aale widzisz Rob -- Robson ma lub miał podobny problem, ale jak zobaczyłeś, że ma pojęcie to nie jedziesz na niego, a tez nie podał ci ciśnienia i tak dalej... jedynie co to, że poduszka jest ok, wiec moge ci powiedzieć, że u mnie też jest ok!! Zamiast jak człowiek pogadać...od ciebie już nie oczekuje pomocy (może masz zły dzień lub wypiłeś za dużo)
powodzenia w dalszej działalności technika!!!!!!!!!!
0
[w201] Grzechot na wolnych obr.
Rozpoczęty przez Robson, paź 19 2007 21:36
83 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 18 listopada 2007 - 17:51
#32
Napisano 18 listopada 2007 - 17:54
adi804 napisał:
(może masz zły dzień lub wypiłeś za dużo)
powodzenia w dalszej działalności technika!!!!!!!!!!
powodzenia w dalszej działalności technika!!!!!!!!!!
Nie rób sobie kolego wycieczek w kierunku nadmiernego picia itp bo jeżeli Cię to interesuje to nie nadużywam od dawna. A co do życzeń owszem przyjmuję jako dobrą wróżbę.
Po drugie sam widziałeś jakie wskazówki otrzymał kolega Robson a Ty pytasz o to samo oczekując czego? Innych czy tych samych odpowiedzi?
Z mojej strony EOT
#33
Napisano 18 listopada 2007 - 17:57
adi804, spokojnie - nikt na pewno nie chciał źle! Pobędziesz tutaj troche dłużej to zobaczysz, że jest miło i przyjemnie http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/oki.gif
Wracając do Twojego problemu... powodów twardej pracy silnika jest wiele; począwszy od wtrysków, poprzez ustawienie zapłonu, aż do rozrządu i łańcucha. Trzeba wszystko po kolei sprawdzać i eliminować przyczyny, aż dojdziesz do rozwiązania.
Wracając do Twojego problemu... powodów twardej pracy silnika jest wiele; począwszy od wtrysków, poprzez ustawienie zapłonu, aż do rozrządu i łańcucha. Trzeba wszystko po kolei sprawdzać i eliminować przyczyny, aż dojdziesz do rozwiązania.
#34
Napisano 18 listopada 2007 - 18:11
dzięki borat takiej odpowiedzi oczekiwałem a nie od razu kupiłeś złoma itd. mam nadzieje że dalsza nasza współpraca będzie miła i przyjazna !!
powodzonka szczęśliwym użytkownikom meśka. http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/smiech2.gif
EDIT: Wysłany: Dzisiaj 18:19
Teraz chociaż wiem od czego mam zacząć. po prostu to moja pierwsza gwiazda wymieniłem silnik z tego względu że mój znajomy mi go oddał i nie był w stanie go ocenić a tamten mam na części (nie chciałem wchodzić w koszta ) bo wiadomo zdjęcie głowicy troche kosztuje.
Pozdrawiam i powodzonka
PS jestem tu nowy więc może wszystkiego od razu nie doczytałem a tu od razu buuuumm http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hahaha.gif
MOD: Scalono posty. Zarowno do poprawek jak i dopiskow prosze uzywac opcji "EDYTUJ" - dziala 30min po napisaniu posta
powodzonka szczęśliwym użytkownikom meśka. http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/smiech2.gif
EDIT: Wysłany: Dzisiaj 18:19
Teraz chociaż wiem od czego mam zacząć. po prostu to moja pierwsza gwiazda wymieniłem silnik z tego względu że mój znajomy mi go oddał i nie był w stanie go ocenić a tamten mam na części (nie chciałem wchodzić w koszta ) bo wiadomo zdjęcie głowicy troche kosztuje.
Pozdrawiam i powodzonka
PS jestem tu nowy więc może wszystkiego od razu nie doczytałem a tu od razu buuuumm http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hahaha.gif
MOD: Scalono posty. Zarowno do poprawek jak i dopiskow prosze uzywac opcji "EDYTUJ" - dziala 30min po napisaniu posta
#35
Napisano 18 listopada 2007 - 20:29
adi804 napisał:
wymieniłem silnik z tego względu że mój znajomy mi go oddał i nie był w stanie go ocenić (...) bo wiadomo zdjęcie głowicy troche kosztuje.
