Oj temat widze ma juz niedługo 7 lat. Uturbionych jezdzacych to prawie tylko na turbobandit sie oglada. Ja obecnie smigam na 4 złozonym silniku i szykuje 5 bo sprawdzam co jak długo wytrzymuje. Koszta rosna i nikt tego nie zwróci. Teraz wiem że turbobandit nie pisze prawdy i nie ma co sie tym kierować ( ciesze sie ze nie uruchomiłem m103 na twin turbo ). Myslałem ze z kolegą Cobesh sie pościgam, ale widze że chyba polubił silnik BMW i chce to wkładać do swego samochodu. Jedynie Roman pisze prawde ze korby są wytrzymałe
5
[w201] 2.0 M102 + Turbo
Started by piotrek17120, Oct 22 2009 12:42
143 replies to this topic
#111
Posted 14 January 2016 - 22:53
#112
Posted 14 January 2016 - 23:54
MAsz czujnik spalania stukowego?
Co do prawdy - przypuszczam, że bandyci piszą prawdę ale mocno filtrują informacje, te cenniejsze sztuczki zostawiając dla tych co płacą. To przecież ich tajemnica firmowa. Tak jak i dziś o modyfikacjach sam nie piszesz, też i przy 10 silniku jak dojdziesz już co trzeba - to napiszesz, że jeździ fajnie ma tysiąc koni i w zasadzie nic specjalnego nie robiłeś.... ;-)
Co do prawdy - przypuszczam, że bandyci piszą prawdę ale mocno filtrują informacje, te cenniejsze sztuczki zostawiając dla tych co płacą. To przecież ich tajemnica firmowa. Tak jak i dziś o modyfikacjach sam nie piszesz, też i przy 10 silniku jak dojdziesz już co trzeba - to napiszesz, że jeździ fajnie ma tysiąc koni i w zasadzie nic specjalnego nie robiłeś.... ;-)
#113
Posted 15 January 2016 - 01:03
Szkoda ze nie ma lubie to No niestety za informacje sie płaci. Uruchomiony silnik mam na ori zapłonie i czujnika spalania stukowego nie mam, ale stukowe było na samym początku moją zmorą. Teraz zapomniałem juz o tym problemie
#114
Posted 15 January 2016 - 01:12
Czyli montowałeś MSa i zostawiłeś zapłon z Kjeta?
#115
Posted 15 January 2016 - 01:19
Narazie tak zrobiłem jesli bedzie mi brakować kilku jeszcze KM i przewody zaczną świecić to z forda jakiegos sie wsadzi cewke
#116
Posted 18 January 2016 - 22:56
97 KM i 117 Nm było mimo że silnik był w bardzo dobrej kondycji i miał wybebeszony wydech. Wiec musiało cos nie tak byc, nie wiem czy wina hamowni czy automat tak przekłamuje. Samochód hamowany na zblokowanej 3
220 KM i 368 Nm jest obecnie dalej hamowane na 3 biegu, dalej z starym automatem. Wiec smiało moge przyjmować ze ponad 250 KM jest bo po przejazdzce ze mną własciciel e500 mówi ze nie ma szans. Ale filmik bedzie jak pogoda sie poprawi Przy czym jeszcze można troche lepiej wystroic na elektrycznym zapłonie i podniose doładowanie z 0,9 na 1,2 Bara
Edited by mirasmerc, 18 January 2016 - 23:10.
#117
Posted 19 January 2016 - 10:20
O mój panie
#118
Posted 19 January 2016 - 19:43
mirasmerc ładnie ponad 100KM z litra pojemności. Mierzyłeś przyspieszenie do 100 km/h ? Jeśli nie to ile tak orientacyjnie i na jakich kołach ?
Czy jest gdzieś miejsce w sieci gdzie opisywałeś swoje poczynania ? Jeśli tak to wskażesz, chętnie poczytam ?
Czy jest gdzieś miejsce w sieci gdzie opisywałeś swoje poczynania ? Jeśli tak to wskażesz, chętnie poczytam ?
Edited by elmer, 19 January 2016 - 19:43.
#119
Posted 20 January 2016 - 07:40
Poczynania troche opisane sa na podobnym forum o tematyce w201. A troche na FB. Dokładnej relacji jak kiedys z uturbianiem 2.0 D nie robiłem.
#120
Posted 28 January 2016 - 01:24
Filmik z autostrady, od zera bedzie jak bedzie juz zupełnie sucho
https://www.youtube....eature=youtu.be
https://www.youtube....eature=youtu.be
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
||
Pinned [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|