Z jakiego materiału to jest, że nie da sie tego pospawać :?:
Tak to oglądam i dorobienie tego na cnc to będzie znacznie więcej niż 250 pln ale zapytam się znajomego.
Na allegro raczej nikt osobno tego nie sprzeda, więc albo trzeba to podrutować albo kupić a ASO.
0
[W140] Problemy z ASB!
Rozpoczęty przez serafin2, maj 31 2010 21:02
17 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 05 czerwca 2010 - 09:09
#12
Napisano 05 czerwca 2010 - 12:13
Zastanawiam się czy piaty bieg jest załanczany elektrycznie? Jaki wpływ ma to małe ustrojstwo i jak ono działa ze zapina piąty bieg?
Muszę kupić cały pozycjoner chyba, tylko w dobrej cenie i wyciągnąć tą częsc!
Ostatnio wysłałeś mi link ze zdjęciami ale cos mi nie wchodzi!
Chodziło o ściągnięcie drewna koło pozycjonera!
To jest na zatrzaskach? Mam to podwarzyć? Boję się żeby drewna nie uszkodzić!
Muszę kupić cały pozycjoner chyba, tylko w dobrej cenie i wyciągnąć tą częsc!
Ostatnio wysłałeś mi link ze zdjęciami ale cos mi nie wchodzi!
Chodziło o ściągnięcie drewna koło pozycjonera!
To jest na zatrzaskach? Mam to podwarzyć? Boję się żeby drewna nie uszkodzić!
#13
Napisano 05 czerwca 2010 - 12:56
Może tam trzeba się zajrejstrować...
Wróce z wycieczki po skuter to postaram się to ogarnąć i wrzucić te fotki
Wróce z wycieczki po skuter to postaram się to ogarnąć i wrzucić te fotki
#14
Napisano 05 czerwca 2010 - 22:56
Drewno trzeba delikatnie podwazyc, jest montowane na wcisk, a demontaż gałki masz w linku:
wymiana-drazka-zmiany-biegow-vt14917.htm
reszta już spokojnie idzie.
Powodzenia
wymiana-drazka-zmiany-biegow-vt14917.htm
reszta już spokojnie idzie.
Powodzenia
#15
Napisano 06 czerwca 2010 - 11:08
www.benzworld.org napisał:
some photos on how to change old ugly shifter for new zebrano on 94 S320
later models i believe are different ,i think the top just screws on.
In ideal u just press shifter and twist it to the right, but it wasnt my case my was stuck.
If thats your case first you will have to take wood piece off .
1st-remove ashtray-move plastic piece with the arrow,ashtray should pop up
2nd-pull spring out and unscrew the little screw i used the tip from my HUSKY screw driver
3rd-to remove wood use t0rx-15 to unscrew to little bolts
4th-pull wood up and forwardI had to cut the spring to install it back use the grinder if available and don't cut too much around 5mm-1.5 link.
Insert spring back and shifter over retainer,press hard and install C-Clip,2nd pair of hands might require.
Attach plastic covet and then shifter-next photo without the cover
5th remove top plastic cover over the shifter, theres 4 clips -2front and 2rear.just lift them with screwdriver and pull it up.
Plastic top will be hanging on the shifter ,its kinda hard to work with it but thats how it is. Remove C-Clip and pull the shifter with all the guts-spring and retainer
I had to cut the spring to install it back use the grinder if available and don't cut too much around 5mm-1.5 link.
Insert spring back and shifter over retainer,press hard and install C-Clip,2nd pair of hands might require.
Attach plastic covet and then shifter-next photo without the cover
http://www.benzworld.org/forums/attachm ... an5vpm.jpg
later models i believe are different ,i think the top just screws on.
In ideal u just press shifter and twist it to the right, but it wasnt my case my was stuck.
If thats your case first you will have to take wood piece off .
1st-remove ashtray-move plastic piece with the arrow,ashtray should pop up
2nd-pull spring out and unscrew the little screw i used the tip from my HUSKY screw driver
3rd-to remove wood use t0rx-15 to unscrew to little bolts
4th-pull wood up and forwardI had to cut the spring to install it back use the grinder if available and don't cut too much around 5mm-1.5 link.
Insert spring back and shifter over retainer,press hard and install C-Clip,2nd pair of hands might require.
Attach plastic covet and then shifter-next photo without the cover
5th remove top plastic cover over the shifter, theres 4 clips -2front and 2rear.just lift them with screwdriver and pull it up.
Plastic top will be hanging on the shifter ,its kinda hard to work with it but thats how it is. Remove C-Clip and pull the shifter with all the guts-spring and retainer
I had to cut the spring to install it back use the grinder if available and don't cut too much around 5mm-1.5 link.
Insert spring back and shifter over retainer,press hard and install C-Clip,2nd pair of hands might require.
Attach plastic covet and then shifter-next photo without the cover
http://www.benzworld.org/forums/attachm ... an5vpm.jpg
#16
Napisano 15 czerwca 2010 - 18:23
witam ponownie dostałem wszystkie czesci potrzebne do usprawnienia pozycjonera
Niemogę sciagnąc drewna złamałem zatrzsk przy podłokietniku za popielniczka są dwie sróbki niemogę sie do nich dostac, a one sa chyba od drewna
probowałem sciagnąć popielniczke wie ktos jak sie za to zabrac
Niemogę sciagnąc drewna złamałem zatrzsk przy podłokietniku za popielniczka są dwie sróbki niemogę sie do nich dostac, a one sa chyba od drewna
probowałem sciagnąć popielniczke wie ktos jak sie za to zabrac
#17
Napisano 15 czerwca 2010 - 20:56
Z tego co wynika z a manuala z benzworld.org, który jest powyżej:
Foto 1.
Włączasz "N".
Otwierasz popielniczkę. Przesywasz zwolnienie blokady wkładu w prawo (to ze strzałką pod zapalniczką). Wyciągasz ręcznie wkład.
Foto 2.
Odkręcasz śrubkę znajdującą się na przedniej ściance popielniczki. Patrząc na zdjęcie to ta koło spręzynki od wkładu popielniczki.
Foto 3.
Ustawiasz popielniczkę na pozycję 3/4 zamknięcia i wykręcasz śrubki od czoła panelu drewnianianego pozycjonera.
Foto 4.
Wyciągasz drewno zaczynając od strony popielniczki.
Tak to wygląda ze zdjęć i tak wynika z opisu, który zamieściłem dwa posty wyżej.
Foto 1.
Włączasz "N".
Otwierasz popielniczkę. Przesywasz zwolnienie blokady wkładu w prawo (to ze strzałką pod zapalniczką). Wyciągasz ręcznie wkład.
Foto 2.
Odkręcasz śrubkę znajdującą się na przedniej ściance popielniczki. Patrząc na zdjęcie to ta koło spręzynki od wkładu popielniczki.
Foto 3.
Ustawiasz popielniczkę na pozycję 3/4 zamknięcia i wykręcasz śrubki od czoła panelu drewnianianego pozycjonera.
Foto 4.
Wyciągasz drewno zaczynając od strony popielniczki.
Tak to wygląda ze zdjęć i tak wynika z opisu, który zamieściłem dwa posty wyżej.
#18
Napisano 10 sierpnia 2010 - 19:13
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|
|
W 124 2.5d podciśnienie do modulatora ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sebaIRF1 |
|
|