Patrzyłem pod nogami pasażera i mam tylko jedną lekko zaśniedziałą złączkę. Przyznaję, że nie pomyślałem, żeby otworzyć plastik.
Chyba nie mam REST'u skoro nie wiem co to jest , a tak przy okazji do czego to służy REST?
0
[W124] Rozładowywanie akumulatora
Rozpoczęty przez artwbo, lut 09 2010 11:46
89 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 10 lutego 2010 - 21:59
#32
Napisano 10 lutego 2010 - 22:03
vorlog napisał:
ten bezpiecznik wszak musi mieć niezły prąd znamionowy (35-50A?)
artwbo napisał:
a tak przy okazji do czego to służy REST?
#33
Napisano 10 lutego 2010 - 22:18
Gerri napisał:
Wyszukiwarka uwielbia takie proste hasła
Faktycznie magiczna opcja szukaj zadziałała
Teraz już wiem co to jest REST i wiem NA PEWNO, że tego nie mam!
#34
Napisano 10 lutego 2010 - 22:24
Gerri napisał:
150 - czasem więcej. Jest to jednak bezpiecznik założony na stałe na kablu, nie jest wymienny, a w przypadku przepalenia wymienia się cały kabel (łącznie z bezpiecznikiem)
Bardzo jestem ciekaw efektów spalenia takiego gada, chyba, że to wersja z szybkim gaszeniem łuku, co przy prądzie stałym jest dość ciekawym zagadnieniem- idealna zapalniczka
Zabezpieczenie obwodu prądu stałego 160A to potężny przemysłowy bezpiecznik klasy BM
Akurat, że robię w tym temacie, to zaintrygowałeś mnie solidnie...
temat zabezpieczeń DC w przemyśle
Gerri, możesz walnąć jakimś modelem auta z takim zabezpieczeniem alternatora?
Google nic nie chce powiedzieć ;(
V.
EDIT: Coś znalazłem- Mazda6, Mitsubishi Colt- mają takie po 100A, paskowe
#35
Napisano 11 lutego 2010 - 18:42
roxa napisał:
A czy klapa tylna dobrze ci zamyka/ dociąga? Czy po ustawienu włacznika oświetlania wnętrza na tył, po otwraciu klapy zapalają się lampki na słupku C i D?
Tak , klapa dociąga. Wszystkie lampki zapalają się i gasną kiedy trzeba. Dają się też zaświecić z konsoli.
roxa napisał:
Czy masz napięcie na cewce po wyłaczniu zapłonu?
Jak najłatwiej to zrobić? Nie chcę rozbierać kolejnej połówki samochodu tylko z powodu swojej niewiedzy
roxa napisał:
Czy może masz hak i instalke pod hak?
Tak mam fabryczny odpinany hak.
roxa napisał:
Czy na prawym lub lewym nadkolu masz dodatkową( na dwa bezpieczniki) skrzyneczkę?
Jeśli chodzi o przednie nadkola to nie mam. Z tyłu jeszcze się nie dobierałem.
[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 18:42 ]
Odłączyłem jeszcze moduł, który zabezpiecza elektronikę przed przepięciem (ten przy sterowniku ABS i ECU). Prąd przestał płynąć. Czy na tej podstawie można wnioskować, że jest uszkodzony? Obawiam się, że tak by było zbyt prosto
Przy odłączonym zabezpieczeniu nie działa zapewne ECU i inne urządzenia sterowane przez ten moduł. Może jakieś kolejne sugestie?
#36
Napisano 12 lutego 2010 - 00:04
artwbo napisał:
Odłączyłem jeszcze moduł, który zabezpiecza elektronikę przed przepięciem (ten przy sterowniku ABS i ECU). Prąd przestał płynąć.
Bolec sterujący przekaźnika jest oznaczony "15" - jest to ten najcieńszy. Wyjmij moduł z podstawki i przy wyłączonej stacyjce sprawdź czy w tej najmniejszej dziurce jest prąd (względem masy)
#37
Napisano 12 lutego 2010 - 08:55
roxa napisał:
zbadaj pobór prądu po/przy delikatnym przekręceniu kluczyka w zamku drzwi kierowcy ( około 20 - 30*)
Gerri napisał:
Wyjmij moduł z podstawki i przy wyłączonej stacyjce sprawdź czy w tej najmniejszej dziurce jest prąd (względem masy)
Czyli przekaźnik w module jest na ten moment najbardziej podejrzany?
#38
Napisano 12 lutego 2010 - 09:18
artwbo napisał:
Czyli przekaźnik w module jest na ten moment najbardziej podejrzany?
W momencie podania prądu powinien by słyszalny "klik" przekaźniczka wewnątrz. Bardzo rzadko są wersje z dwoma przekaźniczkami wewnątrz - wtedy jak jeden będzie zespawany to usłyszysz kliknięcie drugiego. Jednak są to rzadkie wersje, i można to wywnioskować ze schematu na obudowie.
#40
Napisano 12 lutego 2010 - 12:54
Nie zrobiłeś najważniejszej fotki - schematu połączeń na bocznej sciance modułu.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Mocowanie akumulatora |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mattberninger |
|
||
Mecedes W211 E240 Wymiana akumulatora błędy |
Mercedes C, E i CLK | NaprawiamSam |
|
||
Wybór prostownika / ładowarki do akumulatora |
HydePark | szafa |
|
||
[W124] Akumulator - rozładowywanie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | prusball |
|
||
[w201] Rozładowywanie akumulatora podczas postoju. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | soyer |
|
|