No wywód godny magistra.
W praktyce przez tą diodę zasilona jest tylko cewka przekaźnika. W oryginale jest chyba poprzednik 1N5408 (1000v, 3A).
Czy same wtyczki też już się skończyły w aso?
3
60 replies to this topic
#21
Posted 03 April 2009 - 20:13
#22
Posted 25 November 2013 - 22:25
witam.Nęka mnie ostatnio problem typu blokujących sie szyb,objawia sie to w ten sposób, jade sobie i nagle podczas jazdy nie moge otworzyć/zamknąć szyb bocznych oraz szyberdachu,co najciekawsze mogę dopiero zamknąc/otworzyć po otwarciu drzwi kierowcy.Dzieje sie to sporadycznie ale jest to strrasznie denerwujące bo żeby otworzyć szybe muszę otwierac drzwi.Gdy wcisne górna krancówke to nie moge otwierać gdy puszcze to mogę,czyżby krancówka do wymiany czy jakis moduł/przekaznik.
#23
Posted 26 November 2013 - 08:14
"Komfort" działa w ten sposób, że oknami można manipulować kiedy kluczyk w stacyjce jest w pierwszej lub drugiej pozycji lub są otwarte drzwi kierowcy. Jak widać funkcja w połączeniu z otwartymi drzwiami kierowcy działa prawidłowo, tak więc usterki trzeba szukać w niestabilnym sygnale dochodzącym do modułu komfortu ze stacyjki.
#25
Posted 01 May 2017 - 17:08
Hej,
mam podobny problem, jakiś czas temu zrobiło mi się zwarcie na przełączniku szyby elektrycznej przedniej lewej od tego momentu nie mogę sterować szybami kiedy mam zamknięte drzwi, na otwartych wszystko działa bardzo dobrze.
Dla sprecyzowania czy dioda o której piszecie jest w tym srebrnym przekaźniku ze zdjęcia? Wole być daleko od wyjmowania całej skrzynki z bezpiecznikami.
Jak nie to czy ktoś może zrobić zdjęcie tej diody?
Z góry dzięki
mam podobny problem, jakiś czas temu zrobiło mi się zwarcie na przełączniku szyby elektrycznej przedniej lewej od tego momentu nie mogę sterować szybami kiedy mam zamknięte drzwi, na otwartych wszystko działa bardzo dobrze.
Dla sprecyzowania czy dioda o której piszecie jest w tym srebrnym przekaźniku ze zdjęcia? Wole być daleko od wyjmowania całej skrzynki z bezpiecznikami.
Jak nie to czy ktoś może zrobić zdjęcie tej diody?
Z góry dzięki
#26
Posted 01 May 2017 - 23:20
Wiązka drzwi padła tak sądzę i od tego bym zaczął.
#28
Posted 02 May 2017 - 20:26
Dioda jest wsadzona w skrzynce bezpiecznikowej od dołu. Jeżeli na tym przekaźniku który zaznaczyłeś jest narysowana dioda, to jest to tzw. "dioda gasząca" mająca za zadanie tłumienie przepięć i nie ma nic wspólnego z diodą o którą chodzi.
#29
Posted 02 May 2017 - 23:55
Wnioskuję, przy otwartych drzwiach wiązka kabli pracuje przez co ma styczność ze sterownikiem podnoszenia, upuszczania szyb?
#30
Posted 02 May 2017 - 23:58
Użytkownik patrykwarszawa dnia 02 May 2017 - 23:55 napisał
Wnioskuję, przy otwartych drzwiach wiązka kabli pracuje przez co ma styczność ze sterownikiem podnoszenia, upuszczania szyb?
To wystarczy otworzyć drzwi, wcisnąć ręcznie krancówkę i sprawdzić, czy szyby chodzą. Jeśli nie, to dioda pewnie padła.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
||
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Odpływ wody przedniej szyby w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|