Klocki prawie zawsze lekko dotykają tarczy. W końcu nic ich od niej nie odpycha. U mnie jest dokładnie tak samo jak u Ciebie i to nie tylko w MB .
3
[W124] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Rozpoczęty przez Zgred1628, maj 02 2010 08:01
91 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 28 lutego 2015 - 01:42
#52
Napisano 31 marca 2015 - 16:12
Wymieniłem dziś tarcze i klocki. Zauważyłem, że w obu zaciskach delikatnie uszkodzona jest ta widoczna guma uszczelniająca tłoczek - czy jest to osłona przeciwpyłowa, czy właściwy uszczelniacz pod którym jest już płyn hamulcowy? A może uszczelniacz od płynu jest głębiej i nie widać go? Łatwo to wymienić?
#53
Napisano 31 marca 2015 - 16:31
To jest oslona przeciwpylowa i przeciw wodzie, z naciskiem na to drugie. Uszczelniacz jest glebiej w korpusie zacisku. Jak oslone masz uszkodzona, to wilgoc moze spowodowac wzery w tloczku i pozniejsze problemy z tym zwiazane. Wymienialbym od reki, bo to raz ze tanio, to relatywnie prosta robota na relaksujace popoludnie.
Użytkownik carl00s edytował ten post 31 marca 2015 - 16:32
#54
Napisano 31 marca 2015 - 16:50
Widzę że są zestawy naprawcze zawierające gumy przeciwpyłowe i uszczelniające, może gdzieś dostanę tylko te pierwsze. Rozumiem że demontaż do podważenie małym wkrętakiem?
#55
Napisano 31 marca 2015 - 19:22
Ja bym się nie bawił w ogóle w szukanie samych osłon. Kupuj z autofrena zestawy naprawcze, demontuj zaciski i wymieniaj komplet gumek. To najlepsza droga, bo osłony bardzo wygodnie montuje się z wyjętym tłoczkiem, natomiast ciut gorzej to wygląda podczas montażu z tłoczkiem założonym. "Ciut gorzej", żeby nie powiedzieć, że to straszny ból dupala .
#56
Napisano 01 kwietnia 2015 - 08:52
Czesc Wszystkim, jedno krotkie pytanie czy mozna sprawdzic wielkosc tarcz z przodu na podstawie numeru VIN ? Wiem ze byly rozne rozmiary, moj samochod ma zwykle dwu-tloczkowe zaciski z przodu.
#57
Napisano 01 kwietnia 2015 - 09:05
Potrzebny jest katalog EPC i nr. VIN
280E z tego, co pamiętam, ma z przodu zacisk pływający z jednym tłoczkiem i tarczę wentylowaną 284x22 - taki sam hamulec jak chociażby w 124 260/300E (m103) czy 300D
280E z tego, co pamiętam, ma z przodu zacisk pływający z jednym tłoczkiem i tarczę wentylowaną 284x22 - taki sam hamulec jak chociażby w 124 260/300E (m103) czy 300D
#58
Napisano 02 kwietnia 2015 - 07:43
Użytkownik m104 dnia 01 kwietnia 2015 - 09:05 napisał
Potrzebny jest katalog EPC i nr. VIN
280E z tego, co pamiętam, ma z przodu zacisk pływający z jednym tłoczkiem i tarczę wentylowaną 284x22 - taki sam hamulec jak chociażby w 124 260/300E (m103) czy 300D
280E z tego, co pamiętam, ma z przodu zacisk pływający z jednym tłoczkiem i tarczę wentylowaną 284x22 - taki sam hamulec jak chociażby w 124 260/300E (m103) czy 300D
#59
Napisano 02 kwietnia 2015 - 08:00
Tarcza A1244211612, wymiary j.w.
#60
Napisano 08 lipca 2015 - 15:26
Witam Panowie.
Mam pytanie odnośnie osłony tarcz hamulcowych przednich i ich wymiany. Czy trzeba demontować łożysko aby założyć nową osłonę i w jaki sposób się ją montuje? Pytanie jest odnośnie mojej coupe E320 w sportline.
Pozdrawiam.
Mam pytanie odnośnie osłony tarcz hamulcowych przednich i ich wymiany. Czy trzeba demontować łożysko aby założyć nową osłonę i w jaki sposób się ją montuje? Pytanie jest odnośnie mojej coupe E320 w sportline.
Pozdrawiam.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|