Śruby koła pasowego luzujesz przed zluzowaniem paska - nie będzie się obracało.
1
[w201] Pompa wody - wyciek
Started by maciek świątkow, Sep 23 2009 20:09
91 replies to this topic
#61
Posted 09 November 2014 - 11:49
#62
Posted 09 November 2014 - 12:38
A jakby się obracało to naciśnij na pasek żeby bardziej zacisnąć koło....
#64
Posted 09 November 2014 - 20:58
Dzięki panowie. Ponadto okazało się, że ta moja chlewnia przy alternatorze to przez to właśnie chyba była
#65
Posted 11 November 2014 - 12:09
Pompę wymieniam dopiero jutro niestety, wczoraj teściowa mnie odwiedziła niestety. Więc po kolei chciałbym się upewnić.
1. Spuszczam chłodziwo
2. Odkręcam wiatrak (tam chyba imbus nr 8 jest, tak? Długi ten gwint? Nie zabraknie miejsca na wyjęcie klucza?)
3. luzuję śrubki na kole pasowym
4. Luzuję i zdejmuję pasek
5. Odkręcam koło pasowe
6. Odkręcam pompę wody
Z tego, co tam obejrzałem alternator przeszkadzać chyba nie powinien, co nie?
O wszystkim wiem? Pytam, bo nie chciałbym czegoś urwać etc. Dziękuję
1. Spuszczam chłodziwo
2. Odkręcam wiatrak (tam chyba imbus nr 8 jest, tak? Długi ten gwint? Nie zabraknie miejsca na wyjęcie klucza?)
3. luzuję śrubki na kole pasowym
4. Luzuję i zdejmuję pasek
5. Odkręcam koło pasowe
6. Odkręcam pompę wody
Z tego, co tam obejrzałem alternator przeszkadzać chyba nie powinien, co nie?
O wszystkim wiem? Pytam, bo nie chciałbym czegoś urwać etc. Dziękuję
Edited by jaszek7777, 11 November 2014 - 12:13.
#66
Posted 12 November 2014 - 18:38
Jakim kluczem polecacie podejść, żeby odkręcić wiatrak? Utknąłem na tym
#67
Posted 12 November 2014 - 18:51
Ucięty imbus/ampul i rurka. Nie polecam pchać rąk między wentylator a chłodnicę, bo jak się zaprzesz i śruba puści, można sobie efektownie pozdzierać ręce o chłodnicę.
#68
Posted 12 November 2014 - 20:32
Nr 8 tam jest, tak?
#69
Posted 12 November 2014 - 20:45
Tak.
#70
Posted 20 November 2014 - 09:37
Pompa wody wymieniona. Oczywiście wymieniłem wcześniej, ale chciałem zobaczyć, czy zniknie moja chlewnia koło alternatora - zniknęła! Silnik wszędzie czysty i suchy, nic nie cieknie. Oczywiście większość sugerowała mi uszczelkę pod głowicą. Jeśli znika Wam płyn chłodniczy sprawdźcie pompę wody. Ciężko zauważyć tam wyciek (niewielki) bo nic nie widać.
Swoją drogą, śrubę na wiatraku udało się pokonać od dołu. Jakoś więcej tam miejsca. Potem już z górki poza poprawnym założeniem paska
Swoją drogą, śrubę na wiatraku udało się pokonać od dołu. Jakoś więcej tam miejsca. Potem już z górki poza poprawnym założeniem paska
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
Odpływ wody przedniej szyby w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
||
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|