Skocz do zawartości




- - - - -

Moje problemy z rozruchem Cacuszka


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   derektom


  • Postów: 7
  • Na forum od: 31 gru 2009
  • Miejscowość: Tomaszów Maz

Napisano 05 stycznia 2010 - 11:04

Temperatura -6 stopni po podgrzaniu świec odpala bez problemu ( Mercedes C200CDI).
Jadę na miasto kilka przystanków i kilka razy ponowny rozruch wszystko ok. Następny rozruch i klapa przekręcam kluczyk wszystko działa normalnie aż do momentu kluczyk w pozycje rozruch atu tylko coś lekko puk pod maską i koniec . Włączam światła mijania i ponownie rozruch światła nie przygasają tylko słyszę klik jak w przekazniku i koniec
Odpalam z popychu na trzech metrach i do elektryka diagnoza rozrusznik . Następny dzień odbieram pojazd wymieniony rozrusznik po regeneracji plus robota 600 zł .Rano następnego dnia znów ten sam problem dzwonie po tego samego gościa bo mam gwarancje na 6 miesięcy gość przyjechał podpina swój akumulator i też klapa ,prosi o jakiś pręt by puknąć w rozrusznik podaje mu kij od szczotki trwa to jakieś 5 minut w tym czasie jego bateria podpięta do mojej ,dostaje prę puka kilka razy od gry silnika w rozrusznik ,choć ja jakoś nie mogłem go dostrzec patrząc z góry,następnie odpina swój akumulator , ostatnia próba i cud kręci ale bardzo słabo i po kilku obrotach odpala . Jadę do niego do warsztatu i tu muszę zostawi pojazd .Po trzech godzinach gotowe następna diagnoza ,wymieniona cewka rozrusznika ,wymieniony przekażnik o nrA0025421319, wymieniona bateria teraz wszystko gra pali pięknie nawet po kilku dniach na mrozie koszty tym razem 350 zł bateria 2 lata gwarancji ,zastanawiam się tylko czy nie trzeba było od tej baterii zaczynać czy to taki zbieg okoliczności że najpierw rozrusznik a potem bateria a może ta cewka baterie wykończyła ,dodam że nie wiem jak stara ta bateria była i fakt taki że to była 75 Ah teraz jest 100 tak jak być powinno .Cietaw jestem waszych przemyśleń



#2 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 06 stycznia 2010 - 08:21

derektom napisał:

zastanawiam się tylko czy nie trzeba było od tej baterii zaczynać

Zapewne tak i zostało by Ci parę stówek w kieszeni, a tak to elektron ciągnął ile mógł bo widział że zdesperowany jesteś...

PS. Oddał Ci stare części?

#3 Offline   Gerri


  • Postów: 2 649
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 06 stycznia 2010 - 20:44

derektom napisał:

Cietaw jestem waszych przemyśleń
Moje przemyślenie jest takie: Co to jest "Mercedes C200CDI" ???
Modeli "C" są już trzy:
- W 202
- W 203
- W 204
Do tego model W 202 dzieli się na auto z kluczykiem "scyzorykiem" (te wcześniejsze) i z kluczykiem "rybką" (te późniejsze). Oba są zupełnie różne elektrycznie.
Tak więc już mamy jakby CZTERY "C - klasy"
Lepiej sobie wpisz w podpisie jakie masz auto, bo inaczej to pytanie będzie powtarzać się wiecznie...

P.S: uprzedzając uwagi :-P - CDI było w modelu 202 po lifcie (czyli z kluczykiem - "rybką")

#4 Offline   derektom


  • Postów: 7
  • Na forum od: 31 gru 2009
  • Miejscowość: Tomaszów Maz

Napisano 06 stycznia 2010 - 22:06

Dokładnie to jest W202 po lifcie właśnie z kluczykiem rybką c 200CDI silnik z ta mniejszą mocą choć o takiej samej pojemności jak 220 CDI








Podobne tematy Zwiń