Jeżeli masz wtrysk to możesz założyć tak jak ja instalacje 1 generacji... Tzn. Ja miałem 2 generacji ale ktoś mi wyją komputer i został sam silniczek krokowy ale bez żadnego sterowania więc można powiedzieć że to 1 generacja
Mam założony stabilizator wonych obrotw i silnik chodzi na gazie bardzo dobrze... Jeżeli bedziesz dbał o układ zapłonowy to nie powinieneś mieć problemów... Mi strzelił 3 razy przez 4 lata ale dlatego że miałem złe kable Wn... Jeśli czasem przegonisz go na benzynie to wtrysk też nie powinien sprawiać problemów... Ja na swój gaz nie narzekam... Co do gaźnika sie nie bede wypowiadał bo nie znam sie na tym
0
[w140] Czy i jaką instalację LPG można zamontować w aucie
Rozpoczęty przez daras381, cze 26 2010 09:05
29 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 07 lipca 2010 - 21:22
#12 Gość_przemoo33_
Napisano 07 lipca 2010 - 21:43
Z tego co widzę to masz rok starszego niż ja i skoro Twój ma już wtrysk,to mój pewnie też.Pisałem,że mój jest z kwietnia 88r,bo o ile się orientuję,to właśnie w 88r.były jakieś zmiany.Dzięki wielkie za info.Gdyby jednak ktoś miał jeszcze jakieś sugestie i info,będę wdzięczny.Pozdrawiam
#13 Gość__
Napisano 07 lipca 2010 - 22:12
Ja mam w124 2.0 z '90 i ma zamontowany całkiem prawidłowo i zgodnie z VINem gaźnik, acz elektroniczny 2ee. Jakie instalacje do jakich rodzajów zasilania było już na forum kilkakrotnie.
Ke -jetronic: I, II, III(specjalnie dla tego wtrysku opracowana -obecnie w zaniku i cenowo niezły kopniak), I z BLOSem i zdegradowana do Iej IIga z BLOSem. Po wielu fikołkach i w stylu "skóra za wyprawkę" można założyć i sekwencję ale to już IMO przesada, choć sama walka może być ciekawa.
Gaźnik: I, przy gaźniku sterowanym elektronicznie(2ee) na upartego można i II...tylko po kiego to nie wiem, I z BLOSem -zysk z jego montażu mniejszy niż przy wtrysku elektromechanicznym, lecz dla mnie oczywisty.
Wtrysk elektroniczny: I, II, IV, V. No i I z BLOSem. Piszę jakie można, nie jakie zalecam....
Ke -jetronic: I, II, III(specjalnie dla tego wtrysku opracowana -obecnie w zaniku i cenowo niezły kopniak), I z BLOSem i zdegradowana do Iej IIga z BLOSem. Po wielu fikołkach i w stylu "skóra za wyprawkę" można założyć i sekwencję ale to już IMO przesada, choć sama walka może być ciekawa.
Gaźnik: I, przy gaźniku sterowanym elektronicznie(2ee) na upartego można i II...tylko po kiego to nie wiem, I z BLOSem -zysk z jego montażu mniejszy niż przy wtrysku elektromechanicznym, lecz dla mnie oczywisty.
Wtrysk elektroniczny: I, II, IV, V. No i I z BLOSem. Piszę jakie można, nie jakie zalecam....
#14
Napisano 08 lipca 2010 - 09:30
mam 190 1.8 z lpg 1-generacji.Pali średnio 12l lpg.Powiem ci tak,jak ci bendo montować gaz to patrz im na rence,nie daj se zamontować parownika o takej samej lub mniejszej mocy od silnika.Mogą wystąpić problemy z spalaniem obu paliw(ke-jet stop).
#15
Napisano 08 lipca 2010 - 13:11
kris86 napisał:
mam 190 1.8 z lpg 1-generacji.Pali średnio 12l lpg.
Ps. Staram sie nie przekraczać 100km/h...
#16
Napisano 08 lipca 2010 - 13:44
michancio napisał:
kris86 napisał:
mam 190 1.8 z lpg 1-generacji.Pali średnio 12l lpg.
Ps. Staram sie nie przekraczać 100km/h...
124 w mieście (Warszawa) potrafił mi spalić nawet 18L gazu, (M102 2.0)
Później nastąpiły regulacje i gaz wybuchał (kochany serwis BRC)
Obecnie po wydanych ~600zł mam i benzyne i gaz oraz mam już 3 warsztaty które zawsze pomogą nawet w beznadziejnych sytuacjach
Aczkolwiek ile pali na 100 niewiem, za 50zł robie ok. 140km (tankuje na Shellu).
#17
Napisano 08 lipca 2010 - 16:10
w miescie po białymstoku mi palił max 16l w dużym ruchu.... W trasie góra 10,5l
#18 Gość__
Napisano 08 lipca 2010 - 17:08
Temat o zużyciu LPG przez nasze pojazdy już jest w dziale, proszę więc nie zaśmiecać tego
#19
Napisano 08 lipca 2010 - 21:04
Rzeczywiście, przepraszam bardzo
#20 Gość_przemoo33_
Napisano 09 lipca 2010 - 10:48
Byłem u gazownika,wiem już na pewno że mam wtrysk mechaniczny.Jego słowa natomiast były takie:"Gdyby był gaznik to nie ma problemu,ale na wtrysku mechanicznym nie będzie chodził po założeniu LPG"
Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć ? Jak jest faktycznie? Proszę o odpowiedz.
Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć ? Jak jest faktycznie? Proszę o odpowiedz.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[w201] 2.6 rocznik 1990 jaki Becker powinien siedzieć w aucie? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | gisek |
|
|
|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
W124 coupe 2.0b+lpg układ paliwowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thatsmajk |
|
||
W124 2.0 m111 Pojemność butli a ilosc tankowanego lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|