to jest nas dwoch;-) zawsze to razniej
2
[W201] Zablokowane Drzwi - POMOCY!!!! :O
Rozpoczęty przez pgorzala, wrz 29 2010 09:38
47 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 18 października 2010 - 12:45
#32
Napisano 18 października 2010 - 15:11
Nom Dokładnie.
A wiesz co, u mnie się pojawił dodatkowy objaw. Teraz te "naprawione" drzwi rzadko kiedy się zamykają centralnym zamkiem
No i co tu zrobić...
A wiesz co, u mnie się pojawił dodatkowy objaw. Teraz te "naprawione" drzwi rzadko kiedy się zamykają centralnym zamkiem
No i co tu zrobić...
#33
Napisano 18 października 2010 - 18:23
pgorzala, skoro otworzyles te drzwi i miales wszystko wyjete to chyba logiczne, ze trzeba wyjac zamek, klamke i posprawdzac wszystko. Jasnowidzem nikt nie jest niestety .
#34
Napisano 19 października 2010 - 07:44
Charlie9, u mnie niestety śruby mocujące zamek są tak zapieczone, że nie udało mi się ich odkręcić... poza tym autko było potrzebne więc musiałem wszystko poskładać do kupy.
Może koledze uda się coś wykombinować z mechanizmem zamka to wtedy i ja jeszcze raz spróbuje. Na razie muszę się zająć sprawdzeniem tych przewodów od pompki bo tak jak już wspominałem czasami nie domaga blokada wlewu paliwa i te drzwi, a że sąsiadują ze sobą to też zastanawiam się co jest nie tak.
Może koledze uda się coś wykombinować z mechanizmem zamka to wtedy i ja jeszcze raz spróbuje. Na razie muszę się zająć sprawdzeniem tych przewodów od pompki bo tak jak już wspominałem czasami nie domaga blokada wlewu paliwa i te drzwi, a że sąsiadują ze sobą to też zastanawiam się co jest nie tak.
#35
Napisano 19 października 2010 - 14:34
Nie będę ukrywał, że nie wiem jak jest w MB ale Hyundaiu (którym poruszałem się uprzednio - zanim zmądrzałem ) niezamykanie się/ otwieranie jednych drzwi przy pomocy centralnego zamka, był niechybnym objawem umierania siłownika (slave w drzwiach które się nie zamykały/otwierały, bądź master w drzwiach kierowcy), ewentualnie centralki sterowania zamkiem... może warto byłoby pod tym kontem poszukać?
#36
Napisano 19 października 2010 - 14:51
vanitum, ale w Hyundaiu to zdaje sie jest elektryczny system, w MB jest pneumatyczny.
pgorzala, trzeba zaczac od sprawdzenia szczelnosci polaczen, pozniej sprawdzic dzialanie ciegien przy silownikach (moze cos sie zatarlo, skorodowalo, skrzywilo).
pgorzala, trzeba zaczac od sprawdzenia szczelnosci polaczen, pozniej sprawdzic dzialanie ciegien przy silownikach (moze cos sie zatarlo, skorodowalo, skrzywilo).
#37
Napisano 19 października 2010 - 18:17
Cięgna są w jak najlepszej kondycji. Rdzewieć to one raczej nie będą Są miedziane kolego
Przewody od pneumatyki wyglądają jak nówki! Co prawda nie wypinałem ich, żeby nie zruszać simeringów... no ale jak inaczej można je zdiagnozować?
Dodam, że ten siłowniczek przy klapce wlewu paliwa lekko skrzypi w trakcie otwierania i zamykania. Da się go jakoś nasmarować/rozebrać? Jeśli tak to czym smarować? Jakimś silikonem prawda?
Przewody od pneumatyki wyglądają jak nówki! Co prawda nie wypinałem ich, żeby nie zruszać simeringów... no ale jak inaczej można je zdiagnozować?
Dodam, że ten siłowniczek przy klapce wlewu paliwa lekko skrzypi w trakcie otwierania i zamykania. Da się go jakoś nasmarować/rozebrać? Jeśli tak to czym smarować? Jakimś silikonem prawda?
#38
Napisano 19 października 2010 - 18:24
pgorzala napisał:
Rdzewieć to one raczej nie będą Są miedziane
a dwa, to zdaje mi sie, ze jednak nie jest miedziany a oksydowany drut stalowy - a jesli tak to korozja jest mozliwa (ale to na marginesie, bo skoro u CIebie to nie jest przyczyna to nie ma sobie co glowy zawracac )
pgorzala napisał:
Przewody od pneumatyki wyglądają jak nówki!
pgorzala napisał:
Co prawda nie wypinałem ich
#39
Napisano 20 października 2010 - 10:11
No w sumie tak Ale gdyby się już tak czepiać słownictwa to raczej nie powinieneś pisać oksydowane (bo oksydacja polega na nanoszeniu warstwy oleju na powierzchnie a następnie opalaniu go w wysokiej temperaturze). Tobie raczej chodziło o galwanizowanie
Ale i tak mi to na miedziane wygląda. OK, mniejsza o to bo to szczegół. Cięgna są jak najbardziej OK.
Mam schemat instalacji pneumatycznej i zaraz go wrzucę tutaj. Może jakiś znawca wyjaśni mi w nim parę rzeczy bo nie bardzo kapuje.
Ale i tak mi to na miedziane wygląda. OK, mniejsza o to bo to szczegół. Cięgna są jak najbardziej OK.
Mam schemat instalacji pneumatycznej i zaraz go wrzucę tutaj. Może jakiś znawca wyjaśni mi w nim parę rzeczy bo nie bardzo kapuje.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
Tapicerka drzwi - naprawa, klejenie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | prusball |
|
||
[w201/w124] Ogranicznik drzwi - smarowanie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markusso77 |
|
|
|
W 124 Centralka w drzwiach nie zawsze dziala - brak reakcji klami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|