Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Grzechot na wolnych obr.


83 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   adi804


  • Postów: 9
  • Na forum od: 18 lis 2007
  • Miejscowość: Białystok

Napisano 18 listopada 2007 - 17:51

aale widzisz Rob -- Robson ma lub miał podobny problem, ale jak zobaczyłeś, że ma pojęcie to nie jedziesz na niego, a tez nie podał ci ciśnienia i tak dalej... jedynie co to, że poduszka jest ok, wiec moge ci powiedzieć, że u mnie też jest ok!! Zamiast jak człowiek pogadać...od ciebie już nie oczekuje pomocy (może masz zły dzień lub wypiłeś za dużo)
powodzenia w dalszej działalności technika!!!!!!!!!!



#32 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 18 listopada 2007 - 17:54

adi804 napisał:

(może masz zły dzień lub wypiłeś za dużo)
powodzenia w dalszej działalności technika!!!!!!!!!!

Nie rób sobie kolego wycieczek w kierunku nadmiernego picia itp bo jeżeli Cię to interesuje to nie nadużywam od dawna. A co do życzeń owszem przyjmuję jako dobrą wróżbę. :mrgreen:

Po drugie sam widziałeś jakie wskazówki otrzymał kolega Robson a Ty pytasz o to samo oczekując czego? Innych czy tych samych odpowiedzi?

Z mojej strony EOT

#33 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 listopada 2007 - 17:57

adi804, spokojnie - nikt na pewno nie chciał źle! Pobędziesz tutaj troche dłużej to zobaczysz, że jest miło i przyjemnie http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/oki.gif

Wracając do Twojego problemu... powodów twardej pracy silnika jest wiele; począwszy od wtrysków, poprzez ustawienie zapłonu, aż do rozrządu i łańcucha. Trzeba wszystko po kolei sprawdzać i eliminować przyczyny, aż dojdziesz do rozwiązania.

#34 Offline   adi804


  • Postów: 9
  • Na forum od: 18 lis 2007
  • Miejscowość: Białystok

Napisano 18 listopada 2007 - 18:11

dzięki borat takiej odpowiedzi oczekiwałem a nie od razu kupiłeś złoma itd. mam nadzieje że dalsza nasza współpraca będzie miła i przyjazna !!
powodzonka szczęśliwym użytkownikom meśka. http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/smiech2.gif

EDIT: Wysłany: Dzisiaj 18:19
Teraz chociaż wiem od czego mam zacząć. po prostu to moja pierwsza gwiazda wymieniłem silnik z tego względu że mój znajomy mi go oddał i nie był w stanie go ocenić a tamten mam na części (nie chciałem wchodzić w koszta ) bo wiadomo zdjęcie głowicy troche kosztuje.
Pozdrawiam i powodzonka

PS jestem tu nowy więc może wszystkiego od razu nie doczytałem a tu od razu buuuumm http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hahaha.gif

MOD: Scalono posty. Zarowno do poprawek jak i dopiskow prosze uzywac opcji "EDYTUJ" - dziala 30min po napisaniu posta

#35 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 listopada 2007 - 20:29

adi804 napisał:

wymieniłem silnik z tego względu że mój znajomy mi go oddał i nie był w stanie go ocenić (...) bo wiadomo zdjęcie głowicy troche kosztuje.

Wynika z tego, ze wsadziles "kota w worku" :shock: ?

Tak to juz jest z MB - nie ma co liczyc na oszczednosci. Lepiej zrobic raz a porzadnie. Unika sie wtedy takich problemow.

#36 Offline   Ficek


  • Postów: 11
  • Na forum od: 14 lis 2007
  • Miejscowość: Rzeszów

Napisano 20 listopada 2007 - 14:18

Właśnie usunąłem u siebie podobny problem, stąd jeszcze jedna wskazówka:

napinacz paska klinowego a dokładniej amortyzator do tłumienia drgań, powinien chodzić bardzo ciężko, jeśli jesteś w stanie go rękami ścisnąć albo wysunąć to nadaje się do wymiany.
Produkuje go tylko jedna firma i stąd wysoki koszt - około 80PLN.

Mam nadzieję, że pomoże.

#37 Offline   PIACHU MB124


  • Postów: 65
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Węgorzewo
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:OPEL FRONTERA 2.0 +LPG

Napisano 22 listopada 2007 - 19:03

Robson napisał:

"Grzechot , o którym piszę jest niesłyszalny ani na zewnątrz samochodu, ani po otworzeniu maski. "
Mam identyczny problem! już wszystko co mogłem sprawdziłem i co mogłem wymieniłem. żadnej poprawy!. będę pilnie śledził ten temat. może ktoś doradzi. pozdrawiam i życzę szerokości ___________________piachu :star:

:star: ps nie umiem wklejać cytatów więc zrobiłem jak umiałem :oops:

#38 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 listopada 2007 - 15:40

Robson napisał:

"Grzechot , o którym piszę jest niesłyszalny ani na zewnątrz samochodu, ani po otworzeniu maski. "


Może to "grzechot" pochodzący od innego mechanizmu niż silnik... Spróbuj powyłączać wszystkie odbiorniki (np dmuchawa itd) i nasłuchiwać. Przekręć kluczyk w pozycję wszystko włączone bez rozruchu silnika i słuchaj.

#39 Offline   Robson


  • Postów: 15
  • Na forum od: 02 paź 2007
  • Miejscowość: Międzyborów

Napisano 24 listopada 2007 - 16:41

Witam!

Problem rozwiązany :ok: .
Wymieniłem obydwie poduszki mocowania silnika na nowe, oryginalne i dokładnie dobrane w/g nr VIN. Poprzedni właściciel wymienił poduszki na niewłaściwe (od W201 z klimatyzacją).
Grzechot zniknął.
Przy okazji założyłem nowy przegub elastyczny, przedni, wału napędowego - juz nie stuka przy zmiwnie biegów.
:mlot: jest jak nowy :ok:

Pozdrawiam.

#40 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 listopada 2007 - 16:51

Robson napisał:

Witam!

Problem rozwiązany :mlot: .
Wymieniłem obydwie poduszki mocowania silnika na nowe,


Widzisz Robson, podstawą diagnozy jest poprawny opis ze wszystkimi szczegółami.
Nie wspominałeś o kołysaniu silnikiem, szczególnie przy bujaniu silnikiem podczas wyłączania zapłonu, a wtedy czuć uderzenie walniętej poduchy. Grunt że po problemie.

PS. Swoją droga pamiętam że pisałeś kiedyś o dokładnym sprawdzeniu podłużnic, wkładaniu zamiast poduszek czegoś innego itd. Sporo kombinacji było...








Podobne tematy Zwiń