Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Dziwny dzwiek przy skrecaniu


63 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lutego 2020 - 08:56

Wyświetl postUżytkownik Kristoff dnia 31 stycznia 2020 - 22:24 napisał

A nie przypadkiem Febi 08972 czyli mineralny żółty? Sporo postów na to wskazuje.Oświecił mnie mechanik twierdząc że ATF 220 jako syntetyk może być zbyt rzadki i powoduje to co opisałem.
Takie pozostałości po Polonezach jeszcze u nas są, że tylko mineralny wszędzie trzeba lać, a w dyfrze i skrzyni oleju nie zmieniać... ;) Ale prawdą jest, że lepiej zmienić choćby na ATF niż w ogóle nie zmieniać.

Ja poszedłem za rada Kenta i swoim gruzie mam zalany syntetyk i wspomaganie śmiga sympatycznie.
https://youtu.be/9JJ5sAmOzpY
https://mercedessour...fluid-flush-kit



#62 Offline   Kristoff


  • Postów: 615
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 03 lutego 2020 - 09:04

Też już są takie sugestie, zwłaszcza że pamiętam że coś tam kapło.W pierszej kolejności zacznę właśnie od paska.
Dzięki.

#63 Offline   mattberninger


  • Postów: 109
  • Na forum od: 29 sie 2017
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lutego 2020 - 21:57

Ja z kolei zalalem żółty 2 lata temu 08972 i wszystko jest w porządku :)

#64 Offline   Kristoff


  • Postów: 615
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 14 maja 2023 - 18:06

Witam kolegów,mam nastepujacy problem z pompą wspomagania. Wymieniłem płyn w układzie wspomagania na oryginalny 236.3
Kiedy auto długo stoi, przez pierwsze kilometry kiera chodzi luźno, tak jak należy.Niemniej po kilku przejechanych kilometrach kiera chodzi ciężko, jakby z oporem. Pompa nie wydaje pisków ani innych nie przyjemnych dźwięków.Czy jest opcja że jest układ zapowietrzony, lub zatarta pompa?








Podobne tematy Zwiń