Skocz do zawartości




- - - - -

wkładka drzwi


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Stejt


  • Postów: 16
  • Na forum od: 16 kwi 2008
  • Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

Napisano 15 czerwca 2010 - 14:43

Witam!:-) Od kilku tygodni jestem posiadaczem W 210 2,9 TD. Z racji tego, że auto ma centralny zamek z pilota nie zagłębiałem się w temat wkładek zamków do drzwi. I dzisiaj kiedy przyszło mi to na myśl okazało się, że nie mogę otworzyć drzwi kierowcy z kluczyka !:-( Czy jest możliwe rozebranie samej wkładki takiego zamka? A może ktoś już przerabiał podobny temat?
Pozdrawiam!:-)



#2 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 15 czerwca 2010 - 14:51

Z tego co wiem należy zamek przeczyścić bo brudy się dostały do wnętrza zamka i blokują go. U mnie drzwi się otwierają ale za to bagażnika ni w ząb nie mogę otworzyć. Jeszcze nie przerabiałem tego tematu ale będę musiał.

#3 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 czerwca 2010 - 14:53

Jesli stop, z ktorego zrobiona jest wkladka ulegl korozji to bez wyjecia, rozebrania na czynniki pierwsze i porzadnego czyszczenia sie nie obejdzie :/.

#4 Offline   grzesiek-mr


  • Postów: 973
  • Na forum od: 27 mar 2009
  • Miejscowość: dolny śląsk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Rover... szosowy

Napisano 15 czerwca 2010 - 17:58

Po pierwsze czy klucz w ogóle możesz możesz przekręcić w zamku?
btw: może to głupie o co spytam ale W210 zamek też jest pneumatyczny jak w W124? bo może tylko siłownik do wymiany.
A spróbuj czy da się zamknąć i czy z drugich drzwi działa otwieranie?

#5 Offline   Stejt


  • Postów: 16
  • Na forum od: 16 kwi 2008
  • Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

Napisano 15 czerwca 2010 - 18:56

Charlie9 napisał:

Jesli stop, z ktorego zrobiona jest wkladka ulegl korozji to bez wyjecia, rozebrania na czynniki pierwsze i porzadnego czyszczenia sie nie obejdzie :/.
No właśnie też tak myślałem, że pewnie nie był dłuuuuuuuugo używany dlatego ma takie schizy...

#6 Offline   Stejt


  • Postów: 16
  • Na forum od: 16 kwi 2008
  • Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

Napisano 15 czerwca 2010 - 18:58

grzesiek-mr napisał:

Po pierwsze czy klucz w ogóle możesz możesz przekręcić w zamku?
btw: może to głupie o co spytam ale W210 zamek też jest pneumatyczny jak w W124? bo może tylko siłownik do wymiany.
A spróbuj czy da się zamknąć i czy z drugich drzwi działa otwieranie?
tak też ma pneumatyczny jak w cudownym 124!:-) Problem w tym, że mam wkładkę tylko po stronie kierowcy ale dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem!:-*

#7 Offline   pgorzala


  • Postów: 309
  • Na forum od: 22 gru 2009
  • Miejscowość: Tuchów
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 sierpnia 2010 - 09:22

Przyłączę się do tematu...

Moje pytanie brzmi - w jaki sposób można się dostać do wkładki, wyjąć ją i naprawić?

Może ktoś to już robił i ma jakąś fotorelację, albo jakieś instrukcje i porady?

Proszę o pomoc

#8 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 14 sierpnia 2010 - 12:35

Z tego co mi wiadomo to chyba o takich rzeczach na forum nie rozmawiamy.

#9 Offline   sarbel


  • Postów: 950
  • Na forum od: 04 sie 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 sierpnia 2010 - 13:10

Fotorelacji nie mam ,co prawda, ale temat przerobiony.uchylamy drzwi,wyjmujemy zaślepki.prewencyjnie wszystkie bo nie wiem gdzie jest śruba mocująca wkładkę.wykręcamy ją.wkładamy kluczyk do zamka ,przekręcamy go w prawo jakieś 45 stopni i ciągniemy do siebie ,wkładka wychodzi.
Natomiast jeżeli klucz nie da się przekręcić,to niestety trzeba do zamka dobrać się od środka.wcześniej wykręcić śrubkę i dotąd kręcić zamkiem aż nie wyjdzie wkładka.
A co do remontu samej wkładki to nie spotkałem majstra który by to robił.jeżeli już są to wkładki z samego metalu to jeszcze pół biedy,ale Niemcy wtykali we wkładkę plastikowe przekładki czy tarczki,i jak toto się pokruszyło albo starło to amba.

#10 Offline   pgorzala


  • Postów: 309
  • Na forum od: 22 gru 2009
  • Miejscowość: Tuchów
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 sierpnia 2010 - 09:32

Tzn u mnie nie tyle jest problem z samą wkładką co ze sprężyną, no tym oporo-powrotnikiem czy jak to tam nazwać :czerwona: Po prostu jakimś cudem spadła z tych mocowań i cała wkładka obraca się o 360 stopni bez oporu.








Podobne tematy Zwiń