Febi FEB06162 to jest wlasnie mineralny, a FEB 06161 to jest syntetyczny w zielonej butelce. To sam juz nie wiem na jaki wymienic hmm Wlasnie bylem wczoraj na stacji diagnostycznej, na szarpakach i czubki powiedzieli ze nie ma zadnych luzow, gosciu byl pod autem i obserwowal Jedyne co mi powiedzial to ze gumy na przednich wachaczach sa sparciale. Kurde zrobilbym to ale na amory, poduszki, odboje, gumy stabilizatora i robocizne wykosztuje sie jakos ponad 800zl A 2 sworznie to znowu 100zl, 8 tulei wachaczy to 220 plus pewnie robocizna okolo 200 Bo jak bede wymienial sworznie to chyba wypada od razu wymienic tez te sparciale tuleje wachaczy, co myslisz?
0
[W124] Dziwny dzwiek przy skrecaniu
Rozpoczęty przez mattberninger, kwi 24 2018 17:25
63 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 25 kwietnia 2018 - 17:22
#12
Napisano 25 kwietnia 2018 - 17:40
Gumy na wachaczach to każdy ma sparciałe ,nie lata nic niewymieniaj,a co do gwizdu to może łożyska kół,.
#13
Napisano 25 kwietnia 2018 - 19:35
Weź zostaw ten olej i całe wspomaganie Pompę na pewno byś usłyszał, nie sposób pomylić tego dźwięku.
#14
Napisano 25 kwietnia 2018 - 21:49
Kręciłem kierownica i nie ma żadnych dźwięków z lecz na postoju gdy przekręce kierownica do samego końca silnik zaczyna inaczej pracować i coś syczy/piszczy, dodam że poruszając się już na np jedynce skręcając całkiem do oporu nie ma tego. Tutaj filmik: https://youtu.be/Ua8vuW8hoKg
#15
Napisano 25 kwietnia 2018 - 21:52
Ten dźwięk to naturalna sprawa - przy skręceniu kiery do oporu, a więc ustawieniu przekładni do oporu w prawo lub lewo pompa nie ma gdzie tłoczyć płynu i tłoczy go przez zawór obejściowy - właśnie to powoduje ten dźwięk. Dodatkowo obciążany jest dodatkowo układ napędu pasowego, i to też może dawać popiskiwania.
#16
Napisano 25 kwietnia 2018 - 22:06
Aha ok no to cieszę się że to nie problem. Dam znać jak po wymianie poduch o amortyzatorów czy jest ok. Zacząłem też do zbiorniczka z płynem do wspomagania i trochę się przeraziłem, kolor mocno wiśniowy/brązowy/czarny, ciężko powiedzieć dokładnie jaki to kolor, choć podejrzewam stary atf. Chyba kupię mineralny febi do wspomagania, filtr i to zrobię.
#17
Napisano 26 kwietnia 2018 - 05:50
Nie wiem czy w naszych autach, w wspomaganiu orginalnie to był olej koloru żółtego? ,weź na palec i rozmaż na białej kartce ,wtedy będziesz widział co masz i taki sam kolor zalej.
Użytkownik melfio1 edytował ten post 26 kwietnia 2018 - 05:51
#18
Napisano 26 kwietnia 2018 - 07:41
Mój płyn we we wspomaganiu też jest już ciemny. To raczej nie jest problem o ile tylko zalany jest taki, jak powinien.
Chociaż ten dźwięk jak skręcasz do oporu kierownicą w prawo... Coś ewidentnie gwiżdże... Wg mnie nie powinno być tego dźwięku, tylko syczenie powinno być
Chociaż ten dźwięk jak skręcasz do oporu kierownicą w prawo... Coś ewidentnie gwiżdże... Wg mnie nie powinno być tego dźwięku, tylko syczenie powinno być
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 26 kwietnia 2018 - 07:45
#19
Napisano 26 kwietnia 2018 - 08:07
Żółty mineralny do wspomagania od Febi to 08972. Myślicie że będzie odpowiedni? Sprawdzę dzisiaj na kartce ale wydaje mi się że jest tam jakiś czerwony atf...
#20
Napisano 26 kwietnia 2018 - 08:09
U mnie przy skręcie do oporu lekko syczy i silnik delikatnie schodzi z obrotów i tak powinno być
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|