Apach, A czemu przeklinaz tąinstalację? Ja swoją b.chwalę, odpukać w niemalowane nie miałem żadnego problemu poza zbyt małym parownikiem, który zamulał mi auto bo nie mógł podać wystarczającej ilości gazu.
0
KamillO124 W124 E220 93r. Sedan Blauschwartz-moja Super Star
Rozpoczęty przez KamillO124, sie 21 2010 15:17
210 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 23 sierpnia 2010 - 19:20
#32
Napisano 23 sierpnia 2010 - 20:52
Ja niestety trafilem instalacje poskladana w dziwny sposob. Po pierwsze II generacja do elektronicznego wtrysku. To jestem w stanie zrozumiec, moze wlasciciel nie mial pieniedzy na droga instalacja czeartej generacji. Ale nie rozumiem po co ktos podziurawil ten dolot i wmontowal w niego klapke przeciwwybuchowa oslabiajac tylko konstrukcje dolotu powietrza. Efekt, caly dolot popekany, zdewastowany, od wystrzalow LPG nadaje sie tylko do wyrzucenia. Wystrzaly ustaly dopiero po wymianie kabli zaplonowych i uszczelnieniu dolotu na tyle na ile bylo to mozliwe. Zerknij w moja galerie i zobacz jak wygladal wlot powietrza zaraz po zakupie auta.
#33
Napisano 23 sierpnia 2010 - 22:08
KamillO124 napisał:
mariuszpoc, ET34 szerokość 8". Jakby co to są do sprzedania:P A najlepiej na wymianę za 17-18calowe o podobnych parametrach
Ile za nie??
#34
Napisano 23 sierpnia 2010 - 22:18
janez07, odbierz PW.
#35
Napisano 24 sierpnia 2010 - 06:49
Apach, Jak chcesz możemy się gdzieś spiknąc w LDZ albo porobię ci dokładną fotorelację jak to jest u mnie rozwiązane i u mnie ta klapka antywybuchowa jest naprawdę b.skuteczna i mimo, że parę razy poczułem że silnik szarpnął czyli strzelił gaz to nic się nie stało i żadnego problemu nie miałem.
U mnie ta plastikowa część dolotu jest wogóle nie ruszona, pomiędzy ten plastikowy tunel a przepustnicę jest wstawiony mikser lpg z wbudowaną w nim klapką i taką gumową opaską, która to uszczelnia a przy strzale ta opaska spada i uwalnia ciśnienie, a później wystarczy założyć tą opaskę i jedziesz dalej chociasz zwykle nie trzeba nic poprawiać. U mnie od momentu wymiany parownika na większy z zapasem "mocy" nie poszedł żaden strzał i wszystko gra.
Musisz wymienić ten plastikowy tunel i założyć dobry mikser z klapką i nie powinno być problemów.
Też na początku byłem nastawiony tylko i wyłącznie na sekwencję ale ze względów na słabe osiągi ale po wymianie parownika i mostu(miał zbyt małe przełożenie) jestem zadowolony.
U mnie ta plastikowa część dolotu jest wogóle nie ruszona, pomiędzy ten plastikowy tunel a przepustnicę jest wstawiony mikser lpg z wbudowaną w nim klapką i taką gumową opaską, która to uszczelnia a przy strzale ta opaska spada i uwalnia ciśnienie, a później wystarczy założyć tą opaskę i jedziesz dalej chociasz zwykle nie trzeba nic poprawiać. U mnie od momentu wymiany parownika na większy z zapasem "mocy" nie poszedł żaden strzał i wszystko gra.
Musisz wymienić ten plastikowy tunel i założyć dobry mikser z klapką i nie powinno być problemów.
Też na początku byłem nastawiony tylko i wyłącznie na sekwencję ale ze względów na słabe osiągi ale po wymianie parownika i mostu(miał zbyt małe przełożenie) jestem zadowolony.
#36
Napisano 26 sierpnia 2010 - 06:15
W takim razie musimy sie spotkac. Ale to na lajcie, bez pospiechu. Wpadnij do Grotnik
#37
Napisano 26 sierpnia 2010 - 10:24
ciekawe auto...ale jak dla mnie szkoda ze maske zmieniles bo 1 gen. jest dla mnie bardziej agresywna i ze zdezakiem "brabusa" lepiej by sie komponowala
ale oczywiscie to twoje autko
a alu to zakladaj smialo 17 cali tylko nie wiecej jak 8" bo trzeba kombinowac
czekam z niecierpliwoscia az ktos zlozy caly pakiet ospojlerowania "brabusa" wtedy moze i ja sie przekonam do niego bo jak na razie to dla mnie tylko skorupa dolozona z przodu
ale oczywiscie to twoje autko
a alu to zakladaj smialo 17 cali tylko nie wiecej jak 8" bo trzeba kombinowac
czekam z niecierpliwoscia az ktos zlozy caly pakiet ospojlerowania "brabusa" wtedy moze i ja sie przekonam do niego bo jak na razie to dla mnie tylko skorupa dolozona z przodu
#38
Napisano 26 sierpnia 2010 - 10:25
Ja bym jednak wolał sekwencje...
#39
Napisano 26 sierpnia 2010 - 23:25
stefan300ce, mam nadzieję, że Gowa dokończy dzieła i zrobi tylny zderzak lub jego dokładkę i progi, wtedy będzie naprawdę
Jak narazie nie mam czasu na wstawianie fotek ale chyba już w niedzielę będą nowe fotki.
Moja jutro dostanie nową (używaną oczywiście) czarną skórkę z podgrzewaniem pupci i el.regulacją w każdej płaszczyźnie:)
I jak dobrze pójdzie to jutro też pomaluję maskę, ewentualnie w niedzielę.
Także prosze obserwować galerię i czekać na nowe foty;P
Po tym weekendzie do szczęścia będzie mi brakować już tylko klimy:P
Jak narazie nie mam czasu na wstawianie fotek ale chyba już w niedzielę będą nowe fotki.
Moja jutro dostanie nową (używaną oczywiście) czarną skórkę z podgrzewaniem pupci i el.regulacją w każdej płaszczyźnie:)
I jak dobrze pójdzie to jutro też pomaluję maskę, ewentualnie w niedzielę.
Także prosze obserwować galerię i czekać na nowe foty;P
Po tym weekendzie do szczęścia będzie mi brakować już tylko klimy:P
#40
Napisano 27 sierpnia 2010 - 00:05
bardzo fajna gwiazdka tym bardziej, że bardzo zbliżona do mojej też mam 93r, m111 e220(choć oryginalnie było 2.0), ta sama tapicera, też lift był przeprowadzany w garażu. Też będę wrzucać czarną skórzaną tapicerkę z grzaniem +4x el.szyby tylko bez el. regulacji siedzeń, już czeka zderzak mam a'la amg do założenia przedni. LPG IV gen mam w piwnicy do założenia, jedyne co miałem więcej od Ciebie to NIVO i Webasto, ale to wszystko wywalone zostało noi pompowane siedzenie kierowcy które i tak planuje sprzedać ze starą tapicerką. Osobiście bardzo lubię w124 z 93r.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Miłośnicy w124/201 Tczew, Starogard Gdański i okolice |
HydePark | Kristoff |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
e220 coupe schemat instalacji centralnego zamka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lunda |
|
|