Dzięki za pomoc ah no tylko chciałbym żeby motor był oszczędny, ale wiadomo że kupno mało palącego silnika acz awaryjnego po dłuższej eksploatacji pochłonie więcej pieniędzy niż ten, który spala 1/2 litry więcej. Dużo kilometrów nie robię, ale czasem zdarzy się wypad do niemiec, wycieczka nad morze czy w jakikolwiek zakątek Polski ;-) no i autko ma służyć jak najdłużej! Dbam o samochody, pilnuje i robie wszystko na bierząco i porządnie i odpowiednich częściach! Biednych ludzi nie stać na to żeby oszczędzać ;-) dziwi mnie porównywalnośc cen do 124... ale jako starsze auto dla satysfakcji wolalbym 190/220 CE. ale póki co chiałbym kupić nowszą limuzyne z gwiazdą więc w210 (W202 nie podoba mi się wnętrze :-|) jest najlepszą opcją tak myśle ;-) a kwota jaką chciałbym przeznaczyć to myśle że do 20 tysięcy ;-) jeśli ktoś mogłby podać realne spalanie tego modelu byłbym bardzo wdzięczny! gdybym dysponował większą gotówka zastanowiłbym się nad 2.7/3.2Cdi :roll: to jeśli 2.2 odpada ze względu na pompe... to jeśli chodzi o ekonomie i nie awaryjnośc.. zostaje 300D 300TD 290TD ? dlaczeogo taka duża różnica mocy pomiędzy 290 a 300 TD? inna sprężarka? ilośc zaworów? a spalanie?
0
[w210] Z jakim silnikiem kupić?
Rozpoczęty przez Lufa, gru 08 2009 15:28
16 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 09 grudnia 2009 - 23:10
#12
Napisano 09 grudnia 2009 - 23:17
290d turbo to jest konstrukcja oparta na silniku om602 ktore wystepowaly w 124 przed 93 rokiem - 250D (lub jako 250D turbo do konca produkcji). 300D i turbo to są już nowsze konstrukcje (om606) z 2 wałkami rozrządu i 4 zaworami na cylinder(6 cylindrów). zawsze zostaje jeszcze 250D turbo (om605) - również 2 wałki rozrządu i 4 zawory na cylinder ale 5 cylindrów. 300D turbo jest dostępne tylko w automacie
#13
Napisano 10 grudnia 2009 - 11:11
Lufa napisał:
a spalanie?
250D - 9,2 l (manual)
250TD - 10,6 l (manual)
290TD - 7,3 l (manual)
300D - 10,0 l (manual)
300TD - 10,9 l (automat)
#14
Napisano 11 grudnia 2009 - 10:51
Jeżeli chodzi o relacje osiągów do spalania to 2.9 jest bezkonkurencyjny.
Pali mniej niż 2.2, chodzi niewiele gorzej niż 3.0 Turbo DIESEL.
Ja byłem z mojego W210 2.9 bardzo zadowolony, praktycznie bezawaryjny bo w mój sprinter przejechał już 1.100.000 km z tym silnikiem i dalej jest mocny jak tur.
Pali mniej niż 2.2, chodzi niewiele gorzej niż 3.0 Turbo DIESEL.
Ja byłem z mojego W210 2.9 bardzo zadowolony, praktycznie bezawaryjny bo w mój sprinter przejechał już 1.100.000 km z tym silnikiem i dalej jest mocny jak tur.
#15
Napisano 20 grudnia 2009 - 14:49
Polecam 2.0 Kompressor 186km.
Sam takiego posiadam i sobie chwale
Sam takiego posiadam i sobie chwale
#16
Napisano 20 grudnia 2009 - 17:42
Cytat
Sam takiego posiadam i sobie chwale
Z LPG?
#17
Napisano 21 grudnia 2009 - 14:17
zostaje 300D 300TD 290TD ? dlaczeogo taka duża różnica mocy pomiędzy 290 a 300 TD? inna sprężarka? ilośc zaworów? a spalanie?
Polecam 300 td. Bardzo dobry motor na osprzęcie Bosch'a. Części z anglików mozna kupić za niewielkie pieniądze.
Polecam 300 td. Bardzo dobry motor na osprzęcie Bosch'a. Części z anglików mozna kupić za niewielkie pieniądze.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[w201/w124] Hamowanie silnikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Boss |
|
||
[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy |
HydePark | inutile |
|
||
[W124] Telepie silnikiem do 2000 obr/min 2.5 diesel OM605 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jedrek96 |
|
||
[W201] czarna plama pod silnikiem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marcin921 |
|