Skocz do zawartości




- - - - -

W124 CE + 250D


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Ryniu


  • Postów: 44
  • Na forum od: 15 paź 2008
  • Miejscowość: Katowice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:E klasa W210
  • Trzeci Mercedes:C klasa W202

Napisano 01 października 2010 - 14:31

Witam

Czy ktoś robił przeszczep silnika 250D do coupe 124 ??? Co o tym sądzicie ???



#2 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 01 października 2010 - 14:38

A co chcesz z tą wiedzą zrobić? Upatrzyłeś sobie tego "rarytasa" : http://otomoto.pl/mercedes-w124-coupe-c ... 55577.html , czy sam chcesz rzeźbić? :hmm:

#3 Offline   savege


  • Postów: 79
  • Na forum od: 11 lip 2009
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0 D

Napisano 01 października 2010 - 14:46

Jak dla mnie to bardzo głupi pomysł :hmm: to już taki kundel będzie !!
Wiadomo z takim motorem oszczędność jest ale to już nie to. Mocy na prostych nie dostaniesz a "lans" po mieście z klekotem też odpada.
Na początku też miałem takie pomysły ale kupiłem 2 auto w124 taxi 2.0 D i mam czym jeździć do roboty i coupe na frajde z jazdy :D

#4 Offline   Ryniu


  • Postów: 44
  • Na forum od: 15 paź 2008
  • Miejscowość: Katowice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:E klasa W210
  • Trzeci Mercedes:C klasa W202

Napisano 01 października 2010 - 14:48

No ten model akurat podsunął mi idee :hmm:)), z benzyną raczej nie kupię. Nie daleko mojego miejsca zamieszkania (konkretnie Ornontowice-Rzymski), zajmuje się miedzy innymi takimi przeróbkami, tylko zastanawia mnie jak taka przeróbka zachowuje się z perspektywą czasu. Ogólnie mam możliwość kupienia 124 ce bez silnika, dlatego też zastanawiam się nad taką opcją

#5 Offline   Ryniu


  • Postów: 44
  • Na forum od: 15 paź 2008
  • Miejscowość: Katowice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:E klasa W210
  • Trzeci Mercedes:C klasa W202

Napisano 01 października 2010 - 14:53

No jest dokładnie tak jak piszesz savege, jest trochę skrzywione, auto się prezentuje, ogólnie bajerka jest, ale cały czar pryska jak odpalisz silnik i słyszysz klekot w coupe doświadczyłem tego kiedyś. Ogólnie chyba ilość minusów przewyższa plusy takiej przemiany

#6 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 01 października 2010 - 15:00

Swojego czasu na allegro dosyć długo wisiało CE z 6-cio cylindrowym silnikiem wysokoprężnym - jeżeli bardzo jesteś uparty na klakota w coupejce, to celuj raczej w możliwie największegodo dieselka, chociaż tak jak pisał savege, zawsze będzie to tylko i wyłącznie przeszczep, z którym mogą pojawić się problemy w przypadku próby sprzedaży.
Żeby było jasne - nie jestem negatywnie nastawiony do takich zabaw - nie mój cyrk, nie moje małpy - jak to się nie ładnie mówi.

#7 Offline   savege


  • Postów: 79
  • Na forum od: 11 lip 2009
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0 D

Napisano 01 października 2010 - 15:03

Ryniu,
Widziałem już SECa w 2,5 dislu także mnie nic już nie zadziwi :hmm:
Osobiście nigdy bym czegoś takiego nie zrobił tak jak i chyba większość użytkowników tego forum .
Ale pojedz do przedstawionego egzemplarza możesz się nim wtedy przejechać i ocenić samemu czy coś takiego ma sens .

#8 Offline   Ryniu


  • Postów: 44
  • Na forum od: 15 paź 2008
  • Miejscowość: Katowice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:E klasa W210
  • Trzeci Mercedes:C klasa W202

Napisano 01 października 2010 - 15:06

narazie musze zrobic maly biznes plan czy to sie w ogole oplaci :hmm: a o ewentualnej dalszej sprzedaży narazie nie mysle :D

#9 Offline   KamillO124


  • Postów: 812
  • Na forum od: 18 cze 2010
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 października 2010 - 18:35

Co innego wsadzać 5.0 do CE ale 2.5D?
O jakiej oszczędności tu mowa? 2.5D spali pewnie 8-10l ON, już lepiej 2.0 16v z gazem sekwencyjnym i spali 12l LPG co będzie tańszym i rozsądniejszym rozwiązaniem, a ludzie nie będą się śmiać, że to ulepek czyjejś wyobraźni.

#10 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 października 2010 - 19:09

Jest juz gdzies temat o CE z dieselem.... bardzo obszerna dyskusja.

Ten zamykam.








Podobne tematy Zwiń