Skocz do zawartości




- - - - -

Instalacja gazowa 3-ej generacji dla K-jeta


31 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   gowaa


  • Postów: 1 006
  • Na forum od: 13 lip 2008
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SEL

Napisano 21 października 2010 - 06:56

kloss72, będę pamiętał, dzięki za pomoc



#12 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 26 października 2010 - 10:08

a ja to zainstalowałem MS ;> i sekwencje będzie .... taniej niz 3 gen wiecej mocy i mniej spalania ...

#13 Offline   gowaa


  • Postów: 1 006
  • Na forum od: 13 lip 2008
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SEL

Napisano 26 października 2010 - 12:26

Booster, a koszta i jak się sprawuje MS?

#14 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 października 2010 - 15:33

Proponuje zapytać Kolegę AdiLSM, on miał w swoim m103 instalacje 4 generacji :shock:

#15 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 26 października 2010 - 17:09

Z tego co wiem miał po prostu III generację.

#16 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 października 2010 - 17:28

Hmm, cytat jego wypowiedzi z jego galerii:

Cytat

Instalacja Zavoli specjalnie do mechanicznego wtrysku IVgen. gwarantuje brak jakichkolwiek strzałów a co za tym idzie problemów ;-) Nie ma straty na osiągach i spalanie jest w normie (jak dla mnie). Największą zaletą jest komputer tej instalacji w którym można zmieniać/korygować mapy paliwa za pomocą laptopa :mrgreen:

Koszt takiej instalacji to 3500plnów niestety...

I foto:

Dołączona grafika

#17 Offline   gowaa


  • Postów: 1 006
  • Na forum od: 13 lip 2008
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SEL

Napisano 26 października 2010 - 17:49

Nie jestem zbyt zorientowany, ale śladów MS nie widze, a i instalacja na IV generacje mi osobiscie nie wyglada. :wpysk:

#18 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 października 2010 - 17:57

Właśnie też tak się nad tym zastanawiałem, wychodzi, że to 3 generacja, czyli ta, o którą chodzi w temacie....

#19 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 października 2010 - 18:01

A 3 generacja to nie jest sekwencja? Bo juz sie pogubiłem...

#20 Offline   marpie


  • Postów: 31
  • Na forum od: 25 maj 2010
  • Miejscowość: Gdynia
  • Drugi Mercedes:W202
  • Inne auto:Adler Junior 1939

Napisano 30 października 2010 - 11:52

Widziałem taki patent, że pod wtryski benzynowe wstawia się specjalne podkładki (takie coś a'la trójnik) żeby z boku wkręcić wtryskiwacz od gazu. Wtedy nie trzeba wiercić kolektora. To nawet Bosch produkuje. Z tym że było to do elektronicznego wtrysku więc nie wiem jak będzie w KE.
I niech gazownik koniecznie założy Stop-KE, czyli żeby w rozdzielaczu była cały czas benzyna a ciśnienie na tyle niskie żeby nie przebijało wtryskiwaczy. Żadne odcięcie na pompie. Inaczej szybko padnie rozdzielacz bez smarowania benzyną.








Podobne tematy Zwiń