Co to jest MS ?
jak wpisuję w poszukiwaczu to pisze, że pominął MS bo zbyt często występuje.
0
Instalacja gazowa 3-ej generacji dla K-jeta
Rozpoczęty przez gowaa, paź 20 2010 18:13
31 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 09 listopada 2010 - 01:35
#22 Gość__
#23
Napisano 09 listopada 2010 - 14:41
marpie napisał:
I niech gazownik koniecznie założy Stop-KE, czyli żeby w rozdzielaczu była cały czas benzyna a ciśnienie na tyle niskie żeby nie przebijało wtryskiwaczy.
Sorry że w tym wątku pisze, wiem że to nie dotyczy mojego auta, ale zakładałem już chyba 2x temat o moim problemie na forum i nikt nie potrafił dać jakiegoś tropu do poszukiwań przyczyny tego zjawiska więc łapię się wszystkiego co uda mi się przeczytać przypadkowo na forum.
Jak ktoś ma wiedzę i zna odpowiedź na moje pytanie to niech odpowie mi na PW żeby nie zaśmiecać wątku
#24
Napisano 09 listopada 2010 - 16:23
Ciebie to nie dotyczy bo ty nie masz ke- jeta tylko wtrysk sekwencyjny.
#25
Napisano 09 listopada 2010 - 16:58
Nie pomyślałeś że 4200 obr. to odcięcie gdy auto jest na luzie? Jak masz z kim to podmień liczniki i sprawdź, przy prędkościomierzu jest wpinana wtyczka która odczytuje czy auto stoi czy jedzie.
Pozdro
Pozdro
#26
Napisano 09 listopada 2010 - 17:09
SeQ_PL, Pomyślałem, wszyscy na forum o tym myśleli i wszystko co przyszło do głowy było sprawdzone/podmienione.
Licznik jak i ten "czujnik" podmieniałem i nic. Sprawdzałem czujniki ABSu i są ok. Zdejmowałem mikser gazu bo może zwężało za bardzo dolot i nic.
NIc innego nie udało się wykombinować.
Byłem nawet w ASO i rozmawiałem z jednym z mechaników i pytałem o to czy w tym aucie jest jakiś odrębny czujnik, który sprawdza czy auto jedzie czy stoi, odpowiedział, że nie i że na jego rozum to może być tylko czujnik ABS i ten w liczniku.
Jeździłem po kilku "szpeniach" którzy twierdzili że zrobienie tego dla nich to nie problem i auto stało u nich po 2-3dni sprawdzali prześwietlali błyskali kody itp itd i każdy rozkładał ręce.
Tak więc sprawa jest troszeczkę bardziej skomplikowana niż jakiś czujniczek w liczniku.
Licznik jak i ten "czujnik" podmieniałem i nic. Sprawdzałem czujniki ABSu i są ok. Zdejmowałem mikser gazu bo może zwężało za bardzo dolot i nic.
NIc innego nie udało się wykombinować.
Byłem nawet w ASO i rozmawiałem z jednym z mechaników i pytałem o to czy w tym aucie jest jakiś odrębny czujnik, który sprawdza czy auto jedzie czy stoi, odpowiedział, że nie i że na jego rozum to może być tylko czujnik ABS i ten w liczniku.
Jeździłem po kilku "szpeniach" którzy twierdzili że zrobienie tego dla nich to nie problem i auto stało u nich po 2-3dni sprawdzali prześwietlali błyskali kody itp itd i każdy rozkładał ręce.
Tak więc sprawa jest troszeczkę bardziej skomplikowana niż jakiś czujniczek w liczniku.
#27
Napisano 09 listopada 2010 - 19:39
Pisałeś o tym że auto bez filtra lepiej się zbierało ale czy jechało do odcinki?
#28
Napisano 09 listopada 2010 - 22:04
Nie jechało do odcinki, to czy filtr go nie "zatyka" też sprawdzałem. Wymieniłem też filtr paliwa bo może był przytkany ale też nic to nie dało. Nie wiem już co z tym fantem dalej robić. Może przepustnica? Ale gdyby elektronika przepustnicy była walnięta to by nierówno pracował na jałowym albo szarpał podczas jazdy a nic takiego się nie dzieje.
Sonda lambda może mieć na to jakiś wpływ? Co prawda sonda działa i po podpięciu miernika wartości się zmieniają ale może sonda jest uszkodzona w taki sposób, że podaje błędne wartości lub przy tych 4200rpm gubi sygnał i przez to że komputer traci sygnał od sondy odcina paliwo? sam nie wiem.
Sonda lambda może mieć na to jakiś wpływ? Co prawda sonda działa i po podpięciu miernika wartości się zmieniają ale może sonda jest uszkodzona w taki sposób, że podaje błędne wartości lub przy tych 4200rpm gubi sygnał i przez to że komputer traci sygnał od sondy odcina paliwo? sam nie wiem.
#29 Gość__
Napisano 09 listopada 2010 - 22:44
Hej -co Wy tu zawody w cytowaniu urządzacie? Spokojniej koledzy z tym przytaczaniem wypowiedzi, bo się jąkać zacząłem przy czytaniu
#30
Napisano 11 listopada 2010 - 15:21
Z innego forum
http://allegro.pl/em...1282393169.html
Tyle wiem (teoretycznie). Jak wstępnie rozpoznawałem jak działa KE-Jetronic to może mieć to sens. Pytanie tylko czy zmniejszone ciśnienie w rozdzielaczu jest wystarczające żeby nie uległ uszkodzeniu. Musi być na tyle małe, żeby wtryski nie pracowały, czyli niższe niż przy pracy na benzynie na biegu jałowym. Czyli jest ryzyko że rozdzielacz w końcu padnie.
Chyba bezpieczniejsze jest jednak MS (lub inny elektroniczny wtrysk) plus pełna sekwencja.
Cytat
Stop-KE działa na elektronicznie sterowany regulator ciśnienia paliwa i obniża je ale nie całkiem, tak że smarowanie rozdzielacza benzyną jest zachowane. Zmniejsza napięcie na regulatorze ciśnienia przez co zmniejsza się ciśnienie na wtryskach dzięki czemu nie są one "przebijane".
Tyle wiem (teoretycznie). Jak wstępnie rozpoznawałem jak działa KE-Jetronic to może mieć to sens. Pytanie tylko czy zmniejszone ciśnienie w rozdzielaczu jest wystarczające żeby nie uległ uszkodzeniu. Musi być na tyle małe, żeby wtryski nie pracowały, czyli niższe niż przy pracy na benzynie na biegu jałowym. Czyli jest ryzyko że rozdzielacz w końcu padnie.
Chyba bezpieczniejsze jest jednak MS (lub inny elektroniczny wtrysk) plus pełna sekwencja.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
silnik OM606 instalacja elektryczna |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zibi111 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
Instalacja orginalnej anteny Hirschmann |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | MEN |
|
|
|
Chwilowy spadek obrotów po przegazowaniu W201 2.0 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mocny |
|
||
dlaczego W124 jest gorszy od W210 ? |
HydePark | darekW124 |
|