wyjąć ją samemu,obudowa aluminiowa to i skrzynia lekka
0
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe
Rozpoczęty przez SQ5NAZ, paź 30 2023 22:40
18 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 02 listopada 2023 - 20:03
#12
Napisano 04 listopada 2023 - 17:13
Trzymam za słowo.
Podobno większym projektem jest ponowne wstawienie skrzyni na miejsce, bo trzeba odpowiednio trafić wałkiem sprzęgłowym.
Podobno większym projektem jest ponowne wstawienie skrzyni na miejsce, bo trzeba odpowiednio trafić wałkiem sprzęgłowym.
#13
Napisano 04 listopada 2023 - 17:40
Najlepiej mieć stary wałek sprzęgłowy,ale są np.z YATO niedrogie sprzęty do ustawiania tarczy sprzęgłowej.Jak tego nie masz,to wtedy tylko wprawne oko
#14
Napisano 05 listopada 2023 - 06:10
Na wprawne oko nie ma sensu. Już w ostateczności lepsza jest długa nasadka o średnicy otworu w łożysku pilotującym i okręcona na grubo taśmą w miejscu styku z tarczą sprzęgła. Ale i to nie gwarantuje, że skrzynia zejdzie się z silnikiem na dotyk. Jak napisał Andrzej, albo stary wałek sprzęgłowy, albo dedykowane narzędzie.
#15
Napisano 05 listopada 2023 - 10:17
Postawię na dedykowane narzędzie.
Chodzi o to, żeby wielowypust tarczy sprzęgła i łożysko pilotujące znalazło się w jednej osi?
Chodzi o to, żeby wielowypust tarczy sprzęgła i łożysko pilotujące znalazło się w jednej osi?
#16
Napisano 05 listopada 2023 - 15:44
W sumie do samego grzebania przy skrzyni to narzędzie nie jest potrzebne, bo sprzęgła nie ruszasz, ale wiadomo, grzech tam nie zajrzeć jak masz zrzuconą skrzynie, tak samo do tylnego uszczelniacza wału i łożyska pilotującego w wale korbowym.
#17
Napisano 05 listopada 2023 - 17:50
Ja mam takie narzędzie YT-06313.Na szczęście nie miałem okazji jeszcze tego używać.Wcześniej na oko ustawiałem i było ok.Skrzynia od kaczki to wagę ma,obudowa żeliwna.Wyjmowałem sam,a wkładałem z kolegą
#18
Napisano 05 listopada 2023 - 18:09
Użytkownik m104 dnia 05 listopada 2023 - 15:44 napisał
tak samo do tylnego uszczelniacza wału i łożyska pilotującego w wale korbowym.
Rozumiem.
Uszczelniacz ma być po prostu szczelny i ma być sucho.
Jak zdiagnozować łożysko pilotujące? Po prostu sprawdzić czy nie ma luzów i prawidłowo się obraca?
#19
Napisano 05 listopada 2023 - 18:49
Dokładnie,nie może być luzów w łożysku i musi cicho się obracać
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|
||
[W124] Dziwny dzwiek przy skrecaniu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mattberninger |
|
|