Witam
Czy ktoś robił przeszczep silnika 250D do coupe 124 ??? Co o tym sądzicie ???
0
W124 CE + 250D
Rozpoczęty przez Ryniu, paź 01 2010 14:31
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 października 2010 - 14:31
#2
Napisano 01 października 2010 - 14:38
A co chcesz z tą wiedzą zrobić? Upatrzyłeś sobie tego "rarytasa" : http://otomoto.pl/mercedes-w124-coupe-c ... 55577.html , czy sam chcesz rzeźbić?
#3
Napisano 01 października 2010 - 14:46
Jak dla mnie to bardzo głupi pomysł to już taki kundel będzie !!
Wiadomo z takim motorem oszczędność jest ale to już nie to. Mocy na prostych nie dostaniesz a "lans" po mieście z klekotem też odpada.
Na początku też miałem takie pomysły ale kupiłem 2 auto w124 taxi 2.0 D i mam czym jeździć do roboty i coupe na frajde z jazdy
Wiadomo z takim motorem oszczędność jest ale to już nie to. Mocy na prostych nie dostaniesz a "lans" po mieście z klekotem też odpada.
Na początku też miałem takie pomysły ale kupiłem 2 auto w124 taxi 2.0 D i mam czym jeździć do roboty i coupe na frajde z jazdy
#4
Napisano 01 października 2010 - 14:48
No ten model akurat podsunął mi idee )), z benzyną raczej nie kupię. Nie daleko mojego miejsca zamieszkania (konkretnie Ornontowice-Rzymski), zajmuje się miedzy innymi takimi przeróbkami, tylko zastanawia mnie jak taka przeróbka zachowuje się z perspektywą czasu. Ogólnie mam możliwość kupienia 124 ce bez silnika, dlatego też zastanawiam się nad taką opcją
#5
Napisano 01 października 2010 - 14:53
No jest dokładnie tak jak piszesz savege, jest trochę skrzywione, auto się prezentuje, ogólnie bajerka jest, ale cały czar pryska jak odpalisz silnik i słyszysz klekot w coupe doświadczyłem tego kiedyś. Ogólnie chyba ilość minusów przewyższa plusy takiej przemiany
#6
Napisano 01 października 2010 - 15:00
Swojego czasu na allegro dosyć długo wisiało CE z 6-cio cylindrowym silnikiem wysokoprężnym - jeżeli bardzo jesteś uparty na klakota w coupejce, to celuj raczej w możliwie największegodo dieselka, chociaż tak jak pisał savege, zawsze będzie to tylko i wyłącznie przeszczep, z którym mogą pojawić się problemy w przypadku próby sprzedaży.
Żeby było jasne - nie jestem negatywnie nastawiony do takich zabaw - nie mój cyrk, nie moje małpy - jak to się nie ładnie mówi.
Żeby było jasne - nie jestem negatywnie nastawiony do takich zabaw - nie mój cyrk, nie moje małpy - jak to się nie ładnie mówi.
#7
Napisano 01 października 2010 - 15:03
Ryniu,
Widziałem już SECa w 2,5 dislu także mnie nic już nie zadziwi
Osobiście nigdy bym czegoś takiego nie zrobił tak jak i chyba większość użytkowników tego forum .
Ale pojedz do przedstawionego egzemplarza możesz się nim wtedy przejechać i ocenić samemu czy coś takiego ma sens .
Widziałem już SECa w 2,5 dislu także mnie nic już nie zadziwi
Osobiście nigdy bym czegoś takiego nie zrobił tak jak i chyba większość użytkowników tego forum .
Ale pojedz do przedstawionego egzemplarza możesz się nim wtedy przejechać i ocenić samemu czy coś takiego ma sens .
#8
Napisano 01 października 2010 - 15:06
narazie musze zrobic maly biznes plan czy to sie w ogole oplaci a o ewentualnej dalszej sprzedaży narazie nie mysle
#9
Napisano 01 października 2010 - 18:35
Co innego wsadzać 5.0 do CE ale 2.5D?
O jakiej oszczędności tu mowa? 2.5D spali pewnie 8-10l ON, już lepiej 2.0 16v z gazem sekwencyjnym i spali 12l LPG co będzie tańszym i rozsądniejszym rozwiązaniem, a ludzie nie będą się śmiać, że to ulepek czyjejś wyobraźni.
O jakiej oszczędności tu mowa? 2.5D spali pewnie 8-10l ON, już lepiej 2.0 16v z gazem sekwencyjnym i spali 12l LPG co będzie tańszym i rozsądniejszym rozwiązaniem, a ludzie nie będą się śmiać, że to ulepek czyjejś wyobraźni.
#10
Napisano 01 października 2010 - 19:09
Jest juz gdzies temat o CE z dieselem.... bardzo obszerna dyskusja.
Ten zamykam.
Ten zamykam.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Luźna wtyczka za akumulatorem 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[W124] 250d obroty silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piterus |
|
|
|
[w124] 250D - Wymiana świec żarowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karaquan |
|
||
Jaki akumulator do 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|