Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Rozładowywanie akumulatora


89 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   artwbo


  • Postów: 22
  • Na forum od: 08 lut 2010
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 09 lutego 2010 - 12:45

W takim razie ECU i kontroler ABS'ów też był odłączany. Bez poprawy sytuacji.
W tej chwili największe "nadzieje" wiążę z autoalarmem. Muszę go tylko odszukać i uziemić :admin:



#12 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 09 lutego 2010 - 13:24

12v i 800mA daje moc 10wat - może to być lampka w bagażniku. Powinna jednak zgasnac przy wyciaganiu bezpiecznikow. Jeżeli alarm jest założony niechlujnie to powodem zapalania lampki bagazika może być zle wyregulowany wylacznik alarmu pod maska silnika.

#13 Offline   artwbo


  • Postów: 22
  • Na forum od: 08 lut 2010
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 09 lutego 2010 - 15:05

Wydaje mi się, że to coś bardziej "półprzewodnikowego". Bo pobór nie jest stały. Przez chwilę jest 1,4A a dopiero po kilku-kilkunastu sekundach spada do 0,8A. Żarówki i takie tam proste odbiorniki brały by raczej stały prąd. Chociaż przy zaśniedziałych stykach to cuda mogą wyjść ;-)

#14 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 09 lutego 2010 - 15:26

artwbo napisał:

Chociaż przy zaśniedziałych stykach to cuda mogą wyjść
Ciężko będzie takie znaleźć w Mercedesie :-P . Srebro :ok: Oczywiście uszkodzeń kabli, czy rzeźbionych styków nie można wykluczyć....

#15 Offline   artwbo


  • Postów: 22
  • Na forum od: 08 lut 2010
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 09 lutego 2010 - 16:45

Sreberko się ściera a poczciwa CU z wilgocią sobie działa :E
Pod siedzeniami już takie zielonkawe wtyczki widziałem. Oryginalne MB nie dorabiane :ok:
Po 16 latach w naszym klimacie już ma prawo!!!
Najgorsze, że alarmu nie mogę znaleźć i dalsze prace poszukiwawcze stanęły w miejscu :(

#16 Offline   helixwroclaw2005


  • Postów: 1 161
  • Na forum od: 19 wrz 2008
  • Miejscowość: Wrocław Krzyki jeszcze
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 lutego 2010 - 20:52

artwbo uratuje Cię na pewno Pan Grzesiu, elektryk przy ul. Zaporoskiej ;-)

#17 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 09 lutego 2010 - 21:13

artwbo napisał:

pobór nie jest stały. Przez chwilę jest 1,4A a dopiero po kilku-kilkunastu sekundach spada
Nie jest to czasem efekt migania lampki pasów nad lusterkiem?

#18 Offline   vietrzyk


  • Postów: 754
  • Na forum od: 21 maj 2008
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 lutego 2010 - 22:24

Gerri napisał:

Nie jest to czasem efekt migania lampki pasów nad lusterkiem?
Jak wyłączy lampkę na "zero" to nie mruga kontrolka pasów. Poza tym wyjmował wszystkie bezpieczniki a lampka jest wpięta w skrzynkę.

#19 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 10 lutego 2010 - 00:25

artwbo napisał:

W tej chwili największe "nadzieje" wiążę z autoalarmem. Muszę go tylko odszukać i uziemić
Alarm w czasie uzbrajania i rozbrajania "klika" przekaźnikami - jest szansa po tym dźwięku go zlokalizować. Trzeba jednak wziąśc pod uwagę, że załączanie kierunkowskazów przy uzbrajaniu powoduje równoczesne załączanie "klikadełka" w liczniku, co może powodowac dezorganizacją poszukiwań. :-|

#20 Offline   vorlog


  • Postów: 850
  • Na forum od: 18 kwi 2008
  • Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Polo 6N

Napisano 10 lutego 2010 - 00:42

Spróbuj jeszcze wypiąć przewody z alternatora i zmierz prąd upływu.
Czasem coś takiego się dzieje przez walnięty regulator napięcia lub uloty na diodach mostka.
V.








Podobne tematy Zwiń