Wynika z tego, ze wsadziles "kota w worku" :shock: ?
Tak to juz jest z MB - nie ma co liczyc na oszczednosci. Lepiej zrobic raz a porzadnie. Unika sie wtedy takich problemow.
#36
Napisano 20 listopada 2007 - 14:18
Właśnie usunąłem u siebie podobny problem, stąd jeszcze jedna wskazówka:
napinacz paska klinowego a dokładniej amortyzator do tłumienia drgań, powinien chodzić bardzo ciężko, jeśli jesteś w stanie go rękami ścisnąć albo wysunąć to nadaje się do wymiany.
Produkuje go tylko jedna firma i stąd wysoki koszt - około 80PLN.
Mam nadzieję, że pomoże.
napinacz paska klinowego a dokładniej amortyzator do tłumienia drgań, powinien chodzić bardzo ciężko, jeśli jesteś w stanie go rękami ścisnąć albo wysunąć to nadaje się do wymiany.
Produkuje go tylko jedna firma i stąd wysoki koszt - około 80PLN.
Mam nadzieję, że pomoże.
#37
Napisano 22 listopada 2007 - 19:03
Robson napisał:
"Grzechot , o którym piszę jest niesłyszalny ani na zewnątrz samochodu, ani po otworzeniu maski. "
ps nie umiem wklejać cytatów więc zrobiłem jak umiałem :oops:
#38
Napisano 24 listopada 2007 - 15:40
Robson napisał:
"Grzechot , o którym piszę jest niesłyszalny ani na zewnątrz samochodu, ani po otworzeniu maski. "
Może to "grzechot" pochodzący od innego mechanizmu niż silnik... Spróbuj powyłączać wszystkie odbiorniki (np dmuchawa itd) i nasłuchiwać. Przekręć kluczyk w pozycję wszystko włączone bez rozruchu silnika i słuchaj.
#39
Napisano 24 listopada 2007 - 16:41
Witam!
Problem rozwiązany .
Wymieniłem obydwie poduszki mocowania silnika na nowe, oryginalne i dokładnie dobrane w/g nr VIN. Poprzedni właściciel wymienił poduszki na niewłaściwe (od W201 z klimatyzacją).
Grzechot zniknął.
Przy okazji założyłem nowy przegub elastyczny, przedni, wału napędowego - juz nie stuka przy zmiwnie biegów.
jest jak nowy
Pozdrawiam.
Problem rozwiązany .
Wymieniłem obydwie poduszki mocowania silnika na nowe, oryginalne i dokładnie dobrane w/g nr VIN. Poprzedni właściciel wymienił poduszki na niewłaściwe (od W201 z klimatyzacją).
Grzechot zniknął.
Przy okazji założyłem nowy przegub elastyczny, przedni, wału napędowego - juz nie stuka przy zmiwnie biegów.
jest jak nowy
Pozdrawiam.
#40
Napisano 24 listopada 2007 - 16:51
Robson napisał:
Witam!
Problem rozwiązany .
Wymieniłem obydwie poduszki mocowania silnika na nowe,
Problem rozwiązany .
Wymieniłem obydwie poduszki mocowania silnika na nowe,
Widzisz Robson, podstawą diagnozy jest poprawny opis ze wszystkimi szczegółami.
Nie wspominałeś o kołysaniu silnikiem, szczególnie przy bujaniu silnikiem podczas wyłączania zapłonu, a wtedy czuć uderzenie walniętej poduchy. Grunt że po problemie.
PS. Swoją droga pamiętam że pisałeś kiedyś o dokładnym sprawdzeniu podłużnic, wkładaniu zamiast poduszek czegoś innego itd. Sporo kombinacji było...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
Przekłamywanie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Daksig |
|
|
|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
2.5D '86 dołożenie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WalterW |
|
||
[w124] nie działa obrotomierz |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|