Temperatura -6 stopni po podgrzaniu świec odpala bez problemu ( Mercedes C200CDI).
Jadę na miasto kilka przystanków i kilka razy ponowny rozruch wszystko ok. Następny rozruch i klapa przekręcam kluczyk wszystko działa normalnie aż do momentu kluczyk w pozycje rozruch atu tylko coś lekko puk pod maską i koniec . Włączam światła mijania i ponownie rozruch światła nie przygasają tylko słyszę klik jak w przekazniku i koniec
Odpalam z popychu na trzech metrach i do elektryka diagnoza rozrusznik . Następny dzień odbieram pojazd wymieniony rozrusznik po regeneracji plus robota 600 zł .Rano następnego dnia znów ten sam problem dzwonie po tego samego gościa bo mam gwarancje na 6 miesięcy gość przyjechał podpina swój akumulator i też klapa ,prosi o jakiś pręt by puknąć w rozrusznik podaje mu kij od szczotki trwa to jakieś 5 minut w tym czasie jego bateria podpięta do mojej ,dostaje prę puka kilka razy od gry silnika w rozrusznik ,choć ja jakoś nie mogłem go dostrzec patrząc z góry,następnie odpina swój akumulator , ostatnia próba i cud kręci ale bardzo słabo i po kilku obrotach odpala . Jadę do niego do warsztatu i tu muszę zostawi pojazd .Po trzech godzinach gotowe następna diagnoza ,wymieniona cewka rozrusznika ,wymieniony przekażnik o nrA0025421319, wymieniona bateria teraz wszystko gra pali pięknie nawet po kilku dniach na mrozie koszty tym razem 350 zł bateria 2 lata gwarancji ,zastanawiam się tylko czy nie trzeba było od tej baterii zaczynać czy to taki zbieg okoliczności że najpierw rozrusznik a potem bateria a może ta cewka baterie wykończyła ,dodam że nie wiem jak stara ta bateria była i fakt taki że to była 75 Ah teraz jest 100 tak jak być powinno .Cietaw jestem waszych przemyśleń
0
Moje problemy z rozruchem Cacuszka
Rozpoczęty przez derektom, sty 05 2010 11:04
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 stycznia 2010 - 11:04
#2
Napisano 06 stycznia 2010 - 08:21
derektom napisał:
zastanawiam się tylko czy nie trzeba było od tej baterii zaczynać
Zapewne tak i zostało by Ci parę stówek w kieszeni, a tak to elektron ciągnął ile mógł bo widział że zdesperowany jesteś...
PS. Oddał Ci stare części?
#3
Napisano 06 stycznia 2010 - 20:44
derektom napisał:
Cietaw jestem waszych przemyśleń
Modeli "C" są już trzy:
- W 202
- W 203
- W 204
Do tego model W 202 dzieli się na auto z kluczykiem "scyzorykiem" (te wcześniejsze) i z kluczykiem "rybką" (te późniejsze). Oba są zupełnie różne elektrycznie.
Tak więc już mamy jakby CZTERY "C - klasy"
Lepiej sobie wpisz w podpisie jakie masz auto, bo inaczej to pytanie będzie powtarzać się wiecznie...
P.S: uprzedzając uwagi :-P - CDI było w modelu 202 po lifcie (czyli z kluczykiem - "rybką")
#4
Napisano 06 stycznia 2010 - 22:06
Dokładnie to jest W202 po lifcie właśnie z kluczykiem rybką c 200CDI silnik z ta mniejszą mocą choć o takiej samej pojemności jak 220 CDI
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
|