0
[W124] Dziwny dzwiek przy skrecaniu
Rozpoczęty przez mattberninger, kwi 24 2018 17:25
63 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 23 czerwca 2018 - 14:37
Witam Panowie. Ponownie mam problem z dziwnym stukiem. A mianowicie, gdy skrecam np na rondzie w lewo i dociazam prawe kola, to w momencie gdy szybko odkrece kierownice do prostych kol to slysze pojedynczy jakby gumowy stuk z tylu z prawej strony (tak mi sie bynajmniej wydaje), myslalem ze to moze drazek kierowniczy ale to na 99% z tylu pochodzi ten dzwiek. Gdy jade wolno i skrecam, odkrecam kierownice to nie ma tego dzwieku. Co to moze byc?
#52
Napisano 24 czerwca 2018 - 05:33
Z mojego doświadczenia:
Zrób najpierw porządek w bagażniku. A najlepiej wszystko z niego wywal i wtedy się przejedź na próbę.
Mnie już nie raz w jajo zrobiła np turlajaca się rolka taśmy izolacyjnej serio.
Zacznij od tego... Aha i zapnij tylne pasy tak jak by siedział pasażer Klamry też lubią stukać...
Zrób najpierw porządek w bagażniku. A najlepiej wszystko z niego wywal i wtedy się przejedź na próbę.
Mnie już nie raz w jajo zrobiła np turlajaca się rolka taśmy izolacyjnej serio.
Zacznij od tego... Aha i zapnij tylne pasy tak jak by siedział pasażer Klamry też lubią stukać...
Użytkownik AiM edytował ten post 24 czerwca 2018 - 05:34
#53
Napisano 24 czerwca 2018 - 08:27
Do sprawdzenia tylny zawias włącznie z mocowaniem sanek i sprężyny
#55
Napisano 30 stycznia 2020 - 15:32
Panowie,po zakupie w124 chciałem profilaktycznie wymienić płyn w układzie wspomagania, posiłkując się podobnymi tematami kupiłem odpowiedni filtr i płyn Mobil ATF 220.Płyn jaki był wczesniej ciężko określić na podst.koloru bo był ciemny koloru kawy i nawet kropla na biały papier nie dała odpowiedzi.Wypompowałem strzykawą ile się dało, dolewałem,kręciłem kierą kilkukrotnie celem wyrzucenia tego co zalegało w układzie.Kiedy zaczęło wyrzucać w miarę czysty zalałem własciwy poziom i jazda.Po jakimś czasie przy skręcie w pierwszych minutach z okolicach kiery pojawiają się głośne piski.Potem w trasie zaczyna to słabnąć i zanikać.Pytanie czy zarżnąłem pompę nie właściwym olejem? Czy jest szansa że jest to kwestia paska lub czego innego?
Ktoś miał podobną akcję?
Ktoś miał podobną akcję?
Użytkownik Kristoff edytował ten post 30 stycznia 2020 - 15:34
#57
Napisano 31 stycznia 2020 - 10:35
wOjta5 jest opcja po spuszczeniu wszystkiego że praca wróci do normy?
#58
Napisano 31 stycznia 2020 - 22:24
A nie przypadkiem Febi 08972 czyli mineralny żółty? Sporo postów na to wskazuje.Oświecił mnie mechanik twierdząc że ATF 220 jako syntetyk może być zbyt rzadki i powoduje to co opisałem.
#59
Napisano 01 lutego 2020 - 00:54
ATF 220 normalnie wchodzi do tego układu. I nie jest to syntetyk. Ja lałem zawsze 220 lub 320 (częściej ten drugi) i było wszystko dobrze. Może po prostu pompa daje o sobie.znać
#60
Napisano 02 lutego 2020 - 21:58
Pompa to raczej by wydawała odłóż rzężenia niz piszczenia. Prędzej od paska coś. Może olej łał i pokapał na pasek i tero się ślizga.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|