Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Zablokowane Drzwi - POMOCY!!!! :O


47 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   czili


  • Postów: 10
  • Na forum od: 08 paź 2010

Napisano 18 października 2010 - 12:45

to jest nas dwoch;-) zawsze to razniej :E :)



#32 Offline   pgorzala


  • Postów: 309
  • Na forum od: 22 gru 2009
  • Miejscowość: Tuchów
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 października 2010 - 15:11

Nom :E Dokładnie.

A wiesz co, u mnie się pojawił dodatkowy objaw. Teraz te "naprawione" drzwi rzadko kiedy się zamykają centralnym zamkiem ;)
No i co tu zrobić... :hmm:

#33 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 października 2010 - 18:23

pgorzala, skoro otworzyles te drzwi i miales wszystko wyjete to chyba logiczne, ze trzeba wyjac zamek, klamke i posprawdzac wszystko. Jasnowidzem nikt nie jest niestety :hmm:.

#34 Offline   pgorzala


  • Postów: 309
  • Na forum od: 22 gru 2009
  • Miejscowość: Tuchów
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 października 2010 - 07:44

Charlie9, u mnie niestety śruby mocujące zamek są tak zapieczone, że nie udało mi się ich odkręcić... poza tym autko było potrzebne więc musiałem wszystko poskładać do kupy.
Może koledze uda się coś wykombinować z mechanizmem zamka to wtedy i ja jeszcze raz spróbuje. Na razie muszę się zająć sprawdzeniem tych przewodów od pompki bo tak jak już wspominałem czasami nie domaga blokada wlewu paliwa i te drzwi, a że sąsiadują ze sobą to też zastanawiam się co jest nie tak.

#35 Offline   vanitum


  • Postów: 90
  • Na forum od: 03 paź 2010
  • Miejscowość: Rawicz

Napisano 19 października 2010 - 14:34

Nie będę ukrywał, że nie wiem jak jest w MB ale Hyundaiu (którym poruszałem się uprzednio - zanim zmądrzałem :metal:) niezamykanie się/ otwieranie jednych drzwi przy pomocy centralnego zamka, był niechybnym objawem umierania siłownika (slave w drzwiach które się nie zamykały/otwierały, bądź master w drzwiach kierowcy), ewentualnie centralki sterowania zamkiem... może warto byłoby pod tym kontem poszukać?

#36 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 października 2010 - 14:51

vanitum, ale w Hyundaiu to zdaje sie jest elektryczny system, w MB jest pneumatyczny.

pgorzala, trzeba zaczac od sprawdzenia szczelnosci polaczen, pozniej sprawdzic dzialanie ciegien przy silownikach (moze cos sie zatarlo, skorodowalo, skrzywilo).

#37 Offline   pgorzala


  • Postów: 309
  • Na forum od: 22 gru 2009
  • Miejscowość: Tuchów
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 października 2010 - 18:17

Cięgna są w jak najlepszej kondycji. Rdzewieć to one raczej nie będą :zeby: Są miedziane kolego :ok:

Przewody od pneumatyki wyglądają jak nówki! Co prawda nie wypinałem ich, żeby nie zruszać simeringów... no ale jak inaczej można je zdiagnozować?

Dodam, że ten siłowniczek przy klapce wlewu paliwa lekko skrzypi w trakcie otwierania i zamykania. Da się go jakoś nasmarować/rozebrać? Jeśli tak to czym smarować? Jakimś silikonem prawda?

#38 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 października 2010 - 18:24

pgorzala napisał:

Rdzewieć to one raczej nie będą :zeby: Są miedziane
ja pisalem o korozji... to raz,
a dwa, to zdaje mi sie, ze jednak nie jest miedziany a oksydowany drut stalowy - a jesli tak to korozja jest mozliwa (ale to na marginesie, bo skoro u CIebie to nie jest przyczyna to nie ma sobie co glowy zawracac :ok: )

pgorzala napisał:

Przewody od pneumatyki wyglądają jak nówki!
na oko to chlop w szitalu umarl.... ludziska tez tak zwsze o bezpiecznikach pisza, ze sa OK i je sprawdzili.... a potem sie okazuje jak to je sprawdzili i jakie to one byly OK.

pgorzala napisał:

Co prawda nie wypinałem ich
no wlasnie trzeba go wypiac i sprawdzic osobno/indywidualnie. Czasem przewod jest OK, ale lacznik gumowy czy jakis trojnik przepuszcza.

#39 Offline   pgorzala


  • Postów: 309
  • Na forum od: 22 gru 2009
  • Miejscowość: Tuchów
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 października 2010 - 10:11

No w sumie tak :star: Ale gdyby się już tak czepiać słownictwa to raczej nie powinieneś pisać oksydowane (bo oksydacja polega na nanoszeniu warstwy oleju na powierzchnie a następnie opalaniu go w wysokiej temperaturze). Tobie raczej chodziło o galwanizowanie ;)
Ale i tak mi to na miedziane wygląda. OK, mniejsza o to bo to szczegół. Cięgna są jak najbardziej OK. ;)

Mam schemat instalacji pneumatycznej i zaraz go wrzucę tutaj. Może jakiś znawca wyjaśni mi w nim parę rzeczy bo nie bardzo kapuje.

#40 Offline   pgorzala


  • Postów: 309
  • Na forum od: 22 gru 2009
  • Miejscowość: Tuchów
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 października 2010 - 10:16

Dołączona grafika








Podobne tematy Zwiń